• Wie van jullie zit op Tinder? En wat is jullie ervaring ermee? Ik ben namelijk opzoek naar zowel nieuwe vrienden als een potentiële date. De mensen die ik ken hebben het ook, al doen ze er niet zoveel mee.

    Oh en bij personen zoeken geeft ie aan dat er iets mis is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen. Ik heb mijn locatie aanstaan. Watt doe ik verkeerd?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben persoonlijk toch meer van het zoeken in real life. Toegeven, ik heb ook wel echte vrienden gevonden hier op Quizlet, maar dat vind ik toch iets anders dan Tinder. Dat is zo gebaseerd op uiterlijk in plaats van karakter. Naar mijn idee erg oppervlakkig in ieder geval.

    Wat betreft de foutmelding: ik denk echt dat dat aan de app zelf ligt en niet aan jou. (:


    everything, in time

    Samen met een vriendin heb ik Tinder weleens spontaan geprobeerd en het viel mij op dat het enorm lastig is om 'normale' mensen te vinden. Veel zijn toch uit op onenightstands enzo.
    Maar het is niet onmogelijk, want ik heb hele lange tijd leuk contact gehad met iemand die ik via Tinder heb leren kennen. Het is een kwestie van geluk hebben denk ik. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik heb een vriend via Tinder gevonden :Y)
    Net als vier andere vriendinnen van mij.

    Je hoort altijd die verhalen dat mensen op zoek zijn naar one-night stands. En ja, die zitten er ook echt wel tussen. Maar tegelijkertijd blijkt dit stomme platform echt te werken, want ik ben onderhand al twee maanden samen met iemand. Je moet er alleen niet te snel wat van verwachten. Voor mij was het zoeken naar een speld in een hooiberg. Daarnaast is wat de mensen hierboven zeggen misschien een beetje waar, soms is het lastig normale mensen te vinden. Er zitten ook wel wat wanhopige mensen op, die meteen al na vijf minuten met je willen afspreken. Maar er zitten ook nog genoeg normale mensen op hoor! Ik heb super leuke gesprekjes gehad ^^

    Als je echt een potentiële date wil, een twee tips ^^
    * Begin zelf een gesprek met een match gewoon met een 'hallo', anders heb je heel veel matches, waarvan één misschien praat. Als je echt wat wil, moet je zelf de eerste stap zetten ^^
    * Het leukste is om samen met iemand te swipen, dan kun je af en toe nog eens lachen ook ^^

    Succes (:


    (Trouwens @Meraki. Ik ben het niet helemaal met je eens. Oké, vanaf eerste indruk is het uiterlijk waar je je keuze op basseert, maar dat doe je denk ik ook wel in real life - eerste indruk blijft ook daar het uiterijk. En het is net maar waar je naar zoekt. Je moet toch een manier hebben om je voor te stellen op Tinder - het karakter ga je echt wel kennen in de gesprekken en eventuele dates die volgen hoor (; + plus het ligt misschien aan de manier waarop je liked - ik las ook altijd de kleine stukjes waarin mensen zich voorstelden. Dan heb je beetje een indruk. Voor datingssites is het niet anders dan op een profiel te moeten kijken of je iemand leuk vindt. )

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 10:57 ]


    It's never gonna happen, Guys.


    (Trouwens @Meraki. Ik ben het niet helemaal met je eens. Oké, vanaf eerste indruk is het uiterlijk waar je je keuze op basseert, maar dat doe je denk ik ook wel in real life - eerste indruk blijft ook daar het uiterijk. En het is net maar waar je naar zoekt. Je moet toch een manier hebben om je voor te stellen op Tinder - het karakter ga je echt wel kennen in de gesprekken en eventuele dates die volgen hoor (; + plus het ligt misschien aan de manier waarop je liked - ik las ook altijd de kleine stukjes waarin mensen zich voorstelden. Dan heb je beetje een indruk. Voor datingssites is het niet anders dan op een profiel te moeten kijken of je iemand leuk vindt. )


    Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, hoor. (: Mijn nicht heeft haar vriend ook ontmoet via Tinder en die wonen nu samen. Ik heb gewoon te veel zaken gezien waarbij het inderdaad puur ging om seks, of zoveel mogelijk matches krijgen. Via internet kun je je makkelijk anders voordoen, dus jij en je vriendinnen hebben (gelukkig!) de juiste jongens (eventueel dames, geen idee, haha) gevonden tussen de mindere types. In het echt heb je gewoon sneller een betere indruk wie je precies voor je hebt.

    Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik observeer echt constant, de kleinste gebaren pik ik op, verandering in stem etc., dus ik vind het fijn om iemand recht voor mijn neus te kunnen lezen. (cat)


    everything, in time

    Nou, ik heb tinder in Amerika geprobeerd en alle jongens daarop waren enkel uit op seks :') ik weet niet of het in Nederland veel beter is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, hoor. (: Mijn nicht heeft haar vriend ook ontmoet via Tinder en die wonen nu samen. Ik heb gewoon te veel zaken gezien waarbij het inderdaad puur ging om seks, of zoveel mogelijk matches krijgen. Via internet kun je je makkelijk anders voordoen, dus jij en je vriendinnen hebben (gelukkig!) de juiste jongens (eventueel dames, geen idee, haha) gevonden tussen de mindere types. In het echt heb je gewoon sneller een betere indruk wie je precies voor je hebt.

    Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik observeer echt constant, de kleinste gebaren pik ik op, verandering in stem etc., dus ik vind het fijn om iemand recht voor mijn neus te kunnen lezen. (cat)


    Haha, ik herken het ook wel wat jij zegt hoor. Ik heb ook zat matches gehad die op seks uit waren. Je krijgt er trouwens wel echt de grappigste gesprekken van als je daarmee praat. Ik had zo'n jongen die daar ook naar op zoek was (na vijf minuten praten begon hij er al over), toen heb ik gezegd dat ik niet doe aan 'seks voor het huwelijk'. Haha! Die reactie die ik daarop kreeg (': Een lang gesprek was het niet meer (':

    En dat van Real life snap ik ook hoor ^^ Ik ben alleen meestal niet zo oplettend van mezelf, dus voor mij zou dat denk ik niet zoveel verschil maken hoe ik iemand ontmoet. Maar goed, real life was voor mij geen optie met mijn vrouwenopleiding, waar maar een hand vol mannen loopt. En een werk waar alleen mensen ver boven de 30 komen (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb een aantal vrienden die daar enorm -echt enorm- nare ervaringen hebben gehad met tinder.. Daarentegen ook mensen die daardoor hun huidige vriend hebben ontmoet. Maar heel eerlijk, na wat er de afgelopen tijd op het nieuws is geweest ben ik volledig afgekickt op het idee alleen al om mensen via social media te ontmoeten, (quizlet uitgesloten natuurlijk, omdat dit vaak ook groepsverband gebeurt bij meetings) en zeker als het gaat om het mannelijke geslacht. Nee hoor, ik blijf liever veilig en voorzichtig..

    Totally sound like a full man hater here... Ik houd het liever op toeval in real life, dat vind ik ook een stuk leuker! ^^

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 11:27 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh bedankt voor alle tips! Als ik ga afspreken neem ik natuurlijk een vriendin mee, die in het begin alles in de gaten houd. Deed een andere vriendin van mij ook altijd; Iemand meenemen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik moet zeggen dat ik echt wel een fan ben van Tinder (not even ashamed to admit). Ik heb er hele lieve en dierbare vrienden aan overgehouden die me al door veel shit hebben heen getrokken. Nu nog 1 fantastisch goede vriend aan wie ik alles kwijt kan. Heb ook al veel leuke dates er aan over gehouden (sommige minder maar eh, dat gebeurt altijd). Als je vanaf het begin duidelijk bent over wat je zelf wil is er niks aan de hand. Zijn ook voldoende mensen die vriendschap zoeken op Tinder. Ik heb er ook een ex van leren kennen, met wie ik toch bijna een jaar samen ben geweest. Dus leuke jongens zijn er ook zat, maar verwacht inderdaad niet teveel en blijf gewoon een beetje op je hoede (je kan ook eerste keer afspreken in drukbezochte gebieden etc. Dat doe ik altijd).


    The truth is out there.

    Ik gebruik het soms om m'n sociale netwerk te vergroten XD. Ik heb een paar contacten gehad en met maar eentje praat ik nu nog en ik hoop nog steeds dat ie niet met me naar bed wil >.>. Misschien ben ik kinda naief, maar het ligt niet in mijn aard om bij voorbaat mensen af te wijzen. Ik heb hem verteld dat ik een maatje zoek en geen seks en daar reageerde hij helemaal niet negatief op, waar ik dan weer blij mee ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    nooit Tinder gehad.. wel Paiq. (ook een date site waar je ook vrienden kan maken)
    Daar heb ik 6 1/2 jaar geleden mijn vriend leren kennen =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik ben te bang voor zoiets, licht uitgedrukt. Na alles wat je de laatste tijd in het nieuws hoort, beh. Je moet ooit maar eens de verkeerde tegenkomen. Maar goed, ben ik weer, want het kan net zo goed gebeuren dat je in real ook de verkeerde ontmoet.


    16 - 09 - '17

    Gadot schreef:
    Nou, ik heb tinder in Amerika geprobeerd en alle jongens daarop waren enkel uit op seks :') ik weet niet of het in Nederland veel beter is.


    Zulke jongens zijn fuckboys. Ik heb zelf ook een hekel aan zulke gasten. Beter kun je zulke mensen blokkeren.

    Meraki schreef:
    Ik ben persoonlijk toch meer van het zoeken in real life. Toegeven, ik heb ook wel echte vrienden gevonden hier op Quizlet, maar dat vind ik toch iets anders dan Tinder. Dat is zo gebaseerd op uiterlijk in plaats van karakter. Naar mijn idee erg oppervlakkig in ieder geval.

    Wat betreft de foutmelding: ik denk echt dat dat aan de app zelf ligt en niet aan jou. (:


    In het echt baseer je het ook in eerste instantie op uiterlijk.. Natuurlijk is het daarna het innerlijk/karakter dat belangrijk is.

    Heb tijdje tinder gehad, paar leuke dates gehad. Met een guy paar keer goede seks gehad maar meer niet. Verder heb ik nu gewoon een vriendje die ik uit de kroeg heb gehaald :p

    Hm ik heb eigenlijk in het half jaar dat ik de app gebruik nog nauwelijks nare ervaringen gehad op tinder. Ik heb tot zover 2 dates gehad die wel oké waren, niet bijzonder. Maar vooral heeeeeeel veel leuke gesprekken. Dat waardeer ik er echt aan. Ik denk dat het ook een beetje aan jezelf ligt hoe je op mensen reageert.

    Morgen heb ik toevallig een tinderdate met een jongen die ik nu bijna een maand dagelijks spreek. Gewoon openminded er in gaan en is het niets, nouja dan niet. Ik spreek ook altijd op openbare plekken af en mijn vriendinnen weten ook waar en met wie ik heb afgesproken, just in case.

    Drie van mijn vriendinnen kennen hun huidige vriend trouwens ook via tinder, dus ja, ik denk dat het zeker wel werkt voor sommige mensen.


    When time and life shook hands and said goodbye.