• Hallooo.
    Aangenaam, ik ben Amélie Nuite. Ik zit in het vierde middelbaar ASO Wetenschappen (NL; VWO Natuur & Techniek / Gezondheid). 4WEb, de schrik van elke leerkracht. Met onze klas van welgeteld 22 leerlingen, zijn we de schrik van onze school. Geen enkele leerkracht die we nog niet tot waanzin gedreven hebben. Vandaag was wel onze topdag. Vrijdag, bijna weekend. En daarbij komt nog eens dat we volgende week maandag en dinsdag geen school hebben. Verlengd weekend. ^^
    Iedereen was natuurlijk heel hyperactief en de meeste leerkachten lieten ons vroeger gaan aangezien ze ons, zoals gewoonlijk, niet de baas konden. Er was tot vandaag nog maar één leekracht die we nog niet razend gekregen hadden, Defloor van fysica. Hij is de rust zelfde, maar iedere klas vroeg zich af hoe hij zou zijn als hij écht kwaad was. Trots kan ik nu aan iedereen vertellen dat ik het weet.
    Zijn hoofd leek op een tomaat, terwijl hij ons negeerde. Niemand was aan het opletten en iedereen deed waar hij zin in had. Na een twintigtal minuutjes werd hij echt razend. Maar tot onze verbazing bleef hij héél rustig. Zijn hoofd zag knalrood, zijn handen zagen wit door zijn gebalde buisten en tandenknarsend schreef hij een hele lijst op bord. Een lijst met dingen die we, aangezien we geen zin hadden om les te volgen, thuis zelf moesten doen. Vervolgens pakte hij zijn rugzakje, schopte ons de klas uit en vertrok naar de lerarenkamer.
    Aangezien we normaal nog een half uur les hadden, zijn we maar naar de speelplaats gegaan en hebben we daar de boel op stelten gezet. Achja, onze klassfeer is prima. Maar de relatie leerling-leerkracht is een beetje héél slecht. Niet ons probleem, moeten de leerkrachten maar zien te veranderen.
    Volgende week hebben we wel een gesprek met de directeur.
    ><
    Amélie Nuite


    Sing the song of the stars for me.

    Volgens mij zijn alle leeraren tegen het weekend of als het het 1e uur is sjachrijnig bij mij van dag ook JOE JE BOEK OPEN! OF JE GAAT MAAR OP DE GANG ZITTEN


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Zit je niet bij mij op school?
    Wss ni k ben een 1ste jaars vo de 2de keer en kan ook iedereen de baas XD

    geweldig xD
    wij hebben vorig jaar een leerkracht aan het huilen gemaakt xD super grappig !!


    Dead but delicious

    haha wij hadden in de 2e lerares nederlands. zij was klaar met haar opleiding en had op het cambreur college haar 1e egt baan. Nou na 1 jaar is ze al overgeplaatst omdat wij haar het leven zeur maakten. door te zeggen van ja maar dit duurt te lang voor we eindelijk een punt terug hebben. en we snapen het niet en de hele tijd kletsen xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Dit deden ik en mijn klas vorig jaar dus ook. We voelden ons ook zooooo stoeeer. Vervolgens van de 26 mensen 11 naar de havo gegaan, uit de andere vwoklassen waren er dat veeeeeeeeeel minder. Misschien handig om te weten;].
    Ps: dit is dus niet lullig bedoelt ofzo, maar gewoon om te helpen


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dit deden ik en mijn klas vorig jaar dus ook. We voelden ons ook zooooo stoeeer. Vervolgens van de 26 mensen 11 naar de havo gegaan, uit de andere vwoklassen waren er dat veeeeeeeeeel minder. Misschien handig om te weten;].
    Ps: dit is dus niet lullig bedoelt ofzo, maar gewoon om te helpen

    Ja, iedereen wordt bij ons gewaarschuwd. Slechte punten, afzakken! Maar vorig jaar was het net hetzelfde, iedereen was er met gemak door. Ik heb wel een slimme klas. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Wij hadden een vergelijkbaar tafereel tijdens M&O. De halve klas was er niet omdat ze dat uur eerder hadden ingehaald en omdat dit het laatste lesuur was had niemand zin om te werken. We begonnen meneer te overhoren over zijn priveleven: Heeft u dit weekend nog wat gedaan? Bent u getrouwd? Iemand vroeg: Wilt u eens mee naar mijn hockeyclub? :']
    Het ging allemaal wel wat zachtaardiger dan in jouw klas maar uiteindelijk hadden we toch wel een half uur eerder vrij geritseld.


    No growth of the heart is ever a waste