• Eerst kon ik geen foto's meer toevoegen in mijn fotoboek, en nu kan ik ineens geen uitkomsten meer invoeren! Ik krijg een leeg scherm en onderin het balkje staat: Gereed. Dat is alles. Maar via een andere computer kan ik wel foto's toevoegen. Ik vind het echt heel raar.

    Misschien kun je het aan een mod vragen;]. Die weten bijna altijd wel raad.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Tsjah, op deze weten wij ook geen raad. We weten dan ook niet waar het vandaan komt. Ik heb hetzelfde probleem. Vaak upload ik de afbeeldingen (eigen foto's) eerst naar Hyves en dan sla ik ze vanuit daar opnieuw op (onder de automatische naam!). Dan pakt Quizlet ze vaak wel.
    En wat de uitkomsten betreft: de plaatjes van Internet gewoon opslaan onder de automatische naam. Dat werkt bij mij in ieder geval wel.


    Bored.

    Tsjah, op deze weten wij ook geen raad. We weten dan ook niet waar het vandaan komt. Ik heb hetzelfde probleem. Vaak upload ik de afbeeldingen (eigen foto's) eerst naar Hyves en dan sla ik ze vanuit daar opnieuw op (onder de automatische naam!). Dan pakt Quizlet ze vaak wel.
    En wat de uitkomsten betreft: de plaatjes van Internet gewoon opslaan onder de automatische naam. Dat werkt bij mij in ieder geval wel.

    Ik kan helemaal geen uitkomst meer invoeren, dat is het probleem... Maar wel bedankt voor die tip van hyves =)

    uhm ik denk da da aan di pc ligt... [/ mijn mening]