• Zoals sommigen van jullie misschien wel weten, staat The Script dit weekend in Ziggo Dome. Ik ben een grote fan en heb daarom een paar maanden terug dus een kaartje van iemand overgekocht voor het concert van zaterdagavond.
    Na héél erg lang gezocht te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat dat ticket nérgens meer te vinden is. Dag geld, dag concert!
    Nu weet ik in ieder geval wel zeker dat ik nooit meer een kaartje ga overkopen van iemand anders... Ik heb liever dat ik het ticket gewoon zelf kan uitprinten vlak voor het concert.

    Zijn jullie ooit iets belangrijks kwijtgeraakt?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Oh nee, dat is echt erg!

    Niet meteen dat ik weet.


    16 - 09 - '17

    Ik was mijn kaartje voor Pierce The Veil & Sleeping With Sirens nog kwijt voor morgen, maar na letterlijk heel mijn appartement overhoop te hebben gehaald kwam ik erachter dat hij alvast in mijn rugzak zat :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ken degene van wie je je kaartje overgekocht hebt? Misschien kan hij/zij het nog een keer uitprinten.


    -

    Markiplier schreef:
    Ik was mijn kaartje voor Pierce The Veil & Sleeping With Sirens nog kwijt voor morgen, maar na letterlijk heel mijn appartement overhoop te hebben gehaald kwam ik erachter dat hij alvast in mijn rugzak zat :3.


    Gelukkig dat je het kaartje nog hebt gevonden! ^^ Jammer genoeg zat ie bij mij niet in mijn tas verstopt...

    Saith schreef:
    Ken degene van wie je je kaartje overgekocht hebt? Misschien kan hij/zij het nog een keer uitprinten.


    Ik ken haar niet persoonlijk, maar heb met de verkoopster gecommuniceerd via het zusje van één van mijn vriendinnen. Het probleem is, is dat ze nog een laatste kaartje verkocht heeft aan een onbekende waar ze geen contact meer mee kan krijgen, dus nu weet niemand meer welk kaartje aan mij verkocht is en welk kaartje aan die onbekende verkocht is. Het zou nogal lullig zijn als ik per ongeluk morgen daar binnenkom met het ticket van die onbekende natuurlijk.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik niet, maar Combustible wel. Dat was A Day To Remember, geloof ik. Gelukkig was dat een van de weinige keren dat Sevda een uitprintbaar kaartje had, in plaats van zo'n papieren kaartje. Toen hebben we het bij een hotel nog uitgeprint, dus dat kwam gelukkig wel goed c: Kaartjes print ik zelf altijd op het laatste moment pas uit, mijn mailbox is heel overzichtelijk en ik bewaar alleen de dingen die ik echt nog nodig heb, zoals concertkaartjes, vliegtickets etc.

    Zoek op de meest onlogische plekken, in mappen en laadjes. Ook waar je 'nooit komt'. Je zult zien dat hij daar ligt. Ben een paar keer mijn mobiel in huis kwijtgeraakt (heb hrm op stil) en vond hem altijd op rare plekken terug; in de fruitmand, op de prullenbak in de wc, in het schoenenrek. Je hebt altijd nog kans om hem te vinden! Blijf positief!.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 19:04 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh nee, dat is vervelend! :c

    Mijn Sims 1 cd-roms waren op een gegeven moment een keertje verdwenen. Het is mogelijk dat we ze ooit hadden uitgeleend, maar het hoesje hadden we nog wel, dus logisch is dat niet. Ik heb ze nooit teruggevonden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, dat is echt fucking erg :c

    Jeeeze, wat moet jij nu balen zeg... Ik duim voor je dat je het kaartje nog vindt en dat je er toch nog heen kan gaan, want anders zou het echt heel erg zonde zijn.

    Succes met zoeken!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bedankt allemaal! ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jammer genoeg heb ik het kaartje niet gevonden... Nu wachten tot het volgende concert.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Oh een vriendin van mij is daar geweest :Y)
    Humm volgens mij ben ik nooit echt iets "belangrijks" kwijt geraakt.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    omg noooooh //cries with ya//
    zo ontiegelijk klote!


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future