• Halloo iedereen . =]
    Ik heb zo 't gevoel .. dat elke dag zo 't zelfde is voor mij .. en ik gewoon leef .. maar niets beleef . heel raar weetik .

    Ik bedoel . elke dag opstaan, school, terug naar huis, huiswerk, slapen . en dat elke dag opnieuw.

    Heeft iemand dit gevoel ook ?
    Want ik zit er eigenlijk wel 'n beetje mee ..
    Of heeft 'r iemand tips ofzo ?

    xoxo


    /

    Jup, heb ik ook. Gewoon iedere dag hetzelfde ritueel o_O In het weekend is het wel wat anders, maar ik beleef gewoon nooit wat! Ö


    What you see, is what you get.

    ik weet het... ik heb hetzelfde ghad.... ik ging naar school... maakte mn werk en ging weer naar huis enz.... misschien moet je gewoon is wat met vriendinnen afspreken... misschien gaan shoppen ofzo... of een keer in het weekend een slaapfeestje ofzo... zulke dingen doe ik nu ook altijd... bedenk iets origineels en ga dat doen met vrienden.. het heeft bij mij wel geholpen;)


    Gone...

    Jup, heb ik ook. Gewoon iedere dag hetzelfde ritueel o_O In het weekend is het wel wat anders, maar ik beleef gewoon nooit wat! Ö


    Jha ; dat bedoel ik .
    oké, 'k heb wel een beetje behoefte aan wat routine, maar dit is toch wel een beetje teveel van 't goeie... ;|


    /

    Ja, als je woont in een triest boerendorp, wat zich een stad noemt, als mij en leeft tussen allemaal wijven die denken dat ze heel wat zijn met hun volgeplamuurde kutkoppen..
    dan heb ik het zelfde gevoel.

    Just scream to them.
    & ga partyen ofzo.
    Vrolijkt je leven op!! n_n

    xx


    Elegance is refusal.

    Oh volgens mij slaat het totaal niet op jou onderwerp.
    Naja, screw it. n_n


    Elegance is refusal.

    Oh volgens mij slaat het totaal niet op jou onderwerp.
    Naja, screw it. n_n


    Jawel hoor ;
    Of toch een beetje ;'D
    x


    /

    Doe iets geks zou ik zeggen.
    Het kan soms wel lastig zijn om de sleur te doorbreken maar je moet gewoon iets vinden wat alles leuk maakt denk ik ;- )
    Ga op een sport? Ga bij een toneelgroep? Ga op iets anders ofz.. o;
    Dat is leuk, weer eens wat anders, en kan je ook meteen even socializen.
    Tis maar een voorbeeld natuurlijk ;-]


    Mew <3

    Ja, had ik ook vorig jaar. Maar toen was het ook wel heeel saai, nu zit ik op een nieuwe school, met aardige kinderen. Dus het geluk is mij komen aanwaaien...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Tja, dat is het leven. Almaar herhalingen. Probeer er wat verandering in brengen, bijv. met vrienden afspreken, tegen jezelf zeggen: 'en morgen ga ik die leuke cd halen' oid. Gewoon leuke dingen voor jezelf verzinnen om de dagelijkse sleur zo af en toe te doorbreken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jah eigenlijk wel, ik denk dat de meetste dat wel hebben
    Alleen tijdens de vakantie voel ik me dan toch anders


    Don't get up, I'll get through on my own

    ja heb ik ook.. o_O


    AAP