• Beginpost? Anyone?


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Neh

    Nou zeg, was toch leuk geweest :C


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Nou zeg, was toch leuk geweest :C


    YES it would but I love my school


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    YES it would but I love my school

    Jah. Nja, fixen dat jij ook met school naar Engeland gaat ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Jah. Nja, fixen dat jij ook met school naar Engeland gaat ^^


    YESH, naja we gaan naar Duitsland thi :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    YESH, naja we gaan naar Duitsland thi :Y)

    Klinkt leuk. Nja, ik kom elke twee weken zo een beetje in Duitsland dusja, maar dan nog. Waar in Duitsland? Berlijn zeker?


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Klinkt leuk. Nja, ik kom elke twee weken zo een beetje in Duitsland dusja, maar dan nog. Waar in Duitsland? Berlijn zeker?


    No fcourse not. We gaan ergens in april een dagje naar Xanthen, naat die opgravingen enzo, da's wel chill, en we hebben uitwisseling met duitse mensjes uit bochelt ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    YESH, naja we gaan naar Duitsland thi :Y)


    Wanneer^^
    Ik ga 20 april (:


    be gay do crimes

    Yetti schreef:
    (...)

    No fcourse not. We gaan ergens in april een dagje naar Xanthen, naat die opgravingen enzo, da's wel chill, en we hebben uitwisseling met duitse mensjes uit bochelt ^^

    Ooooh, klinkt leuk ^^. Ik ga van zondag tot vrijdag, maar zondagnacht en donderdag nacht slapen we op de boot, dus uiteindelijk zijn we maar drie nachtjes bij het gastgezin ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Ooooh, klinkt leuk ^^. Ik ga van zondag tot vrijdag, maar zondagnacht en donderdag nacht slapen we op de boot, dus uiteindelijk zijn we maar drie nachtjes bij het gastgezin ^^


    Nicee ^^ Wij vertrekken die week van de uitwisseling maandag ochtend vroeg, gaan woensdagmiddag ergens naar Nl, samen met die duitsers, en vrijdagavond/middag gaan zij weer terug ^^


    take me back to the basics and the simple life

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Ooooh, klinkt leuk ^^. Ik ga van zondag tot vrijdag, maar zondagnacht en donderdag nacht slapen we op de boot, dus uiteindelijk zijn we maar drie nachtjes bij het gastgezin ^^


    Ik ben een week in Duitsland dan hehe


    be gay do crimes

    Let er even op dat je geen andere codes dan ubb-codes gebruikt op Q. Andere codes ontregelen vaak de site. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Let er even op dat je geen andere codes dan ubb-codes gebruikt op Q. Andere codes ontregelen vaak de site. =)


    Oh sorry! Maar die rondjes ( • ) zijn ook altcodes en die werken wel gewoon?


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Oh sorry! Maar die rondjes ( • ) zijn ook altcodes en die werken wel gewoon?

    Het is niet omdat ze werken dat ze mogen. Een tijd geleden had iemand het icoontje van 3 hartjes in diens titel van een story gezet en als je dan op 1 van die termen zocht van die titel, dan ontregelde dat de hele zoekmachine. Die bolletjes kunnen geen kwaad denk ik, maar wat in de titel stond wel, want dat van in de titel kan bijvoorbeeld de lay-out van het forum verpesten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Het is niet omdat ze werken dat ze mogen. Een tijd geleden had iemand het icoontje van 3 hartjes in diens titel van een story gezet en als je dan op 1 van die termen zocht van die titel, dan ontregelde dat de hele zoekmachine. Die bolletjes kunnen geen kwaad denk ik, maar wat in de titel stond wel, want dat van in de titel kan bijvoorbeeld de lay-out van het forum verpesten. =)


    Ooooh, okii ^^ Bedankt voor hte zeggen ^^ Die bolletjes gebruik ik echt supervaak haha, dus ik dacht dat andere alt-codes ook wel konden :') Naja, blijkbaar niet, weten we dat ook weer ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ey Ilona. I finally posted a shizzlepost @Superhumans hahahahaha


    take me back to the basics and the simple life