• Lalala, Beginpost anyone?

    Leonie is


    take me back to the basics and the simple life

    *Stort huilend neer op de grond.*


    She was always looking for more..

    WELKOM YOSELF


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ameliorate schreef:
    *Stort hailed neer op de grond.*


    SORRY LAU. HET SPIJT ME. *Probeert Laura te troosten*


    take me back to the basics and the simple life

    Aaaaand, I got mindfucked. Again.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik doe echt gewoon iets verkeerd. Ik ben altijd te laat. ALTIJD.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    Ik doe echt gewoon iets verkeerd. Ik ben altijd te laat. ALTIJD.


    sorry..


    take me back to the basics and the simple life

    Guyz, ik heb een FC nodig voor de zoon van Teddy Lupin en hij moet een beetje duister zijn. Ik had Jensen Ackles in gedachten, maar die is wel oud


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik ga btw maar uitschrijven bij dat Third Wizarding War RPG. Ik heb echt geen inspiratie enzo


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    Ik ga btw maar uitschrijven bij dat Third Wizarding War RPG. Ik heb echt geen inspiratie enzo


    :c


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    :c


    Naja, ik heb best ideeën, maar ik heb gewoon geen FC en heb echt totaal geen idee watvoor perso's er zijn enzo.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    (...)

    Naja, ik heb best ideeën, maar ik heb gewoon geen FC en heb echt totaal geen idee watvoor perso's er zijn enzo.


    :c


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    :c


    Sorry :c Ik ga er nog even over nadenken, want ik vind het niet leuk om uit te schrijven, maar het perso dat ik in mijn hoofd had, kan niet meer echt van die FC is al bezet en dan krijg je een perso met een rare FC


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    Ik ga btw maar uitschrijven bij dat Third Wizarding War RPG. Ik heb echt geen inspiratie enzo


    NIET DOEN! We can't miss you..

    Ik ben btw bezig met mijn rol daar waardoor ik er maar half bij ben. En Leo, als die af is zal ik met James posten. Ik ben nu alleen bezig met het innerlijk wat naar mijn mening veel te lang duurt.


    She was always looking for more..

    Trohman schreef:
    (...)

    Sorry :c Ik ga er nog even over nadenken, want ik vind het niet leuk om uit te schrijven, maar het perso dat ik in mijn hoofd had, kan niet meer echt van die FC is al bezet en dan krijg je een perso met een rare FC


    :c


    take me back to the basics and the simple life

    Ameliorate schreef:
    (...)

    NIET DOEN! We can't miss you..

    Ik ben btw bezig met mijn rol daar waardoor ik er maar half bij ben. En Leo, als die af is zal ik met James posten. Ik ben nu alleen bezig met het innerlijk wat naar mijn mening veel te lang duurt.


    Aber er zijn al zoveel perso's aangemaakt en dan wordt het zo chaotisch :') Nu heb ik namelijk best een cool perso met een FC die er totaal niet bij past


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman