• Ik was dus zonet de film Titanic aan het kijken op mijn iPad, tot ik ineens begin te huilen bij het stukje dat die moeder haar kinderen voorleest over eeuwige jeugd, en hoe dat echtpaar in bed ligt. Ahw! Echt sneu!

    Wat vonden jullie een zielig stukje uit de film?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb deze film één keer gezien en wil hem pas weer zien als ik er echt klaar voor ben. Al vanaf het moment dat de boot die ijsschots raakt, heb ik zitten janken. Bedenk dan wel even dat ik twaalf was dat ik deze film zag, hahah.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 19:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, dat is precies het stuk waar ik altijd moet huilen. Op de een of andere manier raakt mij dat zo erg. ;c


    Caution first, always.

    Ajay schreef:
    Omg, dat is precies het stuk waar ik altijd moet huilen. Op de een of andere manier raakt mij dat zo erg. ;c


    Ik dus ook ):

    Ik heb persoonlijk nog nooit moeten huilen om de Titanic. Vind ik persoonlijk eigenlijk ook niet zo'n bijzonder goede film. Echt zielige stukjes? Wanneer Jack sterft, neem ik aan.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 19:26 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik vond de film juist grappig xD


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    Ik vond de film juist grappig xD


    Grappig? Wauw...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die film heb ik nog nooit gezien.

    Ik huil bijna nooit met films, maar bij de Titanic heb ik nog de hele avond door liggen huilen. Toen dat jongetje in een gang vol water stond, toen Jack stierf en hij Rose gerust probeerde te stellen. Maar ik ging echt los toen Rose de ketting in de zee gooide xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Gogh schreef:
    Die film heb ik nog nooit gezien.


    Ik raad hem je zeker aan! (:

    KyleBroflovski schreef:
    Ik vond de film juist grappig xD


    Ik vond sommige dingen grappig, bijvoorbeeld hoe die mensjes zo naar beneden pleuren en alles raken! xD
    Voor de rest is het een zielige film. ):

    Mulford schreef:
    Ik heb persoonlijk nog nooit moeten huilen om de Titanic. Vind ik persoonlijk eigenlijk ook niet zo'n bijzonder goede film. Echt zielige stukjes? Wanneer Jack sterft, neem ik aan.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    KyleBroflovski schreef:
    Ik vond de film juist grappig xD


    me 2 my friend (:

    Ik heb nog nooit moeten huilen bij die film. Bij The Notebook on the other hand...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb hem nog nooit helemaal gezien. Wel een paar stukjes. Maar aangezien ik heel snel huil zal ik het kijken als ik emotioneel ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Titanic.

    Mijn favoriete film, en ik ben ook heel erg geinteresseerd in de 'echte' Titanic (heb een heleboel boeken, replicamodellen, replicaaffiches, replicakrantenartikelen, tijdschriftenspecials enz.)

    Maar ja, bij dat stukje van 'in the land of Tir Na Nog' moet ik ook altijd huilen. Maar ik heb de film ook al 17x gezien :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly