• Hallo iedereen, ik heb overlaatst een imac gekocht. Nu zou ik graag de game sims 4 willen kopen voor op die imac.. Ik heb al wat info gezocht over of dat sims 4 imac ondersteunt.. Maar ik begrijp er niet echt iets van. Je kan de game op origin online kopen, maar dat willen men ouders niet omdat ik de game dan niet in handen heb en ze het niet echt vertrouwen. Dus ik vroeg me af of er misschien andere manieren zijn voor de sims op de imac te spelen? Heeft er iemand ervaringen met de sims 4 op een imac of welk apple apparaat dan ook?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Je krijgt een code bij de Sims dus als je hem koopt kan het als nog op origin.. En origin werkt pittig goed


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Ik heb geen ervaring met de imac, maar wel met spellenkopen via Origin. En geloof me, dat gaat echt prima. Je koopt het spel en het komt direct bij jouw spellen te staan. Even downloaden en je kunt het daarna direct spelen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik koop mijn spellen ook altijd op origin, origin is van het bedrijf EA, en EA is betrouwbaar (:

    Met de Sims 3 kan je spel in de winkel kopen en de serial key ingeven in Origin. Via Origin kan je het spel dan downloaden (ik ga ervan uit dat je geen CD-lezer hebt?)
    Ik zou denken dat de Sims 4 op dezelfde manier werkt.

    edit: De sims werkt sowieso op mac, of je het nu online of in de winkel koopt.

    edit2:
    op Bol staat dit als je het fysieke spel zou kopen:
    "Let op: De MAC versie is gratis te downloaden via Origin bij aankoop van de PC versie."

    Dus je gaat sowieso met Origin moeten werken. Je koopt het spel, maakt een gratis account bij Origin, voegt daar de serial key toe aan je account en daarna download je gratis het spel vanaf Origin.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 8:12 ]


    Let the Night embrace you

    Origin werkt gewoon prima hoor. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sims 4 kan je ook gewoon in de winkel kopen en dan installeren op origin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katarina schreef:
    Met de Sims 3 kan je spel in de winkel kopen en de serial key ingeven in Origin. Via Origin kan je het spel dan downloaden (ik ga ervan uit dat je geen CD-lezer hebt?)
    Ik zou denken dat de Sims 4 op dezelfde manier werkt.

    edit: De sims werkt sowieso op mac, of je het nu online of in de winkel koopt.

    edit2:
    op Bol staat dit als je het fysieke spel zou kopen:
    "Let op: De MAC versie is gratis te downloaden via Origin bij aankoop van de PC versie."

    Dus je gaat sowieso met Origin moeten werken. Je koopt het spel, maakt een gratis account bij Origin, voegt daar de serial key toe aan je account en daarna download je gratis het spel vanaf Origin.



    Waar moet je die serial key toevoegen? Ik heb al een account gemaakt..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Blackthorn schreef:
    Sims 4 kan je ook gewoon in de winkel kopen en dan installeren op origin.


    Op de sims site staat wat anders..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Pyschopath schreef:
    (...)


    Waar moet je die serial key toevoegen? Ik heb al een account gemaakt..


    Hier staat een uitleg. ^^


    Let the Night embrace you

    Pyschopath schreef:
    (...)

    Op de sims site staat wat anders..



    Oh. Ja, ik heb gewoon Windows dus daar zou het wel aanliggen denk ik.

    Wacht, hier staat dat je de Mac versie gratis kan downloaden als je de pc versie hebt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Om de Sims te kunnen spelen moet je Origin installeren. Je opent Origin en zoekt dan de Sims 4 op in de 'store'. Even kijken welke versie je wilt, er is namelijk een standaard editie en een deluxe editie waarbij je extra materiaal in je game krijgt. Voeg het spel toe aan je winkelwagen en betaal. Het spel werkt op zowel pc als mac hij installeert automatisch de goede versie. Vervolgens komt je spel te staan bij 'mijn games' links boven in. Ik weet niet of hij meteen al vraagt of je het spel wilt installeren, anders kun je het via 'mijn games' installeren. Hopelijk heb je er wat aan!


    No guts no glory.