• Nou, ik gok dat de titel genoeg zegt. Ik kan wel raden dat deze klacht vaker aangemaakt is, maar ik maak toch maar eventjes een nieuw topic zodat de aandacht er weer opgericht word. Het is bij PB's namelijk wel opgelost, maar bij GB's niet. Erg onhandig als je het mij vraagt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat deed hij ook nooit.


    Your make-up is terrible

    Nee, volgens mij heeft IMG het nooit gedaan in een gastenboek, tenminste, ik heb nog nooit plaatjes gezien in het gastenboek. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zoals al eerder gezegd: IMG heeft het nooit gedaan in het gastenboek.(:


    everything, in time

    Hehe, ik wou net vragen of dat niet altijd al zo was, maar ik heb het antwoord al.
    Ik kan me wel een suggestie (of zo) herinneren waarin iemand daar al om vroeg en toen werd er een reden gegeven waarom dat er niet was, maar ik kan het ook gedroomd hebben :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hij heeft het inderdaad nooit gedaan daarom ook deze klacht, zodat er wat aan gedaan word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij kunnen ze hier niets aandoen, aangezien er nooit iets aan gedaan werd..


    Some people are art and do art at the same time

    java5 schreef:
    Volgens mij kunnen ze hier niets aandoen, aangezien er nooit iets aan gedaan werd..

    Geen idee wie je met ze bedoeld, maar goed. De enige die hier wat aan kan doen en waarschijnlijk ook zal doen is Rutger. En verder heeft hij het ook bij PB's gefixt dus waarom zou hij het niet doen bij GB's? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.