• Ik had geen idee waar ik dit topic moest plaatsen, dus nu staat het maar hier. ^-^

    In ieder geval:
    Ik zou graag een nieuwe RPG starten, echter dit keer met iemand anders zodat ik; niet alles zelf moet regelen en alles vlotter verloopt; iemand meer zou kunnen leren kennen via dit.

    Als iemand dus graag een RPG zou starten en het een leuk idee vind om het samen met iemand te maken, ik sta er altijd voor open!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 21:35 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik zou het best willen, wat voor genre, dat is belangrijk want ik heb wel al een paar dagen iets in mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb je topic even verplaatst naar een beter subforum. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    Ik heb je topic even verplaatst naar een beter subforum. ^^


    Oh hier moet het dus. Zal ik onthouden voor de volgende keer!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Padeladelalala schreef:
    Ik zou het best willen, wat voor genre, dat is belangrijk want ik heb wel al een paar dagen iets in mijn hoofd.


    Maakt mij eerlijk gezegd niet uit. Vandaar dat ik het niet vermeldde in de beginpost. Mail me je idee anders even door.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dat zou ik op zich wel willen, maar het ligt voor mij heel erg wat voor regels er precies gelden, hoeveel woorden en vooral het verhaallijn moet me aanspreken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    Dat zou ik op zich wel willen, maar het ligt voor mij heel erg wat voor regels er precies gelden, hoeveel woorden en vooral het verhaallijn moet me aanspreken.


    Dat begrijp ik wel. Voor mij maakt het genre niet uit, vandaar dat ik nog niets had vermeld over een verhaallijn. Ik zou graag eerst personen vinden om dan te bespreken wat voor genre zij het liefste hebben.
    Hetzelfde geldt voor de regels.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik zou je ook willen helpen maar ik ben niet vaak online, ik wil namelijk al heel lang een RGP starten in de vorm van een soort club, genre: Avontuur, Onbekende personen, Fantasie en Actie.

    Het lijkt me serieus leuk! Maar ik denk niet dat ik ooit terug op dit topic kom dus als je het graag met mij wilt doen. (Of wilt proberen) Stuur me dan een pb 'tje

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 17:46 ]


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    Ik zou je ook willen helpen maar ik ben niet vaak online, ik wil namelijk al heel lang een RGP starten in de vorm van een soort club, genre: Avontuur, Onbekende personen, Fantasie en Actie.

    Het lijkt me serieus leuk! Maar ik denk niet dat ik ooit terug op dit topic kom dus als je het graag met mij wilt doen. (Of wilt proberen) Stuur me dan een pb 'tje


    Voor het geval dat je dit toch leest: doe ik!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik had trouwens een leuk (of toch dat vermoed ik) idee rond elfen. Dus waarschijnlijk ga ik daar ook iets rond doen tenzij iemand anders iets beters voorstelt.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 11:22 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Nog iemand?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Nog iemand?


    Op zich heb ik wel zin om een rpg met je te starten ^^ Ik had ook een idee om iets UOAT te doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Op zich heb ik wel zin om een rpg met je te starten ^^ Ik had ook een idee om iets UOAT te doen.


    Helaas ben ik nog niet begonnen met UOAT te kijken. Pas wanneer ik eindelijk iets kan downloaden op mijn PC (we hebben een klein probleempje met downloaden)
    kan ik weer beginnen met mijn series te zien aangezien ik Popcorntime of Netflix wil downloaden. Dus ja, misschien over een maandje of twee, dan heb ik waarschijnlijk alle seizoenen al uit gekeken. ^-^

    Al kunnen we natuurlijk wel een andere RPG starten.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Helaas ben ik nog niet begonnen met UOAT te kijken. Pas wanneer ik eindelijk iets kan downloaden op mijn PC (we hebben een klein probleempje met downloaden)
    kan ik weer beginnen met mijn series te zien aangezien ik Popcorntime of Netflix wil downloaden. Dus ja, misschien over een maandje of twee, dan heb ik waarschijnlijk alle seizoenen al uit gekeken. ^-^

    Al kunnen we natuurlijk wel een andere RPG starten.


    Ah geen probleem haha ^^ Als je ideetjes hebt mag je altijd in pb berichtjes sturen :3 En ik zou heel graag een rpg starten, al ben ik volgende week wel weg voor 10 dagen, dus misschien is dat wat moeilijk :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als je nog iemand nodig hebt mag je me een privéberichtje sturen, al moet ik daar wel bij zeggen dat ik totaal geen idee heb voor een RPG. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ah geen probleem haha ^^ Als je ideetjes hebt mag je altijd in pb berichtjes sturen :3 En ik zou heel graag een rpg starten, al ben ik volgende week wel weg voor 10 dagen, dus misschien is dat wat moeilijk :/


    Geen probleem, dan starten we het gewoon later C:


    Geloof niet alles wat je denkt