• In de namiddag toen het speeltijd was bleef ik zo nog een beetje hangen in de gangen van de school. Er kwam zo een gast uit de deur van een lokaal zegt ie; "Wie durft er nu zo rondlopen?" Cus ik had mijn TH-trui aan. En ik zei; "Ik, dat zie je toch." En toen zei hij nog een paar dingen en ik ook but ik ben die al vergeten.

    Wou ik even zeggen.

    Oke.


    Life is hard and then we die

    Schaf een Cannibal Corpse trui aan :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Schaf een Cannibal Corpse trui aan :']
    Of slipknot.


    Life is hard and then we die

    jezus mense
    wat hebbe al die kindjes tege th
    ze zijn goed en leuk en sexy enzo
    ik snap nou niet dat bijna iedereen tege ze is
    steletje megole


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    xP hebk ook so vaak dude xD nix vn aantrekke xP


    We can only learn to love by loving.

    jezus mense
    wat hebbe al die kindjes tege th
    ze zijn goed en leuk en sexy enzo
    ik snap nou niet dat bijna iedereen tege ze is
    steletje megole
    Het zijn de fans, Bill's manier van doen, en de muziek. Trouwens, ik vind Tokio Hotel helemaal niet leuk en sexy. Ik vind het goeie muziek.


    Life is hard and then we die

    xP hebk ook so vaak dude xD nix vn aantrekke xP

    Doe ik ook niet. Armin zei zo onlangs;: "Hé, respect voor TH." En dan iets over het feit dat ze wijven waren. En Sharon zei; "Met die ene homo." En ik zei; "Bill is idd homo." En zij liep zo heel keirap weg en ik lag plat van het lachen.

    (...)Of slipknot.

    ik wil eerst 1tje van Metallica :Y)

    Ja sorry, maar ik vind het erom vragen om in een bandshirt te lopen. Respect voor de mensen die ze dragen, maar no way dat iemand mij er 1 aan kan trekken.

    Ja sorry, maar ik vind het erom vragen om in een bandshirt te lopen. Respect voor de mensen die ze dragen, maar no way dat iemand mij er 1 aan kan trekken.

    Dat vind ik niet. Dan zou die ene gast die een T-shirt van My Chemical Romance er ook om vragen. Moeten die gastjes maar leren zwijgen over het feit dat ik een TH-fan ben die het durft tonen dat ze het is.

    Wij hebben op school heleboel mensen die in dat soort truitjes lopen. :)

    (...)
    Dat vind ik niet. Dan zou die ene gast die een T-shirt van My Chemical Romance er ook om vragen. Moeten die gastjes maar leren zwijgen over het feit dat ik een TH-fan ben die het durft tonen dat ze het is.
    Ja, alleen sinds de gemiddelde th-fan niet meer herseninhoud heeft dan een walnoot is iedereen die iets met th heeft een makkelijk doelwit..
    De meesten vragen erom moet ik zeggen hoor =/


    Mew <3

    typisch.
    da's bij mij ook wel vaak . (':
    x


    Some people make the world special just by being in it