• Ja mensen, super maar weer. Ik heb ruzie met mijn moeder omdat ze denkt dat ze alles beter weet maar dat is dus niet zo. Ik had gezegt dat ik een cadootje voor me vriendin ging halen uit school en dan erna me huiswerk ging doen was het goed. Krijg ik onder het eten een donderpreek dat ik het in het vervolg moet zeggen en dat we hadden afgesproken dat ik eerst Huis werk zou gaan maken! Ik vind dit dus echt kut want net hadden mijn ouders ook al ruzie en mijn moeder is altijd boos op mij. Op school is 5.5 voldoende en als ik dan een 6 haal ofzo zegt ze altijd: ''Renee dit is onvoldoende ik wil dat je minstens een 7 haalt!'' Ik word er echt ziek van! Ze wil altijd het laatste woord hebben met alles! S:

    P.S. Ik ga me nickname denk ik veranderen in: Stronger ®


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    omfg.. jouwn ma is eng

    ik heb 2 drietjes en mijn ma ging mij uitlachen toen o_o


    We can only learn to love by loving.

    omfg.. jouwn ma is eng

    ik heb 2 drietjes en mijn ma ging mij uitlachen toen o_o

    Mijn moeder is meestal wel oké hoor maar soms is ze echt eng o_o Ik ben bang voor haar echt, ik heb al een 2,4 gehaald. een 3 en een 4 n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb dat ook veel hoor ruzie met men mama, das normaal xD, gewoon laten zeveren, en toegeven dat je fout bent, dan staan ze met hun mond vol tanden en dan is da zagen gedaan. want dan weet ze ni meer wat ze moet zeggen! ;)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Mijn moeder is meestal wel oké hoor maar soms is ze echt eng o_o Ik ben bang voor haar echt, ik heb al een 2,4 gehaald. een 3 en een 4 n_n


    O_o ewng ? das mijn ma ook mr dies soms net een schizofreen o_o en ik heb voor de rest alleen mr 6en enz. o_o


    We can only learn to love by loving.

    Mijn moeder is ook zo'n perfectionist. Het is nooit genoeg (ook al ben ik het examen door gekomen met zevens, achten en een 9)
    Soms moet je je ouders even laten merken dat je ook maar een mens bent >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is kut. Mijn slechte eigenschap is dat ik altijd het laatste woord wil hebben en daar wordt mijn moeder schijtziek van:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik zeg altijd i'm just a kid en dan vind ze dat ik weer geen engels kan of dat ik niet zo dom moet praten! S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    O_o ewng ? das mijn ma ook mr dies soms net een schizofreen o_o en ik heb voor de rest alleen mr 6en enz. o_o

    What is schizofreen ookalweer? [/dom] Maar echt ik ben bang voor der nu ik haal soms een 10 soms een 9 8 ook wel maar voornamelijk 5.5 6 en 7 D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kijk, niet iedereen heeft relaxte ouders en ik denk dat jouw moeder gewoon graag wilt dat je 7's haalt. Duik die boeken in en haal je cijfers op, dan mag je later veel meer.
    En ik denk dat je moeder gewoon was vergeten dat je eerst een cadeautje ging halen. Iedereen maakt fouten.

    Ach, was dat maar zo ze wil gewoon haar zin krijgen is altijd zo n_n
    Das stom S:
    Maar mijn pa gaat dan ook nog eens stom lachen hoewwel me pa zwaar oké is hoor n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    What is schizofreen ookalweer?

    Een nogal ernstige persoonlijkheidsstoornis waarbij je meerdere stemmen hoort of meerdere persoonlijkheden aanneemt. Alsof je als acteur telkens van rol wisselt in een film, maar het dan als echt ervaart. Ook kunnen die stemmen je opdragen iemand te vermoorden of jezelf wat aan te doen in het ernstigste geval. Er zijn meerdere films over gemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Een nogal ernstige persoonlijkheidsstoornis waarbij je meerdere stemmen hoort of meerdere persoonlijkheden aanneemt. Alsof je als acteur telkens van rol wisselt in een film, maar het dan als echt ervaart. Ook kunnen die stemmen je opdragen iemand te vermoorden of jezelf wat aan te doen in het ernstigste geval. Er zijn meerdere films over gemaakt.

    Thanks nu begrijp ik het weer :3 Ik wist het wel maar was het gewoon vergeten en thanks dus voor de heldere uitleg!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.