• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    ×

    ×


    ×



    ×




    ×





    ×
    Leonie
    Ilona
    Laura
    Romée
    Jente
    Marjolein
    Floor
    Xantha
    Sha're
    Julie
    Carianne
    Anaïs
    Xanthe
    Marie
    Yu
    Wendy
    Leah
    Julia





    ×




    ×



    ×


    ×

    ×
    ×

    Welk John Green boek?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Saith schreef:
    (...)

    IIIIIIKK


    JJEENNTTEE!


    all because i liked a girl

    @Carianne en Marjolein: sorryy

    Echt hoor, sta ik om 16.42 bij de sprint, die om 16.50 ZOU starten, word ik meteen naar m'n startblokken gestuurd met een boze blik dat ik laat ben. Jezus. Tja, dan loop je niet goed. Geen warming-up gehad, start ging fout. Heerlijk dit.
    En nu, kogel, zou starten om 17.15, maar de vorige groep startte pas om 17.19, terwijl ze 16.45 moesten starten. Heerlijk, en omdat ze lief zinn, krijgt iedereen zes pogingen ipv drie.
    En ze houden de uitslagen keurig online bij, staat dat ik tweede ben met hoogspringen, ben ik dus derde. Jeez. Organisatie mag wel wat beter hier hoor


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    @Carianne en Marjolein: sorryy

    Echt hoor, sta ik om 16.42 bij de sprint, die om 16.50 ZOU starten, word ik meteen naar m'n startblokken gestuurd met een boze blik dat ik laat ben. Jezus. Tja, dan loop je niet goed. Geen warming-up gehad, start ging fout. Heerlijk dit.
    En nu, kogel, zou starten om 17.15, maar de vorige groep startte pas om 17.19, terwijl ze 16.45 moesten starten. Heerlijk, en omdat ze lief zinn, krijgt iedereen zes pogingen ipv drie.
    En ze houden de uitslagen keurig online bij, staat dat ik tweede ben met hoogspringen, ben ik dus derde. Jeez. Organisatie mag wel wat beter hier hoor


    Oh wauw...
    Ik wist dat de buitenwedstrijden hier heel slecht georganiseerd waren, maar van de binnen wedstrijden wist ik het niet x)


    be gay do crimes

    Yetti schreef:
    @Carianne en Marjolein: sorryy

    Echt hoor, sta ik om 16.42 bij de sprint, die om 16.50 ZOU starten, word ik meteen naar m'n startblokken gestuurd met een boze blik dat ik laat ben. Jezus. Tja, dan loop je niet goed. Geen warming-up gehad, start ging fout. Heerlijk dit.
    En nu, kogel, zou starten om 17.15, maar de vorige groep startte pas om 17.19, terwijl ze 16.45 moesten starten. Heerlijk, en omdat ze lief zinn, krijgt iedereen zes pogingen ipv drie.
    En ze houden de uitslagen keurig online bij, staat dat ik tweede ben met hoogspringen, ben ik dus derde. Jeez. Organisatie mag wel wat beter hier hoor


    I get your feels, ik zat zelf ook op atletiek en daar hadden wij een keer buiten, dan moest onze groep om 12.30 starten met de sprint en komen we daar aan. Fck die andere groep is nog niet gestart.


    all because i liked a girl

    Meje schreef:
    (...)

    I get your feels, ik zat zelf ook op atletiek en daar hadden wij een keer buiten, dan moest onze groep om 12.30 starten met de sprint en komen we daar aan. Fck die andere groep is nog niet gestart.


    Da's niet zo erg tho, sprint is zo klaar.


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Da's niet zo erg tho, sprint is zo klaar.


    ...
    Da's wel erg tho. Die mensen wisten niet hoe ze zo'n startblok klaar moesten maken. Stond onze groep daar zo te wachten van, wanneer zijn die startblokken eindelijk klaar? Na tien minuten moest onze groep, die lager was dan die moest, helpen. Ik dacht echt zo van wtf people. wtf


    all because i liked a girl

    Yo gabba gabba, back again.
    Ik heb zojuist besloten om in Times te gaan typen c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Meje schreef:
    (...)

    ...
    Da's wel erg tho. Die mensen wisten niet hoe ze zo'n startblok klaar moesten maken. Stond onze groep daar zo te wachten van, wanneer zijn die startblokken eindelijk klaar? Na tien minuten moest onze groep, die lager was dan die moest, helpen. Ik dacht echt zo van wtf people. wtf


    Hmmm, ik ben wel wat gewend en dit is niet zo erg. Ik wacht nu al 35 min


    take me back to the basics and the simple life

    Damn Jente, guess you're fucked.. :x
    I will try to stay online as long as I can, I promise (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik wil dit topic zo graag eh.


    -

    Awe schreef:
    Damn Jente, guess you're fucked.. :x
    I will try to stay online as long as I can, I promise (:


    Yeaj


    -

    Saith schreef:
    Ik wil dit topic zo graag eh.


    als ik hem zou krijgen zou dat pas mijn 2e topic zijn, hahahaha


    I just caught the wave in your eyes

    Saith schreef:
    Ik wil dit topic zo graag eh.


    Als ik dit topic op een of andere vage manier krijg wil ik em wel geven? Jij zat bij de eerste 6 toch? x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yetti schreef:
    (...)

    Hmmm, ik ben wel wat gewend en dit is niet zo erg. Ik wacht nu al 35 min


    *teleporteert zichzelf naar Leonie en geeft haar een dikke knuffel*


    all because i liked a girl

    Cynefin schreef:
    (...)

    als ik hem zou krijgen zou dat pas mijn 2e topic zijn, hahahaha


    Same, lololol.


    I don't want you to die, I want you to suffer.