• De jongens uit mijn klas. De meeste zijn wel aardig hoor maar er zijn er vijf bij en dat zijn echt een stelletje idioten. En nu kunnen jullie wel zeggen dat ik me er niets van moet aantrekken maar dat is moeilijk.
    Het was dus zo: We hadden gym maar ik kon niet meedoen omdat ik een blaasontsteking had. Nu denken jullie whuuuut dan kun je gewoon meegymmen. Nee eigenlijk niet. Want mijn blaas was dus opgezet en drukte tegen mijn andere ingewanden aan wat dus een ontzettende facking pijn deed. Dus toen stond ik met gym aan de kant, komt een van die tyfusmongolen langs (sorry voor mijn taalgebruik). ‘‘Euhj michelle waarom gym je niet mee?’’ ‘‘Daarom.’’ Zegt een vriend van me; ‘‘Omdat ze rugpijn dus hou je bek.’’ Vroeg die zo waarom. Die vriend uitgelegd van die blaasontsteking. Zegt zo'n andere jongen opeens: ‘Dat is geen blaas ontsteking, je hebt gewoon vetontsteking!’ Echt ik had de tranen in mijn ogen staan. Iedere keer weer heb ik zin om te gillen, tieren, slaan , schoppen, janken, bijten, krabben echt ik word gek!!! Ik kan hier echt niet meer tegen. Iedere keer weer opmerkingen van ‘‘Dik hier, vet daar, varken dit dat. Vreetzak blablabla.’’ Op school eet ik ook nooit omdat ik bang ben dat een van die jongens me ziet eten.
    Ik kan niet naar mijn mentrix gaan want ik denk dat jullie wel de procedure dan weten. Zo niet, leg ik het even uit/. Ik ga naar mijn mentor > die gaat naar de afdelingsleider met de namen > we komen bij elkaar op een kamertje te zitten > ''we praten het goed'' > je loopt de deur uit en die jongens denken ‘Ha, die hebben we te pakken’.
    Echt god-ver-kut. Ik heb hier echt geen zin in. Iedere keer weer die opmerkingen en gebaren en het gefluister. Ook een keer gingen ze lingo doen. ‘‘Is het Michelle? V.E.T. LINGO!’’ Pfft... Dit moest er even uit.

    Thanks for reading. I know ik ben een zeikwijf, maar dit is echt facking kut gewoon.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 19:21 ]


    Rainbows on my staircase ~

    Wat rot voor je... en wat een stelletje mongolen zijn die jongens, zeg. Ik denk dat je ze het beste gewoon kan negeren, want ze zijn gewoon niet goed bij hun hoofd.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Dat is echt kut, hopelijk zien ze in dat ze een meisje hebben gekwetst en het goed zullen maken.


    Kill them with kindness.

    bij ons noemen ze dat schnitsen


    Firm believer of all that is magic

    gewoon negeren je bent hoe je bent. ik wil niet veel zeggen maar iedereen is perfect zoals ie is en niemand is 100% perfect


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    trollycullen schreef:
    gewoon negeren je bent hoe je bent. ik wil niet veel zeggen maar iedereen is perfect zoals ie is en niemand is 100% perfect


    Food.

    Je bent geen zeikwijf, ik geef je groot gelijk.
    Jongens in mijn klas kunnen ook heel goed kwetsen, maar zo ver komen ze dan nog net niet.
    Negeer ze gewoon en richt je aandacht op belangrijkere dingen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    dat is inderdaad niet leuk nee -_- ik kan het me zelf ook nog herinneren middelbaar zuigt gewoon echt een rottijd meestal. je kunt ze het beste negeren of gewoon terugschelden zodat ze merken dat ze moeten oprotten :) ik had ook iemand die me altijd sloeg enzo ik trok er nooit niets van aan maar op de verkeerde dag bleef die doorgaan en toen was ik het zat en sloeg ik hem een bloedlip sindsdien liet die me met rust :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    trollycullen schreef:
    gewoon negeren je bent hoe je bent. ik wil niet veel zeggen maar iedereen is perfect zoals ie is en niemand is 100% perfect


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    trollycullen schreef:
    gewoon negeren je bent hoe je bent. ik wil niet veel zeggen maar iedereen is perfect zoals ie is en niemand is 100% perfect


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Arme jij.
    Toch denk ik dat als negeren niet helpt, je met iemand moet praten, je ouders misschien als de mentrix niet helpt, of een vertrouwenspersoon op school?
    Geloof vooral niet wat ze zeggen. Niemand is perfect. Ze pesten je alleen maar omdat ze zelf ook heel onzeker zijn en erbij willen horen. Daar sta jij boven. Heel veel succes ermee (flower)


    Alis volat propriis

    ik ken het probleem. Negeren gaat in zulke situaties moeilijk. Als praten met je mentrix niks helpt kun je altijd naar je ouders of vriendin toegaan. Praten helpt meestal. en je ouders kunnen er misschien iets tegen doen. En zo niet mep Je die mongolen gewoon. Niemand is 100% perfect. Iedereen is hoe die zelf is, en jij bent gewoon een prachtig, mooi en geweldig meisje en niemand die daar iets aan kan veranderen. Je moet er zelf alleen in geloven. De Mensen die zo doen verschuilen zich gewoon achter een masker terwijl ze van binnen gewoon facking onzeker zijn.
    Je moet niet geloven wat anderen zeggen. Heel veel sterkte verder <33

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 20:49 ]


    Only those who listen can hear

    Ik begrijp dat het super moeilijk voor je is, maar het eerste wat je moet doen is geloven dat jij prachtig bent! Jij bent super mooi en een geweldig meisje! Niemand kan dat veranderen! Zeker die jongens niet!
    Ik zou toch met iemand van school erover praten. Het is namelijk niet normaal wat zij doen. Ze moeten niet denken dat ze er zomaar mee wegkomen. Als je niet met je mentrix wil praten, kan je het vertellen aan een leraar die je vertrouwt en zeg hem of haar dat je bang bent dat het weer zo'n nutteloos proces wordt. Of vraag aan je ouders of zij met je mentrix willen praten? ;)
    Sterkte, meid! Wat zij ook zeggen, het is niet waar! Nooit!
    Als je ooit wil praten, ik ben er.(flower)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 20:46 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    nooit reageren op ze en zorg dat je altijd met je vrienden bent want samen sta je sterk en ze kunnen voor je op komen

    loop elke daga met heel hard muziek in je oren en negeren geloof in je zelf you're born this way baby think that
    everthing is gone be alright
    denk dit
    na een jaar of in welke jaar je zit of na een aantal jaar je ziet ze nooit meer
    ken je dat programma gepest? kijk daar maar eens naar':P
    ik werd ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak gepest ik overdrijf niet ik werd genegeerd door al mijn leeftdijgenootjes
    daarom ga ik nu nog steeds trouwens met allemaal oudere leerlingen om het is altijd zo geweest vanaf kinds af aan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.