• Of komt het omdat ik er gewoon te lang naar kijk?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nee klopt. De linker is wat mooier ook c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Nee klopt. De linker is wat mooier ook c:


    Hier was ik al bang voor, godsiedorie.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Klopt inderdaad. Al vind ik de rechter juist wat beter qua vorm.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, de rechter is inderdaad iets mooier.

    Ik vind de rechter iets mooier, die is meer amandelvorming.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zie het minuscule verschil wel, maar ook echt alleen omdat je me erop wees.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ze zijn inderdaad iets ongelijk. Ik denk dat het vooral komt doordat de rechter eindigt in een hoek en de linker rond is aan de buitenkant.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    JarnesPotter schreef:
    Ik zie het minuscule verschil wel, maar ook echt alleen omdat je me erop wees.


    Daar ben ik het mee eens!


    I have seen my own sun darkened

    Ik weet niet hoor maar op foto's van echte mensen zijn de ogen ook nooit helemaal gelijk, dus ik zou dit lekker zo laten.


    i put the fun in funeral

    Morticia schreef:
    Klopt inderdaad. Al vind ik de rechter juist wat beter qua vorm.

    Dit. En dat maakt toch niet uit? Niet alle ogen zijn even.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het zou mij wel totaal niet opvallen als je er niets van gezegd had, dus ik zou me er niet te veel zorgen over maken!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het verschil is te zien, maar omdat de ogen op de juiste hoogte ten opzichte van elkaar staan, stoort het echt niet, vind ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Komt ook omdat de ene dikker omlijnt lijkt te zijn en de wenkbrauwen zo anders zijn.


    Your make-up is terrible

    Bonafide schreef:
    Ik weet niet hoor maar op foto's van echte mensen zijn de ogen ook nooit helemaal gelijk, dus ik zou dit lekker zo laten.

    + de tekening ziet er nu eigenlijk al heel erg goed uit, ik wou dat ik zo kon tekenen XD

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 13:26 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Flazeda schreef:
    Komt ook omdat de ene dikker omlijnt lijkt te zijn en de wenkbrauwen zo anders zijn.

    De wenkbrauwen staan inderdaad raar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.