• The Halfblood Guys

    In een kostschool in Engeland zitten leerlingen, maar ze zijn niet allemaal normaal... er zit een groepje halfbloed leerlingen op die zelf nog geen idee hebben. Door hen is de school in gevaar want ze zijn apparte sterke leerlingen als het donker wordt, komt het kwaad in hun naar boven en proberen ze leerlingen te verwonden. Als leerlingen verwond zijn is het een soort prooi voor hun want ze zuigen het bloed van de wond, en een dag later zijn de verwonde leerlingen ook een halfbloed. Als er een Halfbloed met een Normale leerling in love is kan het nog gevaarlijker zijn maar dan is de halfbloed meestal te verliefd om haar/hem te verwonden. Maar de andere leerlingen moeten een tegenmiddel proberen te bedenken, lukt het ze voor iedereen een van hun is.....

    Rollen
    Halfblood
    Deliva{Kaylie Maira Deliva}
    Balloo{Stefan Jacob Sondario}
    Zamperini{Tyler 'Ty' Nadir Romano.}
    Aranyhid {Brooklynn Dishanna Campbell}
    Chronos {Meisje}

    Leerlingen [Hier kan eventueel nog gejoint worden maar het speeltopic gaat vandaag {16-3-'15} tot start.]
    Sinceriously{Bryce Erich Byrnes}
    AppelBoompje {Abigail Brooke}
    Zamperini{Lauren Angelica DiAngelo}

    Invullijstje.
    Naam~
    Leeftijd~ {16-20}
    Uiterlijk~ {met foto graag!}
    Innerlijk~
    Halfblood/Leerling~
    Relatie's~
    Extra's~
    {Rooster}
    07:30 ~ Ontbijt
    08:30 ~ Biologie
    09:20 ~ Engels
    10:10 ~ Korte Pauze
    10:25 ~ Gym
    11:05 ~ Gym
    11:55 ~ Lange Pauze
    12:25 ~ Aardrijkskune
    13:05 ~ Wiskunde
    13:55 ~ Economie
    14:45 ~ Korte Pauze
    15:00 ~ Muziek
    15:50 ~ Vrije tijd
    22:30 ~ Slapen




    Regels

    ~Laat het realistisch
    ~Reserveringen blijven 3 dagen.
    ~Naam verandering melden
    ~Blijf aardig tegen elkaar buiten de topic
    ~Je personage is nooit helemaal perfect
    ~Ik maak de topics tenzij je toestemming hebt
    ~Niet anderen zijn personages besturen alleen met toestemming
    ~Niet langer dan 1 dag afwezig zijn of je moet een goede reden hebben of ik vind het niet zo erg
    ~Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 18:46 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Ik doe zelf mee als een Halfblood meisje.


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    WaterHouse

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 17:01 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Mag ik een meisjes leerling?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waterhouse schreef:
    Mag ik een meisjes leerling?


    Tuurlijk ik zet je erbij!


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Mag ik een halfbloed jongen?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Balloo schreef:
    Mag ik een halfbloed jongen?

    Ik zet je erbij!


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Kaylie Maira Deliva.


    Naam~ Kaylie 'Maira' Deliva.
    Leeftijd~ 17 Zomers oud.
    Uiterlijk~ Kaylie is een blondine met bruine ogen van ongeveer 1,70 m, niet de allerlangste maar ook niet de allerkleinste. Kaylie kan een heel simpel meisje zijn maar ze kan ook heel classy zijn, ze draagt meestal een yoga legging met een simpel leuk t-shirtje en een vest erover heen. Ze heeft tot haar schouders, blonde haren die op sommige momenten zelfs lijken te schijnen. In haar haren zit een natuurlijke slag, ze heeft ook laagjes waardoor haar haar wat voller eruit ziet. De grootste tijd heeft ze haar haar los maar soms vlecht ze het zelf ook wel eens. 'S nachts heeft ze haar haar altijd in een paardenstaart want dat vind ze fijner slapen, en als ze dan wakker wordt zit haar haar ook niet verkeerd.
    Haar ogen hebben een donkere bruine kleur waar je haar gevoelens uit kunt aflezen, haar wimpers zijn heel zwart en vol dat vinden veel meisjes heel leuk en zijn er dan ook heel jaloers op. Haar wenkbrouwen zitten altijd heel strak maar het staat der heel goed, en ze moet er dan ook vaak veel mensen mee helpen die hetzelfde willen. Door dat ze aan sporten/rennen doet heeft ze een strak lichaam waardoor ze ook veel kleding kan kiezen, ze houd er ook van om te sporten en heeft er geen problemen mee.

    Innerlijk~ Kaylie is een vertrouwlijke dame die veel mensen vertrouwt. Ze houd echt van haar vrienden en familie, daar staat ze dan ook altijd voor klaar. Als ze verdriet heeft, dan wilt ze het liefts een knuffel maar dan kan ze ook een bitch zijn. Als ze blij is kun je het aan alles merken, ze uit haar blijheid in alles wat ze doet en maakt er meestal ook andere mensen blij mee. Ze kan ook helemaal opgaan in dat soort kleine momentjes, ze laat zichzelf ook meestal leiden door haar gedachten en dat kan soms verkeerd aflopen omdat ze een halfbloed is. Als ze zegt dat ze iets gaat doen, doet ze het 9 van de 10 keer ook echt en gaat ze er helemaal voor. Ze zegt meestal dat ze het woord ''stoppen'' niet kent alleen als ze het echt meent. Ze is ook wel eens serieus dan is ze ook pietje precies dan wilt ze alles precies hoe het in haar gedachten ook is, het kan tegen zitten maar er kunnen ook hele mooie dingen uitkomen omdat ze een leuke fantasy heeft. Als ze chagrijnig is kan beter niemand bij haar in de buurt komen alleen haar allerbeste vrienden, want anderen zullen gelijk denken dat ze een bitch is. Als ze lol heeft wil iedereen bij haar in de buurt zijn want dan is ze ook echt gezellig, ze houden er ook van als ze vrolijk is. Ze is ook heel erg oplettend als er iets verkeerd gaat , staat ze altijd voor diegene klaar. Ze kan zich ook laten ingaan in de gevoelens van andere personen, dit kan zo zijn voordelen hebben maar ook zo zijn nadelen. Als er vreemden zijn let ze altijd heel erg goed op , omdat ze ze niet echt heel snel vertrouwt vooral oude mensen niet. Soms lijkt ze een hele mysterieuse meid want ze kan heel onverwachtst uit de hoek komen, en daar schrikken sommige mensen van maar het kan heel handig zijn. Voor ze iets zegt denkt ze altijd een hele tijd na want ze wil geen mensen kwetsen, heel veel mensen hebben hier ook respect voor omdat ze hun dan niet kwetst. Wanneer ze je echt vertrouwt kun je echt de grootste lol met Kaylie hebben, en zou ze ook de beste vriendin die je je maar kunt voorstellen voor je zijn. Ze is ook onzeker over haarzelf want ze heeft nog nooit echt een goed vriendje gehad.
    Ze kan echt totaal niet liegen want dan gaat haar stem steeds hoger, dus liegt ze ook bijna nooit. Ze denkt ook niet aan de fouten van gisteren maar aan de verandering van vandaag.

    Halfblood/Leerling~ Halfblood.
    Relatie's~ Ze vind stefan leuk maar dat weet niemand.
    Extra's~ x

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 12:37 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    STEFAN JACOB SONDARIO
    "If you judge people, you have no time to love them."



    • Leeftijd•
    Sefan heeft momenteel de leeftijd van negentien bereikt, zijn verjaardag vindt plaats op een lentedag; de zevende van mei.

    • Uiterlijk •
    Stefan is zo'n 1m 65, niet al te groot dus. Hier baalt hij best van en als hij bij grotere vrienden is, gaat hij soms wel eens op zijn tenen staan om wat groter te lijken en een beter oogcontact te kunnen maken. Stefan heeft bruine warrige haren en bruine puppy ogen. Hij vindt zijn ogen dan ook het mooiste deel van zijn hele lichaam en is er best wel trots op, al vindt hij deze soms wel irritant. Vaak zeggen mensen dat hij namelijk dat zijn ogen boekdelen spreken en je zijn zorgen en emoties zo van hem kunt aflezen. Hij weet niet wat hij hiervan moet vinden, maar het is nu eenmaal zo. Vroeger had hij blonde plukken in zijn haar geverfd maar heeft dit nu niet meer.Zijn natuurlijke kleur vindt hij vele malen beter. Verder is hij niet erg gespierd maar tijdens ruzies kan hij nog wel aardig sterk overkomen.

    • Innerlijk •
    Stefan is een vriendelijke en attente jongen die altijd klaarstaat om zijn vrienden te helpen, ook al kan hij dat niet. Over het algemeen is hij iemand die snel vrienden maakt, al zal hij voor de meeste gewoon die kleine jongen zijn die bij hun groep hoort. Veel mensen vinden hem dan ook schattig - hij vermoedt dat dit vooral door zijn lengte en warrige haar komt- en heeft hij soms wel eens het gevoel dat hij gewoon een kleine puppy is die met mensen meeloopt. Veel problemen maakt hij dan ook niet van enkele plagerige grapjes en van enkele opmerkingen dat ze hem schattig vinden, maar te veel hoeft hij ook niet te horen. Hij vindt dat hij niet enkel "schattig" is maar wel degelijk wat kan.

    Zo is hij best wel lenig voor een jongen en dat is dus ook erg handig voor sport.. Hij zal altijd blijven schommelen tussen ongetalenteerd en getalenteerd, omdat hij niet echt iets speciaals kan. Stefan is op bepaalde momenten extra gevoelig en bij opmerkingen die hij kwetsend opvat, kan hij er enorm onzeker van worden maar soms kan hij ook ineens er boos om worden. Toch probeert hij niet al te boos te worden en ruzie zoveel mogelijk te voorkomen. Als iemand ergens mee zit, is hij een en al luisterend oor en daarom is hij misschien wel de vriend die iedereen op een bepaald moment nodig heeft. Toch zal hij niet snel zin eigen negatieve gevoelens bloot leggen, enkel bij mensen die hij door en door kent en vertrouwd.

    • Halfblood/leerling •
    Stefan is een halfblood.

    • Relatie's •
    Stefan heeft gevoelens voor Kaylie maar is hier niet open over.

    • Extra •
    Stefan heeft last van claustrofobie en lichte faalangst. Hierdoor is hij erg onzeker geworden.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 17:58 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Mag ik een leerling jongen met als FC Robbie Amell?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sinceriously schreef:
    Mag ik een leerling jongen met als FC Robbie Amell?


    Ik zet je erbij :)


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    okee doe mij toch maar een meisje dan, leerling.
    kan het toch niet laten xd


    ik denk nog even over mijn FC :3 er zijn zoveel leuke persoontjes op de wereld :3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 20:32 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    okee doe mij toch maar een meisje dan, leerling.
    kan het toch niet laten xd


    ik denk nog even over mijn FC :3 er zijn zoveel leuke persoontjes op de wereld :3


    Haha ik zal je erbij zetten ;)


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Ik maak zodadelijk een praattopic aan daar kunnen jullie relatie's afspreken!


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Mag ik een halfblood jongen en een meisje.


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    Mag ik een halfblood jongen en een meisje.


    Tuurlijk! ik zet je erbij ook een halfblood meisje? of bedoel je een normaal meisje (;

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 20:41 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.