• Ok, dit is echt een longshot, maar kom.

    Ik ben sinds kort verslaafd aan de Mass Effect-spellen en ik ben nu atm weer het 2de spel aan het spelen. Nu is het zo dat je je kan aanmelden met een code om extra gratis dlc's te krijgen enzo. Enja hoor, ik heb geen code. Ofwel ben ik 'm kwijt, ofwel heb ik 'm gewoon nooit gehad. Geen mens dat het nog weet - ik in ieder geval toch niet. Ik heb EA en Playstation al gecontacteerd maar geen van hen kan mij helpen. (EA heeft geen codes meer en PS wil geen gratis dingen gratis weggeven (??))
    En hoewel het spel gratis te downloaden is in de psn store, kan ik dat ook niet doen want ik heb het spel zelf op schijfje gekocht en niet in de store.
    Ik vroeg me nu af of iemand van jullie (een vriendje misschien?) dat spelletje heeft en die code nooit gebruikt heeft (iedereen heeft een unieke code dus ik kan niet die van een vriendin van mij gebruiken.) en of jullie die aan mij willen geven als je die zelf niet meer wilt/geen behoefte aan hebt.
    Dus: code voor mass effect 2 voor de playstation 3.
    Ik hoop er niet teveel op, maarbon, je weet maar nooit. c:

    Om het enigszins nog wat actief te houden:
    Wie van jullie heeft ook deze spellen gespeeld?
    Wat vond je ervan?
    Wat heb je gedaan op het einde van het derde spel?
    En de belangrijkste vraag: wat vind je van de mako?


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik zou je graag helpen, maar heb alleen de SE van ME2 op PC, sorry!
    Maar om toch antwoord te geven op je vragen;

    Wie van jullie heeft ook deze spellen gespeeld?
    Alle drie! Groots fan, kan echt niet wachten op de vierde.

    Wat vond je ervan?
    De beste RPG/TPS die ik ooit heb aangeraakt. En ik weet niet eens hoe ik het moet beschrijven, maar iedere keer dat ik er een speel, maakt niet uit hoe vaak ik hem ook gedaan heb, het blijft een geweldige ervaring.

    Wat heb je gedaan op het einde van het derde spel?
    De Reapers opgeblazen. Maar als het om mijn reactie ging, ik zat daar dus echt zo van; En de rest dan? Waarom ben ik door de shitty Mako stukken van de eerste gegaan? Wat heeft mijn keuze om de human reaper in 2 te behouden nou voor een effect gehad? Zo kan het toch niet eindigen? *Kijkt met hoop naar de credits in de hoop dat er iets van waarde nog komt* Nope.. Maar ik moet toegeven, 3 was wel mooi. Heel mooi. De beste vind ik, met een bittere nasmaak.

    En de belangrijkste vraag: wat vind je van de mako?
    Well, ik denk dat ik het hierboven wel goed genoeg gezegd heb, maar als verduidelijking: een trampoline op wielen. Ik hoop dat ze het in de 4de anders gaan doen, omdat ze wel zeiden dat de Mako terug zal zijn.


    Open your heart, I'll never misuse it.


    quidquid excusatio prandium pro

    Draconis115 schreef:
    Ik zou je graag helpen, maar heb alleen de SE van ME2 op PC, sorry!
    Maar om toch antwoord te geven op je vragen;

    Wie van jullie heeft ook deze spellen gespeeld?
    Alle drie! Groots fan, kan echt niet wachten op de vierde.

    Wat vond je ervan?
    De beste RPG/TPS die ik ooit heb aangeraakt. En ik weet niet eens hoe ik het moet beschrijven, maar iedere keer dat ik er een speel, maakt niet uit hoe vaak ik hem ook gedaan heb, het blijft een geweldige ervaring.

    Wat heb je gedaan op het einde van het derde spel?
    De Reapers opgeblazen. Maar als het om mijn reactie ging, ik zat daar dus echt zo van; En de rest dan? Waarom ben ik door de shitty Mako stukken van de eerste gegaan? Wat heeft mijn keuze om de human reaper in 2 te behouden nou voor een effect gehad? Zo kan het toch niet eindigen? *Kijkt met hoop naar de credits in de hoop dat er iets van waarde nog komt* Nope.. Maar ik moet toegeven, 3 was wel mooi. Heel mooi. De beste vind ik, met een bittere nasmaak.

    En de belangrijkste vraag: wat vind je van de mako?
    Well, ik denk dat ik het hierboven wel goed genoeg gezegd heb, maar als verduidelijking: een trampoline op wielen. Ik hoop dat ze het in de 4de anders gaan doen, omdat ze wel zeiden dat de Mako terug zal zijn.


    Ik heb er met een vriendin ook al over gehad, over die mako die terugkomt. Echt, nee! Laat het achterwege! D: Niemand wil dat. Ik was blij dat die er in me2 niet in zat, maar dan had je die hammerhead tijdens de Overlord missie en die vond ik ook maar rampzalig. :')

    Ik snap perfect wat je bedoelt. Ik ben niet echt een gamer maar toen ik ME speelde, wow echt. Ik was zo onder de indruk ... Ik was begonnen met de 2 en na de 3 uit te spelen, heb ik de 1 gedownload en de reeks opnieuw begonnen. Ik zit nu weer aan 3. :') Mss moet ik hierna maar eens wat anders spelen? ;p Ik heb nu wel al de dlc's gedownload want die waren 70% korting vorige week (twee weken geleden?) en nu heb ik toch wat nieuwe dingen, ook leuk.

    De derde vond ik emotioneel heel sterk, maar ik vond dat je er maar weinig in te zeggen had. De keuzes van de vorige spellen speelden echt bijna geen rol - wat echt zonde is!

    Ik ben ook echt benieuwd naar de 4de, maar ik vraag me toch serieus af hoe dat gaat zijn zonder Shepard. Nuja.


    If I were once a planet, you were the axis