• Lang zullen ze leven
    Lang zullen ze leven
    Lang zullen ze leven in de gloriaaaa!



    Deze had ik nóóit zien aankomen (: Mijn moeder en stiefvader zijn nu inmiddels al een jaartje of anderhalf bij elkaar, maar ze zijn 50 en 62, dus daar verwacht je natuurlijk niets bijzonders van. Voor mijn moeders verjaardag waren ze een weekendje in Groningen en we werden gisteren uitgenodigd in het hotel voor een lunch, want mijn mams werd dus 50. Toen zeiden ze plotseling 'we have an important announced to make...'
    Mijn stiefvader had mijn moeder om haar hand gevraagd!
    Nou, dit is wel iets om te vieren, dus neem allemaal maar een stukje taart ^^






    Om eerlijk te zijn is dit mijn eerste bruiloft ever, dus vandaar mijn vraag; wat is jullie ervaring met bruiloften?
    Edit: Tevens ben ik er achter gekomen dat dit stomtoevallig mijn 2.000ste post was, nog een reden voor taart!



    Updates
    [Mijn moeder is nog aan het zoeken, maar dit is officieel mijn jurk geworden!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 8:26 ]

    Gefeliciteerd! *O*
    Super leuk!

    Ik heb weinig ervaring met bruiloften omdat ik altijd maar alleen naar het feest kon. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd!!!!

    Ik ben nog nooit op een bruiloft geweest, dus eh, ik heb er geen ervaringen mee haha.

    Hopelijk mogen ze nog lang en gelukkig samen zijn!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws. (:
    Ik heb eigenlijk geen ervaring met bruiloften, omdat ik er nooit naar een geweest ben. Hopelijk wordt het een mooie dag voor jullie. Word jij trouwens bruidsmeisje? ^.^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Dit is idd echt mooi nieuws! Gefeliciteerd!
    En sorry, ik heb niet echt ervaring met trouwfeesten.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Wat leuk! Gefeliciteerd (:


    26 - 02 - '16

    Wauw, ik ben niet de enige die nooit een bruiloft heeft meegemaakt :'D

    En ja, ik word het bruidsmeisje hihi. Het is pas in juli, maar ik heb de jurk al. Alleen mijn moeder weigert een jurk te dragen, dus ik weet niet of ik mijn jurk wel kan dragen. Ik mag er natuurlijk niet mooier uit zien dan de bruid (:

    Ah wat leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat leuk! Gefeliciteerd (:

    Ik ben wel op een bruiloft geweest, maar daar ging ook meteen alles mis, haha. Op den duur hadden we zelfs een kettingbotsing met alle auto's (niemand raakte gewond, maar toch) en het bleef aldoor echt keihard regenen. Niet echt de allerbeste ervaring dus, maar het is wel ontzettend gezellig. Bij jullie gaat het vast beter, haha. Heel veel plezier alvast!

    Turing schreef:
    Wauw, ik ben niet de enige die nooit een bruiloft heeft meegemaakt :'D

    En ja, ik word het bruidsmeisje hihi. Het is pas in juli, maar ik heb de jurk al. Alleen mijn moeder weigert een jurk te dragen, dus ik weet niet of ik mijn jurk wel kan dragen. Ik mag er natuurlijk niet mooier uit zien dan de bruid (:

    Laat nog even weten wat je gaat dragen! Ben benieuwd. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Yaaay, ik heb het natuurlijk gisteren al gezegd, maar GEFELICITEERD!
    Ik ben naar een aantal bruiloften geweest en ik vind het altijd gezellig, maar dat waren dan ook bruiloften van familieleden, dus ik kende dan ook iedereen. Ik vind alleen het kopen van kleding zo irritant. :')


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd :'D!

    Ik ben ooit bij een bruiloft geweest, maar ik kan me niet eens meer herinneren van wie :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Gefeliciteerd!

    De enige bruiloft die ik heb meegemaakt is die van mijn oom en tante en toen kreeg ik voedselvergiftiging ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd!!!!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Gefeliciteerd!

    Ik heb er ooit een meegemaakt in Egypte toen ik 6 was, maar ik denk dat dat iets anders was dan hier in Nederland.:Y)


    wat was dit ookalweer

    Ahh, gefeliciteerd!
    Ik ben een keer bruidsmeisje geweest op de bruiloft van mijn oom & tante, maar dat is al best lang geleden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )