• 'Helaas' is de topic titel niet waar. Maar wat als het wél zo zou zijn dat vrouwen de WC-bril omhoog moeten doen na hun bezoek, in plaats van dat mannen de bril naar beneden doen na gebruik zoals nu de standaard is?

    Wie moet volgens jullie de WC-bril omhoog/omlaag doen?

    Dit is niet wat ik vind dat de regel zou moeten zijn, ben gewoon benieuwd wat anderen er over denken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 17:59 ]

    Zouden vrouwen de WC-bril omhoog moeten doen of mannen de bril naar beneden?

    0.0% (0 stemmen)
     
    Vrouwen moeten de WC-bril omhoog doen

    67.6% (46 stemmen)
     
    Mannen de WC-bril naar beneden

    32.4% (22 stemmen)
     
    Geen van beide

    Ik zeg geen van beiden. De mannen moeten hem al omhoog doen voor ze kunnen plassen, waarom kunnen de vrouwen heb dan niet omlaag doen? Het werk mag best eerlijk verdeeld worden.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mij maakt het niet zo uit. Als ik naar het toilet ga en de wc-bril staat omhoog, is het ook maar een heel kleine moeite om hem weer omlaag te doen. Alleen heel stom als je niet merkt dat hij omhoog staat of als je heel dringend moet :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mannen moeten gewoon zitten, wat is daar zo moeilijk aan? Zo spetteren ze ook de hele boel niet onder. Het is echt onzin dat ze staand moeten plassen, lol. Zo is het hele probleem ook gewoon opgelost. Niemand hoeft die vieze bril meer aan te raken. Als je je te goed voelt om te zitten, moet je hem zelf ook maar aanraken, haha.


    Your make-up is terrible

    Mua, geen van beiden. Ik zou zeggen: gewoon zo laten als degene die laatst heeft gebruikt. Dus als een man als laatst het wc gebruikte, laat de wc bril maar omhoog. En als vrouw kost het niet teveel moeite om het omlaag te doen als jij t wc moet gebruiken.


    -

    Ik vind het zeker properder en gewoon beleefder dat mannen de bril naar omlaag doen wanneer ze weten dat vrouwen de wc ook gebruiken, maar ik vind absoluut niet dat je het hen kan verplichten. Stel je voor dat je op kamp bent met twintig jongens en het enige meisje, dan vind ik niet dat al die gasten de bril naar beneden moeten doen als ze dat echt lastig vinden.
    Ik vloek altijd wel eens wanneer ik zie dat de bril nog omhoog staat - en al helemaal wanneer ik het niet gezien heb, maar zo veel moeite is het niet om deze weer naar beneden te doen. Dus ik vind sowieso al niet dat het verplicht moet zijn voor jongens/mannen.
    Omgekeerd dus ook niet, aangezien dat heel hypocriet en onrechtvaardig zou zijn. Daarbij zitten veel mannen tijdens het plassen (en een grote boodschap doet hopelijk iedereen zittend), dus die regel zou sommigen van hen zelfs kunnen irriteren.


    Mhm?

    Lol wat? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geen van beiden. Het gaat om een wcbril en 1 tel moeite om hem omhoog of omlaag te doen. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die daar een probleem van maken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind dat we allemaal de WC-bril naar beneden moeten doen, tezamen met het WC deksel. (cat) Geen geruzie meer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Assassin schreef:
    Mannen moeten gewoon zitten, wat is daar zo moeilijk aan? Zo spetteren ze ook de hele boel niet onder. Het is echt onzin dat ze staand moeten plassen, lol. Zo is het hele probleem ook gewoon opgelost. Niemand hoeft die vieze bril meer aan te raken. Als je je te goed voelt om te zitten, moet je hem zelf ook maar aanraken, haha.


    +zittend plassen schijnt ook nog eens beter te zijn, hahaha. Maar aan de andere kant, als ik naar de toiletten op school kijk, dan kunnen sommige vrouwen ook echt niet plassen hoor damn. Maar oké, het maakt mij op zich niet heel veel uit. Ik vind wc bril omlaag alleen netter staan hahaha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De wc bril is gemaakt om naar beneden te staan en erop te zitten, dus ik vind dat de mannen hem lekker maar weer naar beneden mogen doen.

    Gelukkig doet mijn vriend dit automatisch als ik bij hem ben


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Bruch schreef:
    (...)

    +zittend plassen schijnt ook nog eens beter te zijn, hahaha. Maar aan de andere kant, als ik naar de toiletten op school kijk, dan kunnen sommige vrouwen ook echt niet plassen hoor damn. Maar oké, het maakt mij op zich niet heel veel uit. Ik vind wc bril omlaag alleen netter staan hahaha.


    Daarom is het beter als we hem allemaal niet aanraken en gewoon gaan zitten, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Bruch schreef:
    (...)

    +zittend plassen schijnt ook nog eens beter te zijn, hahaha. Maar aan de andere kant, als ik naar de toiletten op school kijk, dan kunnen sommige vrouwen ook echt niet plassen hoor damn. Maar oké, het maakt mij op zich niet heel veel uit. Ik vind wc bril omlaag alleen netter staan hahaha.


    Als schoonmaakster van toiletten kan ik je inderdaad vertellen dat vrouwenwc's altijd veel smeriger zijn D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    FindingDory schreef:
    Mua, geen van beiden. Ik zou zeggen: gewoon zo laten als degene die laatst heeft gebruikt. Dus als een man als laatst het wc gebruikte, laat de wc bril maar omhoog. En als vrouw kost het niet teveel moeite om het omlaag te doen als jij t wc moet gebruiken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    FindingDory schreef:
    Mua, geen van beiden. Ik zou zeggen: gewoon zo laten als degene die laatst heeft gebruikt. Dus als een man als laatst het wc gebruikte, laat de wc bril maar omhoog. En als vrouw kost het niet teveel moeite om het omlaag te doen als jij t wc moet gebruiken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    FindingDory schreef:
    Mua, geen van beiden. Ik zou zeggen: gewoon zo laten als degene die laatst heeft gebruikt. Dus als een man als laatst het wc gebruikte, laat de wc bril maar omhoog. En als vrouw kost het niet teveel moeite om het omlaag te doen als jij t wc moet gebruiken.


    "Ignite, my love. Ignite."