• Oooooh man,

    Gisteren ben ik naar het vrij intieme concert van mijn favoriete (nog optredende) band AWOLNATION in de Melkweg in Amsterdam, en mijn God.. Ik zit hier nog steeds met een smile van oor tot oor. (: Die stemming, hoe fantastisch ze live klonken, het superenthousiasme en vriendelijkheid van de fans om me heen, de nummers die ik keihard kon meeblèhren en op kon dansen.. Ook kwam mijn all time favorite nummer kwam voorbij (Kill Your Heroes). Dat nummer is erg speciaal voor me vanwege de lyrics, die ik altijd luister wanneer ik een extra duwtje in de rug nodig heb bij dingen die ik eigenlijk niet durf te doen of wanneer ik heel erg down ben. En echt, de hele zaal ging compleet uit zijn dak. Wat een ervaring was dat, zeg.

    EN uiteindelijk reikte de zanger, Aaron Bruno, zijn hand uit en keek hij naar me met die grote, lichtblauwe poppenogen van hem, en die kans liet ik natuurlijk niet aan me voorbij gaan. Heb ik gewoon even voor een seconde of tien zijn handje vast gehouden :'). <3 Dat maakte alles nog net iets mooier.

    Ugh.. Het is echt een lange tijd geleden dat ik me gelukkig heb gevoeld. Echt gelukkig. Maar gisternacht zat ik gewoon nog steeds met een gelukzalig, rusteloos-op-een-goede-manier gevoel in mijn lijf. Hoe een concert zoveel met je kan doen.

    Heb jij ook ooit zo'n fantastisch concert meegemaakt? En hoe verliep de avond toen? (:


    (Het nummer begint op 0:54 voor wie het horen wil (; )


    ars moriendi

    Ah wat leuk dat het zo'n positieve en mooie ervaring was! Ik word gewoon helemaal blij van het lezen van je topic. (:
    Ik had graag het nummer willen luisteren, maar mijn oortjes hebben het net begeven, dus dat zal nog even moeten wachten. Het enige concert dat ik heb meegemaakt was van Ed Sheeran afgelopen november. Dat was echt een toffe avond, waar ik zo'n beetje alles heb meegezongen en met mijn moeder naartoe was. Kijk er nog altijd met plezier op terug. ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Dat is echt awome AWOLNATION is geweldig.


    ©1998

    Credo schreef:
    Ah wat leuk dat het zo'n positieve en mooie ervaring was! Ik word gewoon helemaal blij van het lezen van je topic. (:
    Ik had graag het nummer willen luisteren, maar mijn oortjes hebben het net begeven, dus dat zal nog even moeten wachten. Het enige concert dat ik heb meegemaakt was van Ed Sheeran afgelopen november. Dat was echt een toffe avond, waar ik zo'n beetje alles heb meegezongen en met mijn moeder naartoe was. Kijk er nog altijd met plezier op terug. ^^

    Aah wat lief, dankjewel! En dat is super mooi! Ik ben blij dat je het zo leuk hebt gehad! Ik heb gisteravond mijn jongere broertje meegenomen omdat dit dan zijn eerste concert zou zijn, en die heeft ook een geweldige avond gehad. Concerten zijn gewoon magisch. ;3

    BlackAlpha schreef:
    Dat is echt awome AWOLNATION is geweldig.

    Aaight, je kent ze! Zeker gaan als je eens de kans krijgt, ze zijn echt ongelofelijk goed live.


    ars moriendi