• Hallo hallo!

    Ik zit al een tijdje te denken aan een MSV over Total Drama. Da's een Canadese animatieserie over een reality show waarin mensen in een afvalrace een flink geldbedrag kunnen winnen.
    Ik wilde het baseren op het eerste seizoen Total Drama: Island. (Het speelt zich dus af in een kamp op een eiland :'P). Er moet dan een even aantal personages zijn dat wordt verdeeld over twee teams. In die teams moeten ze opdrachten doen en het team dat zo'n opdracht verliest, moet iemand weg stemmen.

    Dus ja. Dat leek me leuk.
    Ik weet nog niet wanneer dit MSV er komt, want ik heb nu niet extreem veel tijd en er zijn wel dingen die belangrijk zijn om van te voren af te spreken.
    Zo moet iedereen wel écht meedoen, want je personages moeten aan het einde van een opdracht iemand wegstemmen etc. Dus je moet wel met enige regelmaat kunnen schrijven. Maar dat komt tegen die tijd wel. Ik wou het alleen alvast even duidelijk maken (:
    Ook moet je je er van te voren op voorbereiden dat je op een gegeven moment dus niet meer meedoet, want uiteindelijk blijft er maar één iemand over. Maar ook daar kunnen we wel wat op verzinnen.

    Eerst maar eens zien wie hier überhaupt voor in is (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zulk soort dingen klinken altijd leuk, maar iemand wegstemmen lijkt me dan juist niet leuk. Iemand uit een RPG of msv zetten is ook niet zo'n goed idee.


    Your make-up is terrible