• (ik wist niet zeker waar dit topic hoorde, dus zet het toch maar hier lol)
    Maar kennen jullie de site airbnb? Het is een site waar mensen hun huis kunnen opgeven voor een Bed and Breakfast. Andere mensen kunnen dan, na het vinden van de bnb op die site, in dat huis verblijven, en het is vaak niet eens zo heel duur en de mensen die je dan in huis nemen zijn meestal (volgens de reviews) heel gastvrij.
    +je kan door de foto's zien hoe mooi hun huis/kamer/appartement is. Zoals deze en deze :9~

    Het lijkt me echt supergaaf om eens te doen, dus wie weet haal ik mn vriendinnen over voor volgende zomer :3
    Zouden jullie zoiets doen?


    As travars

    Nooit in mijn eentje, maar het lijkt me wel heel gaaf :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ga wel vaker naar een b&b en het is altijd heel moeilijk om er eentje te vinden die niet te duur is. Deze site kan nog eens goed van pas komen (:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    62442 schreef:
    Nooit in mijn eentje, maar het lijkt me wel heel gaaf :'p


    Nee ik zou denk ook niet in mn eentje gaan lol. En als je naar bijvoorbeeld Spanje zou gaan, zou ik echt bang zijn dat ze niet goed Engels kunnen spreken (al zal dat wel meevallen).


    As travars

    Oh, dat is een handige site! Na mijn examens wil ik nog een paar dagen weg en dat zou ik nog wel willen doen met een vriendin :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Pffff dat is echt awesome! Die zet ik even tussen mijn bookmarks voor de future :'D


    Caution first, always.

    Smaug schreef:
    Pffff dat is echt awesome! Die zet ik even tussen mijn bookmarks voor de future :'D


    Shit happens but pee happens a lot more.