• 1 juli heb ik mijn eind jaars gala (MBO)
    Waarschijnlijk ga ik voor dit jurkje



    Of iets in die stijl.... het probleem is dat dit jurkje laag is uitgesneden aan de voor en achterkant, maar ik heb ontzettend last van kleine inimini puistjes, talgbultjes en nou ja mijn huid op mijn borst kast en rug is gewoon niet mooi. En eerlijk is eerlijk ik loop op deze manier niet prettig rond in zo'n jurk en ik ga niet in een nonnen jurk!

    Dus iemand tips om een beetje van die dingen af te komen?

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 10:52 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Scrubben! Werkt (voor mij) wonderen voor dat soort problemen. Maximaal een keer per week doen, want anders gaat je huid eraan.
    Ik heb voor mijn gezicht Nivea Clean Deeper en in oktober en november gebruik ik voor mijn huid (wat dan gaat vervellen vanwege bruining in de zomer) Nivea Creme Peeling Shower & Scrub.


    Deep inside, I've never felt alive

    Scrubben, maskertje (vraag iemand om het erop te smeren) en goed reinigen! Verder kun je er eventueel nog wel concealer op doen, als je er last van blijft hebben.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bovenstaande dingen, of als je er echt heel erg veel last van hebt kan je eens naar een dermatoloog gaan; die weet exact wat het beste is voor jou huid.
    Wel super mooi jurkje trouwens (:


    We are only a moment.

    meng wat pure tea tree olie door je douchegel! tea tree werkt zuiverend. De bodyshop heeft ook een douchegel met tea tree, maar die is nog best aan de prijs.


    The night is dark and full of terrors.

    Dat jurkje is zó schattig! (bloos)
    Scrubben werkt heel goed, inderdaad. Ik heb zelf rond mijn schouders last van rode bultjes, en doordat ik scrub is het al veel minder geworden. Ik vermoed trouwens dat je gala in de avond wordt gehouden, dus dan zie je zulke oneffenheden ook helemaal niet zo snel. Waarschijnlijk valt het andere mensen veel minder op. (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 18:15 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."