• Ik zoek een cover voor een supernatural fanfic.
    Omdat ik nog wat credits over heb, namelijk 5, dacht ik misschien kan iemand ze gebruiken die een cover voor me kan maken :P

    De info:

    De titel is The Outcast, Supernatural (Supernatural moet erop staan)

    Samenvatting:

    Kate leeft samen met haar ouders gelukkig in een dure wijk. De Thompsons zijn hunters en van het moment dat Kate is geadopteerd, groeit ze hiermee op. Totdat de dag daar is dat haar adoptie moeder wordt bezeten van een demon. Ze schakelt de hulp in van uncle Bobby die sam en dean meesleurt. Het verhaal is officieel in het engels.


    Plaatjes:



    Sfeer: mysterieus, duister

    What I got in mind,

    Sowieso moeten dean en sam erop staat maar het meisje moet perse blauwe ogen hebben, it's kinda important. De vleugels moeten vervaagd worden zodat je het wel net nog ziet. Het Supernatural logo onderaan, uiteraard. en de titel.

    Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag!

    En naast de 5 credits, krijg je uiteraard de copyright en naamvermelding.

    Alvast bedankt!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil wel iets proberen!
    Heb je nog bepaalde faceclaims?
    En wil je hem horizontaal of verticaal?


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    BadDreams_ schreef:
    Ik wil wel iets proberen!
    Heb je nog bepaalde faceclaims?
    En wil je hem horizontaal of verticaal?


    Niet echt, het meisje moet perse blauwe ogen hebben en ofcourse sam en dean.

    En hoe bedoel je horizontaal of verticaal?

    Een gewone cover lijkt me toch :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mag het meisje eventueel ook blond haar hebben?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    waetford schreef:
    Mag het meisje eventueel ook blond haar hebben?


    Tuurlijk!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dit heb ik tot nu toe, als er iets veranderd moet worden, moet je het maar zeggen!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    waetford schreef:
    Dit heb ik tot nu toe, als er iets veranderd moet worden, moet je het maar zeggen!



    die ziet er best goed uit!! ik wacht even de rest af als je het niet erg vind?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nog twee met het blonde meisje, en is goed. (:

    1.


    2.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    waetford schreef:
    Nog twee met het blonde meisje, en is goed. (:

    1.


    2.



    Je maakt het me wel echt moeilijk zo :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heb je er nog een nodig? Ik wil even iets buiten mijn coverstore om doen xD Dus het wordt waarschijnlijk wel een snelle, maar ik wil alsnog iets proberen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Heb je er nog een nodig? Ik wil even iets buiten mijn coverstore om doen xD Dus het wordt waarschijnlijk wel een snelle, maar ik wil alsnog iets proberen.


    Tuurlijk mag je proberen!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    I know dat dit is niet geheel hoe je het voor ogen had en de vleugels zijn nog wel heel zichtbaar, maar ik ben toch benieuwd wat je ervan vind (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    I know dat dit is niet geheel hoe je het voor ogen had en de vleugels zijn nog wel heel zichtbaar, maar ik ben toch benieuwd wat je ervan vind (:



    Hij ook al goed ugh!

    jullie maken het moeilijk voor me...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    is er nog iemand die wilt proberen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jahoor


    I just caught the wave in your eyes

    waetford schreef:
    Dit heb ik tot nu toe, als er iets veranderd moet worden, moet je het maar zeggen!



    Ik ga voor deze. De 5 credits krijg je zsm!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."