• Ik heb vaak een kortslip maar dan gaat het binne een paar dagen weg , maar nu heb ik gwn school enzo en die kortslip moet Zo snel mogelijk weg errt iemand hoe een kortslip heeeell snel weg gaat thankyouuuxx

    Bij de etos verkochten ze reinigingsdoekjes/iets wat er op lijkt voor een koortslip


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb daar een zalfje voor; de koortslip moet dan binnen drie dagen al flink verminderen. Het is vooral de kunst om ervan af te blijven, want als je er de hele tijd aan gaat zitten friemelen met je vingers, zal het ook niet bepaald bevorderend werken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik gebruik altijd Zovirax wanneer ik last van een koortslip heb. Dat werkt vrij goed.
    Het helpt ook al veel als je gewoon van de blaasjes afblijft, dan gaan ze niet kapot en zorgt het vocht dat erin zit ook niet voor nieuwe blaasjes.

    Tigresse schreef:
    Ik heb daar een zalfje voor; de koortslip moet dan binnen drie dagen al flink verminderen. Het is vooral de kunst om ervan af te blijven, want als je er de hele tijd aan gaat zitten friemelen met je vingers, zal het ook niet bepaald bevorderend werken.


    Een goeie indrogende zalf werkt inderdaad meestal prima

    Swatz schreef:
    Ik gebruik altijd Zovirax wanneer ik last van een koortslip heb. Dat werkt vrij goed.
    Het helpt ook al veel als je gewoon van de blaasjes afblijft, dan gaan ze niet kapot en zorgt het vocht dat erin zit ook niet voor nieuwe blaasjes.


    Het herpes virus blijft gewoon latent in je lichaam zitten dus je kunt jezelf niet opnieuw infecteren met het vocht.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 21:17 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Zalfjes werken over het algemeen niet, het kan het hooguit met een halve dag verkorten als je dan ook daadwerkelijk zo vaak smeert als aangeraden wordt.
    Gewoon ervan af blijven helpt wel, net zoals je afweersysteem op peil houden.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 21:26 ]


    Your make-up is terrible