• Jullie kennen waarschijnlijk allemaal wel dit gevoel. Ik ben al jaren op zoek naar een bepaald liedje, maar het is me tot dusver nooit gelukt het te vinden. Nu kan ik met trots zeggen dat ik het eindelijk gevonden heb!!



    Haha! Nu vraag ik me natuurlijk af of jullie ook wel eens een liedje hebben gevonden die je heel lang 'kwijt' bent geweest.
    x.


    'Nobody said it was easy

    Ah, da's altijd zo'n fijn gevoel. :')
    Ik had ook eens een stuk muziek gehoord in een TV programma en daarna ben ik echt jaren bezig geweest om het terug te vinden. Nooit gelukt, totdat ik toevallig A Beautiful Mind ging kijken. Raad eens waar de film mee begon. :')


    Caution first, always.

    Oh ja!
    Ik had dat toen ik klein was (en voor ik dus engels kon verstaan uit liedjes teksten of zelf echt op internet zat) met Temperature van Sean Paul! Ik was op een danskamp en een groep danste erop en dan 3 jaar later was ik eens ergens en dat liedje speelde en ja dat was een mooie moment ;3


    effort never betrays you

    Ik ben zo vaak nummers kwijt en kom ze dan ineens weer random tegen als ik door Youtube nummers ga :')
    Toevallig heb ik dat nummer onlangs nog geluisterd...
    Zoooomer in Zaandam, Mimi het is zooomer


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat had ik met de muziek uit de trailer van The Hobbit, The Battle of the Five Armies. Die muziek, like; wauw. En nu heb de artiest gevonden! :'D


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'