• Ik wist niet precies hoe ik het moest noemen, en ik weet niet of ik de enige ben die het heeft, maar ik vond het toch een beetje irritant, dus wilde ik een topic openen.

    Wanneer je in een topic berichtjes leest, kan je zo onder iemands profielfoto zien of iemand online of offline is, maar in plaats van online zie ik telkens die ene blozende GM-smiley staan. Dit is ook zo op profielen.
    Ik kan momenteel geen foto plaatsen aangezien ik op mijn mobiel zit, maar ik weet dus ook niet of het eventueel daaraan zou kunnen liggen.

    Zijn er nog mensen die dat zien?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kijk even na of je het ook op je laptop heb. Ik heb het namelijk niet.


    Your make-up is terrible

    Ik zie net dat dat Online-dingetje hier bovenaan het tekstvakje op de plaats van de [ b]-code staat en dat de XD-smiley op de plaats staat van de url-code.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 23:21 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bij mij staat er gewoon dat groene bolletje.


    Take me to wonderland

    Prancer schreef:
    Ik zie net dat dat Online-dingetje hier bovenaan het tekstvakje op de plaats van de [ b]-code staat en dat de XD-smiley op de plaats staat van de url-code.


    Huh, dat is wel vreemd, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Huh, dat is wel vreemd, haha.


    Idd. Het is niet vreselijk ofzo, maar het ziet er nogal stom uit :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik denk dat een screenshot toch echt handiger zou zijn. Op mijn tablet en mijn laptop ziet alles namelijk heel normaal uit. Ik kan me wel bedenken dat het nogal vervelend is.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 23:28 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het ligt sowieso aan mijn gsm, want op mijn tablet heb ik er geen last van :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als het aan je gsm ligt en je dus de oorzaak gevonden hebt, dan zullen we hier een slotje op zetten. =)
    Misschien helpt een systeemupdate?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zit op mijn telefoon en ik heb dat niet, dus ik denk inderdaad ook dat het aan je mobiel ligt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wat?! Hahaha :'D


    wat was dit ookalweer

    Scandal schreef:
    Als het aan je gsm ligt en je dus de oorzaak gevonden hebt, dan zullen we hier een slotje op zetten. =)
    Misschien helpt een systeemupdate?


    Hij is helemaa up to date.
    Ach, dan leer ik er maar mee leven ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bij mij is het niet. Vreemd wel. Wat voor gsm heb je misschien?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IPhone 4.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    IPhone 4.
    Ik kan straks misschien eens sneaky kijken naar de gsm van mijn ouders als je wil?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque



    Ik heb wel dit. Which is odd as well. Ik denk niet dat je dit bedoelde - maar zo krijg ik de smiley's te zien op een computer.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales