• Hallo iedereen, ik heb overlaatst een imac gekocht. Nu zou ik graag de game sims 4 willen kopen voor op die imac.. Ik heb al wat info gezocht over of dat sims 4 imac ondersteunt.. Maar ik begrijp er niet echt iets van. Je kan de game op origin online kopen, maar dat willen men ouders niet omdat ik de game dan niet in handen heb en ze het niet echt vertrouwen. Dus ik vroeg me af of er misschien andere manieren zijn voor de sims op de imac te spelen? Heeft er iemand ervaringen met de sims 4 op een imac of welk apple apparaat dan ook?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Je krijgt een code bij de Sims dus als je hem koopt kan het als nog op origin.. En origin werkt pittig goed


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Ik heb geen ervaring met de imac, maar wel met spellenkopen via Origin. En geloof me, dat gaat echt prima. Je koopt het spel en het komt direct bij jouw spellen te staan. Even downloaden en je kunt het daarna direct spelen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik koop mijn spellen ook altijd op origin, origin is van het bedrijf EA, en EA is betrouwbaar (:

    Met de Sims 3 kan je spel in de winkel kopen en de serial key ingeven in Origin. Via Origin kan je het spel dan downloaden (ik ga ervan uit dat je geen CD-lezer hebt?)
    Ik zou denken dat de Sims 4 op dezelfde manier werkt.

    edit: De sims werkt sowieso op mac, of je het nu online of in de winkel koopt.

    edit2:
    op Bol staat dit als je het fysieke spel zou kopen:
    "Let op: De MAC versie is gratis te downloaden via Origin bij aankoop van de PC versie."

    Dus je gaat sowieso met Origin moeten werken. Je koopt het spel, maakt een gratis account bij Origin, voegt daar de serial key toe aan je account en daarna download je gratis het spel vanaf Origin.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 8:12 ]