• Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik dit nog niet eerder gezien heb. Maar op de mobiele versie kan je dus niet inzoomen zoals op de meeste sites, of ik ben gewoon te mongolisch om het toe te kunnen passen.
    Waarom ik dat erg vind? Ik druk altijd verkeerd. Als ik naar de laatste reactie van een topic wil of naar een bepaalde pagina, druk ik eigenlijk drie kwart van de keren op het topic zelf. Dat is vervelend om meerdere redenen. Het scrollen langs enorm lange reacties op pagina's, extra MB verbruik (telt behoorlijk op als het zo vaak gebeurd) en met langzaam internet duurt het een eeuwigheid tot je eindelijk goed zit.
    Kan hier nog iets aan gedaan worden, of zijn mijn vingers gewoon te onhandig of te dik voor de mobiele versie?

    Met dank aan Friendzone een oplossing!

    Android: Internet openen > Op die linkerknop onder het scherm drukken > Instellingen > Toegankelijkheid > 'Zoomen afdwingen: Websiteverzoek voor regelen zoomen negeren' aanvinken.
    IOS: Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘Toegankelijkheid’ en schakel ‘Zoomen’ in. Tik vervolgens dubbel met drie vingers om in of uit te zoomen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 16:34 ]


    Your make-up is terrible

    Het viel mij van de week ook al op! Ik gebruik meestal gewoon de desktop versie op mijn mobiel en was ook heel verbaasd toen ik het bij de mobiele versie niet kon doen. ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, dat probleem heb ik ook zo vaak. Het is best vervelend.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het was mij ook al opgevallen. Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar ik heb ook erg smalle vingers. Kan me voorstellen dat het voor andere irritant is.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Het was mij ook al opgevallen. Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar ik heb ook erg smalle vingers. Kan me voorstellen dat het voor andere irritant is.


    Ik heb lange nagels, dus ik druk altijd met de zijkant van mijn vinger in plaats van het topje. Misschien komt het ook wel daardoor.


    Your make-up is terrible

    Daar heb ik ook heel vaak last van. Ik heb inmiddels al honderd keer per ongeluk op "mijn abo's" gedrukt ipv op mijn topics doordat ik verkeerd druk :/

    Kan je niet inzoomen met de mobiele versie? :S Bij het reactievlakje lukt het bij mij wel. Voor de rest weet ik het niet.

    Ik druk ook vaak verkeerd, dus het ligt niet aan jou. Tip: Als je, je telefoon draait en dus als ware liggend hebt, is alles net iets groter dus dan is het voor mij in ieder geval makkelijker om niet verkeerd te drukken.


    Physics is awesome

    Jup, klopt. Daardoor meld ik echt vet vaak een post. Ik druk dan wel weer terug zodat ik de post niet daadwerkelijk ga melden aangezien dat niet mijn bedoeling is, maar het is wel irritant inderdaad.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Das kak ;o
    Denk dat 't 'm in de viewport zit: "user scalable=no", but tell me if I'm wrong XD


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij is dat al zo sinds de mobiele versie er is omdat het de bedoeling is dat die zich aan de grootte van je scherm aanpast, maar ik erger me er inderdaad ook aan. Zo moet ik steeds maar ergens op het scherm prikken en hopen dat ik het juiste linkje geraakt heb. Dat maakt een bezoekje aan Q net wat avontuurlijker dan nodig. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op mijn gsm (Android 4.0.4) kan ik wel gewoon in- en uitzoomen, maar erg vervelend dat het niet lukt bij anderen. D: Hoewel hij het hier soms ook plotseling niet meer doet of geen linkjes opent als je er ingezoomd op klikt.

    Edit: Oh wacht, ik heb net bij mijn instellingen uitgevogeld hoe ik die mogelijkheid om in te zoomen kan veranderen. Geen idee of het bij mensen met andere (Android-)versies lukt, maar het gaat hier zo: Internet openen > Op die linkerknop onder het scherm drukken > Instellingen > Toegankelijkheid > 'Zoomen afdwingen: Websiteverzoek voor regelen zoomen negeren' aanvinken.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 13:36 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat me trouwens ook opgevallen is, is dat als je de desktop versie opent op je mobiel, de site heel smal wordt weergegeven (ook al zoom je helemaal uit). Dat is ook niet altijd even fijn (al zit ik daar echt niet vaak op, alleen als ik een story of quiz o.i.d. wil zoeken). Maar dat is misschien wel een beetje te off topic voor hier.

    Friendzone schreef:
    Op mijn gsm (Android 4.0.4) kan ik wel gewoon in- en uitzoomen, maar erg vervelend dat het niet lukt bij anderen. D: Hoewel hij het hier soms ook plotseling niet meer doet of geen linkjes opent als je er ingezoomd op klikt.

    Edit: Oh wacht, ik heb net bij mijn instellingen uitgevogeld hoe ik die mogelijkheid om in te zoomen kan veranderen. Geen idee of het bij mensen met andere (Android-)versies lukt, maar het gaat hier zo: Internet openen > Op die linkerknop onder het scherm drukken > Instellingen > Toegankelijkheid > 'Zoomen afdwingen: Websiteverzoek voor regelen zoomen negeren' aanvinken.


    Hé, ja, dat werkt bij mij inderdaad ook. Dat is al een heel stuk beter. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn mobiel is echt vreselijk met de mobiele versie. Ik kan meestal geen linken aanklikken.


    She was always looking for more..

    Serenata schreef:
    Het was mij ook al opgevallen. Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar ik heb ook erg smalle vingers. Kan me voorstellen dat het voor andere irritant is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Friendzone schreef:
    Op mijn gsm (Android 4.0.4) kan ik wel gewoon in- en uitzoomen, maar erg vervelend dat het niet lukt bij anderen. D: Hoewel hij het hier soms ook plotseling niet meer doet of geen linkjes opent als je er ingezoomd op klikt.

    Edit: Oh wacht, ik heb net bij mijn instellingen uitgevogeld hoe ik die mogelijkheid om in te zoomen kan veranderen. Geen idee of het bij mensen met andere (Android-)versies lukt, maar het gaat hier zo: Internet openen > Op die linkerknop onder het scherm drukken > Instellingen > Toegankelijkheid > 'Zoomen afdwingen: Websiteverzoek voor regelen zoomen negeren' aanvinken.


    Dat lost het probleem bij mij ook op!


    Every villain is a hero in his own mind.