• Ik wilde echt super graag bij Attractiepark Slagharen werken en na gesolliciteerd te hebben via die site ging ik vrijdag naar zo'n massa sollicitatie. Dat was dinsdag en we zouden uiterlijk vrijdag de 13e uitslag krijgen. Maar toen kreeg ik vandaag een mailtje en ik ben aangenomen! En ik ben dus ontzettend blij.


    ©1998

    Oh wat tof! Dat lijkt mij ook wel een leuke plek om te werken :Y)

    Wat leuk, gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Ik ben blij dat jij er blij mee bent, ik heb er alleen te veel negatieve verhalen over gehoord (mijn ouders wonen zes kilometer van Slagharen) om er echt positief over te zijn. Ik hoop dat je een goede tijd gaat hebben though


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Beardsley schreef:
    Ik ben blij dat jij er blij mee bent, ik heb er alleen te veel negatieve verhalen over gehoord (mijn ouders wonen zes kilometer van Slagharen) om er echt positief over te zijn. Ik hoop dat je een goede tijd gaat hebben though


    Ik hoor juist alleen maar goede dingen. Een goede vriendin van mij werkt er ook en die is erg blij met haar baan.


    ©1998

    Leuk! Betekent dat dat je daar de hele zomer gaat werken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat super leuk! Gefeliciteerd! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd! Veel plezier daar (:


    26 - 02 - '16

    AsamiSato schreef:
    Leuk! Betekent dat dat je daar de hele zomer gaat werken?


    Yup. En de weekenden waarschijnlijk ook.


    ©1998

    Reigns schreef:
    Wat leuk, gefeliciteerd!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Das echt awesome!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gaaf! Gefliciteerd!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hihi, word Wouter Dekkers je baas!
    Veel plezier! Wat ga je precies doen? Attractieoperator, shopbediende, in de restaurants,...?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat klinkt echt heel vet! Leuk dat je bent aangenomen (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Ik hoor juist alleen maar goede dingen. Een goede vriendin van mij werkt er ook en die is erg blij met haar baan.


    Oh dat is mooi! Het is ook al een paar jaar terug dat ik echt mensen kende die er werkten, dus misschien is de houding ten opzichte van werknemers veranderd e.d. Ik hoop dat jij het er net zo fijn zult hebben


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Debbaut schreef:
    Hihi, word Wouter Dekkers je baas!
    Veel plezier! Wat ga je precies doen? Attractieoperator, shopbediende, in de restaurants,...?


    Ik wordt Horecahulpje :)


    ©1998