• Natuurlijk verdient Jeff ook een plekje, vandaar deze topic.
    Hij is gewoon amazing.
    GO TO SLEEP



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 11:11 ]


    tiptoe through the tulips...

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Precies.


    Ga weg ofzo ga iemand anders irriteren :S


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    (...)

    Ga weg ofzo ga iemand anders irriteren :S

    iik bedoel het helemaal niet slecht hoor.

    Dit kan ook gewoon een leuk topic zijn voor mensen die van Jeff (of de creepypasta) houden. Als mensen die daar een hekel aan hebben (of om de één of andere reden iets tegen de TS hebben) hier wegblijven, is er volgens mij niets aan de hand en hoeft niemand zich te ergeren, right?

    I'll marry him. Mr. Grey is zó passé.

    Jk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Friendzone schreef:
    I'll marry him. Mr. Grey is zó passé.

    Jk.



    xD


    tiptoe through the tulips...

    Kaj schreef:
    Dit kan ook gewoon een leuk topic zijn voor mensen die van Jeff (of de creepypasta) houden. Als mensen die daar een hekel aan hebben (of om de één of andere reden iets tegen de TS hebben) hier wegblijven, is er volgens mij niets aan de hand en hoeft niemand zich te ergeren, right?


    Er is er algemeen ceeepypasta topic. Al heb ik liever niet dat dit daar voortgezet wordt.
    De ts weet dat trouwens, want de link is al eens gegeven in een ander gesloten topic.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 13:04 ]


    Your make-up is terrible

    *grabs popcorn* (cat)


    Even aan de topicstarter: Je plaatje is niet zichtbaar. Althans, niet bij mij. Verder wil ik niet met 'm trouwen, maar ik wil ook niet vermoord worden. What does he think about friendship? #Friendzone :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    *grabs popcorn* (cat)


    Even aan de topicstarter: Je plaatje is niet zichtbaar. Althans, niet bij mij. Verder wil ik niet met 'm trouwen, maar ik wil ook niet vermoord worden. What does he think about friendship? #Friendzone :Y)


    Misschien wel misschien niet xD


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    (...)

    Misschien wel misschien niet xD


    Je weet het dus niet. Damn. ;P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sand schreef:
    Serieus — ik blijf me er over verbazen hoe verdomd rot sommige users hier tegen anderen kunnen doen. Laat iemand anders eens gewoon in z'n waarde, stel kleuters.

    En ik zou met hem trouwen. Dah.


    De enige reden waarom ik dat zei is omdat ze ooit het hele forum heeft volgespamd met Jeff the Killer en iemand anders van wie ik de naam kwijt ben -- niet om gemeen te doen, gewoon omdat ik het wat zat bent.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 13:21 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Michonne schreef:
    (...)

    Er is er algemeen ceeepypasta topic. Al heb ik liever niet dat dit daar voortgezet wordt.
    De ts weet dat trouwens, want de link is al eens gegeven in een ander gesloten topic.


    Ik wist niet dat zij dat al weet. Maar ik wist ook niet dat je geen topic over een specifiek onderwerp mag openen als er al een algemeen topic is? Maar als dat inderdaad niet mag, dan heb ik niets gezegd (;

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Precies.

    Meldt het dan gewoon en sluit het topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zweinstein schreef:
    (...)
    Je weet het dus niet. Damn. ;P

    You are a case of doubt!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Meldt het dan gewoon en sluit het topic.

    Als ik het kon sluiten deed ik het. (;

    Sacramental schreef:
    (...)
    You are a case of doubt!


    Ikke? Ik wil juist vriendjes worden met Jeff! De TS is de persoon full of doubt. Die weet niet of Jeff dat wel wil! ;P ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •