• In Amerika, om precies te zijn in San Fransisco, is een school voor mensen met veel talent in de paardensport. Deze school staat er nog niet zo lang. Twee maanden na de afronding van de bouw, komen de eerste leerlingen aan op Horse School. Het is een school voor alle soorten disciplines. Van dressuur tot voltige. Alles is er mogelijk, zolang je maar goed met je paard om gaat. Er is één trainer aanwezig, deze trainer kan uitleg geven in alle disciplines. Deze trainer is ook de eigenaar van Horse School. Nadat de leerlingen vijf jaren op Horse School hebben getraind zijn ze klaar met hen opleiding. Ze mogen op de school blijven, maar ook ergens anders heen gaan. Wie op Horse School blijft mag ook een trainer worden. In deze RPG volgen we de leerlingen van het eerste jaar, twee maanden na de bouw.



    Faceclaims
    Gelieve je faceclaim te vermelden
    Lucy Hale ~ Meje
    Nick Robinson ~ Robind19
    Ellie Fanninf ~ Balloo
    Kaya Scodelario ~ Yetti
    Sasha Pieterse ~ Iniminicum
    Ashley Benson ~ Lypophrenia
    Zoe Sugg ~ Unicorntjeee
    Lucas Till ~ EgoTerreo
    Luke Hemmings DreamingGirlx

    Rollen:
    Er is geen stop op de rollen, er staan alleen zoveel puntjes om meer te doen
    Meisjes
    • Reservatie Meje • Lillith 'Lils' Demelza Sylvana Hilova • Quincy • Selle Français • Voltige en Springen • 1.1
    Balloo • Bella Kristine Moore • Fellow • Hannoveraan • Springen • 1.2
    Yetti • Cara Cecile Matthews • Prince Davon • Fjord • Dressuur en Volitge • 1.3
    Lypophrenia • Luna Elizabeth Brown • Romano • Paint • Western • 1.2
    • Reservatie Iniminicum
    • Reservatie Unicorntjeee • Dressuur • 1.2

    Jongens
    Robind19 • Robin Trigslow • Geertje • Engelse Volbloed • Cross Country • 1.4
    • Reservatie EgoTerreo • Eventing
    DreamingGirlx



    Trainer
    • Reservatie EgoTerro • Jonathan Derek Blackwater • 1.5
    • Reservatie Bain

    Invullijstje
    Personage invullijstje:
    • Volledige naam • Herkomst en betekenis mag ook vermeld worden
    • Leeftijd • De leerlingen zijn 17 jaar, vermeldt wel de verjaardag. De trainer moet wel een leeftijd invullen
    • Disciplines • Dressuur, voltige, springen, western, cross country. Je mag maximaal twee disciplines
    • Innerlijk • Een goede en een slechte eigenschap
    • Uiterlijk • Graag een duidelijke beschrijving, lengte, oogkleur, haarkleur enz. Plus foto
    • Familie • Wie waren de ouders? Broers of zussen? Hoe was de thuissituatie?
    • Geschiedenis • Wat heeft je personage allemaal beleeft?
    • Kamer • Inclusief foto, deelt je persoon deze met iemand?
    • Relaties • Heeft je personage iemand die die totaal niet mag?
    • Extra's • Dingen die niet onder de andere kopjes passen

    Paarden invullijstje:
    • Naam • Herkomst en betekenis mag
    • Leeftijd • Verjaardag vermelden, geen geboortejaar vermelden
    • Ras • Welk paardenras?
    • Innerlijk • Hoe gedraagt je paard zich?
    • Uiterlijk • Inclusief foto en beschrijving
    • Geschiedenis • Hoe lang zijn je personage en het paard al bij elkaar?


    Regels Horse School
    • Je gaat netjes met elkaar om
    • Pesterijen worden niet getolereerd
    • Je ruimt je eigen spullen op, ben je iets kwijt is het je eigen schuld
    • Om half 12 's avonds is iedereen in zijn/haar kamer
    • 12 uur zijn de lichten uit

    Regels RPG
    • OOC graag in (), [], {}, --, •• of <>
    • Probeer zo goed mogelijk ABN te schrijven
    • Twee personages per persoon, een jongen en een meisje
    • Ruzie tussen de spelers mag niet, tussen je persoon en een ander persoon mag wel
    • Bestuur de personages van anderen alleen als je toestemming hebt
    • Reageer met regelmaat
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan tot er een begin aan is gemaakt, daarna heb je nog vijf dagen de tijd
    • Alleen ik (DistanceKatniss) open nieuwe topics
    PRAATTOPIC

    HET GEBOUW
    Horse School heeft een begane grond, eerste en tweede verdieping. Op de eerste slapen de meiden, op de tweede de jongens. Op de begane grond heb je een woonkamer waar de wedstrijden worden gekeken. Er is ook een keuken en eetkamer. Allemaal dat soort spul. In de kamers zit vanzelfsprekend een badkamer eraan vast. Zo heb je je eigen privacy. Als je de kamer deelt is er ook maar een badkamer.

    DE STALLEN
    Bij de stallen heb je twee kanten. De kant waar de echte grote paarden staan en de kant waar de pony's staan. Er is een zadelkamer waar alles opgeborgen ligt. Je mag er ook voor kiezen de poetsspullen op je kamer te hebben. Er is een grote weide waar alle pony's en paarden in mogen. Ook zijn er acht paddocks, met afmetingen van 40x50. Er zijn vier bakken. Een van die bakken is speciaal voor voltige. Die bak heeft een afmeting van 50x70. Er zijn twee buitenbakken. Een daarvan heeft een afmeting van 20x40 en die ander heeft een afmeting van 20x60 en dan heb je nog een binnenbak. Die is voor alles bedoeld. De bak heeft een afmeting van 20x60.

    Begin
    We beginnen op zondag, zo rond negen uur 's ochtends. De leerlingen hebben al ontbeten en mogen vrij rijden. Ze mogen samen of alleen. Buitenritten mogen ook gemaakt worden.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 6:08 ]


    all because i liked a girl

    MT


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    {Mon Topieks}


    be gay do crimes


    Lillith 'Lils' Demelza Sylvana Hilova


    "Your horse, it have to trust you."


    Ik zucht eens, door mijn verlegenheid durfde ik niks te zeggen tijdens het eten. Ik vind het zo stom van mezelf. Nu mogen we vrij rijden. De trainers lopen rond om ons te helpen, maar ik heb geen hulp nodig als ik ga springen met Mirke. Ze wil wel eens een bok geven of een zijsprong maken, maar verder is ze heel lief. Ik wandel naar de stallen en roep Mirkes naam. Ze hinnikt zacht. Vlak daarna trapt ze tegen de deur, ze wil eruit. Mopperend loop ik naar haar stal. "Brave pony," zeg ik. Ik geef een klopje op haar hals. Mirke staat aan de kant van de pony's. Ik loop naar de zadelkamer en zoek de spullen om Mirke te zadelen. Als ik snel ben, heb ik de binnenbak en niet de buitenbak. Ik hang het zadel over de staldeur en hang het hoofdstel om het haakje op de staldeur. Ik heb haar poetsspullen al klaar staan. Ik pak de zachte borstel en begin haar te poetsen. Niet veel later is Mirke klaar om te rijden. Ik neem haar mee naar de binnenbak en laat haar gewoon los. Ik zet lage sprongetjes neer en wat hogere sprongetjes. Mirke staat al te wachten in het midden. Ik trek de singel strakker en stijg op. Ze wil direct lopen. "Shhht." fluister ik. Dan zet ik haar in stap en beginnen we de training.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 6:12 ]


    all because i liked a girl

    Mt

    Daniël "Danny" Hyde
    » Courage is being scared to death but saddling up anyway «



    Bij het ontbijt heb ik de gehele tijd alleen gezeten. Algauw is me opgevallen dat er op de begeleiders na vrijwel alleen maar meiden zijn. Dat was wel te verwachten, maar het is en blijft ongemakkelijk. Terwijl ik op een rustig tempo mijn broodje naar binnen heb zitten werken heb ik me afgevraagd wat ik nu moet gaan doen. Chase komt pas over een uur aan dus moet ik het komende uur mezelf zien te vermaken. Ik ben algauw tot de conclusie gekomen dat ik wel eens een kijkje kan gaan nemen in de kamer waar ik me de komende tijd kan verstoppen wanneer ik weer eens vreselijk gefaald heb in het contact leggen met een van de dames. Na het ontbijt kom ik overeind en ruim braaf alles op. Vervolgens loop ik naar buiten. Laat ik eerst maar eens zorgen dat Chase zijn stal gereed is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    MT, 80x95 en 80x100 zijn btw wel erg groot, de normale bak is 20x40, en dressuur vanaf Z20x60, daarbij is 80x100/95 geen officiële afmeting, en kan je hier dus nauwelijks in rijden.


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    MT, 80x95 en 80x100 zijn btw wel erg groot, de normale bak is 20x40, en dressuur vanaf Z20x60, daarbij is 80x100/95 geen officiële afmeting, en kan je hier dus nauwelijks in rijden.


    (Nouja, voor springen is dit wel mogelijk, maar het is idd geen officiële afmeting en is niet geschikt voor dressuur.)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yetti schreef:
    MT, 80x95 en 80x100 zijn btw wel erg groot, de normale bak is 20x40, en dressuur vanaf Z20x60, daarbij is 80x100/95 geen officiële afmeting, en kan je hier dus nauwelijks in rijden.


    {ik zal dat even aanpassen}


    all because i liked a girl

    Luna Elizabeth Brown
    Sweater × Rijbroek × Schoenen
    You might see a beast, but I see my best friend


    Tijdens het ontbijt heb ik niet veel met mensen gepraat, maar ik heb de anderen uitvoerig bestudeerd. De meeste anderen waren meiden, alhoewel er toch wel een paar jongens bij zaten. Ik wist nog niet zo goed wie mijn vorm van humor wel en niet zou kunnen waarderen, dus ik had besloten me nog maar een beetje koest te houden. Het stond niet in mijn planning nu al mensen af te schrikken en tenzij iemand iets deed wat mij totaal niet aanstond, zou dat voorlopig niet veranderen. Na het ontbijt gingen een aantal mensen, waaronder ikzelf, naar de stallen toe. Eenmaal in de stallen floot ik een deuntje waardoor ergens verderop in de stal meteen een paardenhoofd over de staldeur heen schoot met gespitste oortjes. Ik had mijn paard, Romano, namelijk aangeleerd dat wanneer ik dat deuntje floot, ze naar me toe moest komen. De schat stond nu dan ook ongeduldig met haar hoef tagen de deur aan te tikken. Ik loop snel door naar haar stal. Ze staat aan de kant van de pony's, met haar stokmaat van 1 meter 53. Romano is al gevoerd door mij, maar bedelt alsnog om meer. Ik geef een zachte tik op haar neus wanneer ze in mijn trui bijt. Meteen kijkt ze me aan met verontwaardigde bruine ogen. Ik grinnik even en open dan de deur van de box. Ik controleer snel even hoe het met Ro's linkerachterbeen gaat. We hebben een tijdje niet te zwaar kunnen trainen doordat Romano daar verwond was, maar, met hoe het nu lijkt, kunnen we gewoon weer op ons normale niveau trainen. Ik sta weer op en geef Romano een halsklopje. Dan loop ik naar de zadelkamer, waar ik mijn westernzadel en hoofdstel pak, en mijn poetskit. Met het zadel over mijn linkerhand en het hoofdstel en de poetskit in mijn rechterhand loop ik terug naar de stal. Romano staat weer met haar hoofd over de boxdeur en hinnikt even wanneer ze mij weer aan ziet komen lopen. Het zadel hang ik over de staldeur en het hoofdstel hang ik aan een haak aan haar staldeur. Met de poetskit nog steeds in mijn hand loop ik Romano's stal in. Daar haal ik een borstel uit de zak, waarmee ik het ergste vuil van haar vacht afhaal. Ik krab haar hoeven ook uit. Dan ruim ik de zak met alle borstels weer op en zadel ik Romano snel, doch effectief op. Daarna neem ik haar aan de teugel mee naar de binnen bak, aangezien het daar net iets warmer is dan in de buitenbak. Daar is echter al iemand aan het stappen, met een paar sprongetjes die al klaar staan in het midden van de bak. 'Pas ik er nog bij?', vraag ik het meisje zacht genoeg om het paard niet te laten schrikken, maar hard genoeg om verstaanbaar te zijn.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 19:38 ]


    be gay do crimes

    Robin ttigrisblack

    Eten was voor mij niet zoveel bezonders geweest. Ik zat met mijn hoofd heel ergens anders. Na het eten besloot ik bezig te gaan met cross. Ik had gehoord over een plek in het bos waar je het kan oefenen. Ik liep naar de stal en pakte zijn zadel hoofdstel en poets spullen op de heenweg. Geertje keek al naar me toen ik aan kwam lopen. Ik aaide hem en haalde een borstel langs hem. Na een poosje borstelen zadelde ik hem op. Rustig liepen we naar buiten. Daar steeg ik op en stapte in de richting van cross country baan. Ik moest glimlachen toen ik de baan zag. Beter dan thuis. Ik draafde Geertje aan en liet hem eerst opwarmen. ik besloot de eerste sprong te maken en gallopeerde er hard op af. Ik spoorde aan voor de sprong en zo als ik hoopte ging die goed. Na nog een paar sprongen besloot ik ene kleine rust momentje in te schakelen voor mijn paard.

    Zijn spullen

    [/left]


    [left]



    Miss handig om ook een buitenbak van 20x60 te hebben? Want de binnenbak word nu voor sprinen gebruikt, terwijl 20x60 wel echt een dressuurbak is..


    take me back to the basics and the simple life

    Daniël "Danny" Hyde
    » Courage is being scared to death but saddling up anyway «



    Rustig loop ik richting de stallen en zie onderweg al twee meiden en een jongen met hun paarden vertrekken naar de bak of het bos. Ik kan niet wachten om hier ook te kunnen rijden met Chase, maar ik zal toch geduld moeten hebben. Ik loopt het stallencomplex binnen en ga op zoek naar de stal van Chase, die ik algauw gevonden heb. Wanneer ik zie dat de box nog leeg is, besluit ik eerst maar eens op zoek te gaan naar een kruiwagen en een baal stro. Chase kan natuurlijk niet in een kalender box staan. Buiten het feit dat het verre van comfortabel is, heeft hij dan niets om op te knagen waardoor hij alleen maar vervelend wordt en daar heeft niemand zin in. Ik loop weer naar buiten en kijk om me heen, op zoek naar het stro. Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik dat kan vinden en ik ben dus bang dat ik dat aan iemand zal moeten vragen. Maar naast de drie personen die nu aan het rijden zijn is er niemand te zien en ik wil die drie liever niet storen.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 20:29 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    [mt]


    Bowties were never Cooler


    Lillith 'Lils' Demelza Sylvana Hilova


    "Your horse, it have to trust you."


    Ik ben met Mirke in de stap op de hoefslag. Er komt een ander meisje de bak in met een mooi paard. Ik hoor haar pas als Mirke langs haar stapt. "Pas ik er nog bij?" vraagt ze. Ik word helemaal rood en weet niet wat ik moet zeggen. Daarom knik ik maar. Mirke begint de dribbelen en dus, zet ik haar in draf. Het meisje doet maar wat ze wil. Mirke wil al op de sprongen af, maar ik wil dat ze eerst nog draaft op de hoefslag. Na een stuk of vier rondjes stuur ik haar naar de eerste sprong. Vlak voor de sprong drijf ik nog aan en Mirke springt er soepel overheen. De sprongen daarna gaan ook heel soepel. Ik laat Mirke even aan de lange teugel stappen en Mirke kalmeert daardoor. Daarna ga ik weer aandraven en springen. Mirke vindt het plezierig om te doen. Vanmiddag wil ik graag voltige doen. Niet dat dat wil met Mirke, maar het valt te proberen.


    all because i liked a girl

    Luna Elizabeth Brown
    Sweater × Rijbroek × Schoenen
    You might see a beast, but I see my best friend


    Het meisje in de bak krijgt een rood hoofd als ze mijn vraag hoort en knikt even, in plaats van iets te zeggen. Vervolgens laat ze haar paard aandraven, terwijl ik 'Deur vrij' roep. Hierdoor weet ze dat ik de bak in kom en dat ze dus niet te dicht langs de deur moet gaan. Voor ik de bak in ga stijg ik echter snel op, nadat ik de singels aangesingeld heb. Voor zowel Romano als ik is het een tijd geleden dat we western gedaan hebben, maar ik heb zeer zeker vertrouwen in mijn knuffel. Het meisje dat al in de bak was maakt ondertussen een paar kleine sprongetjes. Ik spoor Romano aan dichter naar de bakdeur te lopen en buig me dan voorover om de grendel eraf te halen. Braaf stapt ze de bak in, maar zodra ze in de bak is wil ze meteen verder over de hoefslag. Ik til de teugels op, wat voor Romano het teken is om te remmen en achteruit te lopen. Weer bij de deur aangekomen laat ik Romano een stapje naar links doen. Ik doe de deur weer goed dicht en druk mijn hoed nog iets beter op mijn hoofd. Dan spoor ik Romano aan. Meteen komt het dier onder mij in beweging en iets later stapt ze in een stevige stap over de hoefslag. Het andere meisje laat haar paard ondertussen nog steeds over de hindernissen springen, iets dat totaal niet kan met Romano. Na een rondje gestapt te hebben begint Romano steeds iets sneller te stappen. Ik til de teugels weer op en ontevreden verlaagt ze haar pas. Ik geef haar een halsklopje en laat dan de teugels weer iets naar beneden gaan. Meteen draaft Romano aan en in de hoek begint ze te galopperen. Aangezien ik dit niet van haar gevraagd had, til ik de teugels weer op, waarna Romano eer noodrem maakt. Met gespitste oortjes kijkt ze even om zich heen, alsof ze zich afvroeg of iedereen dat wel gezien had. Ik kijk even naa het andere meisje en bedenk me dan dat ik haar naam nog helemaal niet weet. Ik besluit het nog niet te vragen, aangezien ze me redelijk verlegen lijkt. Ik laat Romano weer stappen en iets na C laat ik Romano van de hoefslag af gaan. Tussen de E en de B laat ik haar stil staan en kriebel ik Romano even aan de linkerkant van haar hals. Dit is weer een teken dat ik haar aangeleerd heb en een tel later draait ze om haar as, terwijl ik de hele tijd naar 1 punt blijf kijken. Na een paar rondjes kriebel ik haar nog een keer en stopt ze weer met rondjes draaien. Ik laat Romano nog even stil staan en spoor dan weer aan. Ik laat Romano nog een paar rondjes over de hoefslag stappen, aan de lange teugel en besluit dan dat dit wel genoeg is voor één ochtend. Ik laat Romano ergens ongeveer in het midden van de bak halthouden en stijg dan af. Met de teugels in mijn rechterhand loop ik de bak uit. Ik zorg er wel voor dat ik het andere meisje niet in de weg loop, terwijl ik langzaam richting de stallen loop.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 7:13 ]


    be gay do crimes