• haajz ik heb een idee
    en dat wil zeggen rollen
    een stukje van het begin

    'Beep...Beep...Beep'Ik zucht weer een nieuwe schooldag.Ik sla iets te hard op mijn wekker dat hij van mijn nachtkastje valt'Fijn.'slaapdronken sta ik op loop naar de deur maar loop eerst tegen de muur.'Kan deze dag nog erger worden?'Vraag ik aan mezelf.Ik ga vlug naar de wc en loop naar mijn kast pak een jeans en een t-shirt doe die aan en ga naar beneden.
    ik ga nog niets anders vertellen:P

    Hoofdrol:IceCreamx3
    BF Hoofdrol:Monkeyball
    tweeling hoofdrol:CuteAsHell
    en mensen uit Hoofdrol haar klas
    xTeleTubie
    LindaRUINEDx
    dat is het

    dit heb ik nodig
    Naam;
    Textje;
    Foto;
    Waarom wil je die rol?;


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik wil =]
    Voor hoofdrol =D

    Naam; Tamar
    Textje;
    Hi! Ik ben Tamar! Een heel normaal kind. Nouja.. Soms ben ik een beetje gestoord. But. I like who i am.! So. I'm not gonna change for you.
    Ik ben een heel aardig en betrouwbaar persoon. Al zeg ik het zelf. Alleen zeg ik altijd wat ik denk. Dat is niet altijd even handig. Verder heb ik nogal last van een ochtend humeur..
    Nou.. Dat was het wel zo'n beetje.. Als je nog iets wilt weten vraag het dan maar gewoon. Ik bijt niet!
    Xx

    Waarom wil je die rol?; Omdat. Jij goed kan schrijven en jou andere series REALLY FANTASTICO zijn. en deze waarschijnlijk ook.! =]


    Winter is coming.

    BF hoofdrol Of Hoofdrol =D

    Naam; Lisa

    Textje; haai, ik ben lisa en ben 17 jaar oud, ik hou van voetballen, uitgaan en shoppen, waar ik een echte hekel aan heb zijn insecten, vissen, donkere ruimtes en mensen die je niet kan vertrouwen. Ik ben een heel lief iemand, heel vrolijk en spontaan ook, en blijf men vrienden altijd trouw, ik ben dan ook vrij gevoelig. owja, en ik hou van Snoepje xD

    Xx Lisa

    Waarom wil je die rol?; Omdat ik jou ken, en jij super cool bent XD En ik weet dat jij goed kan sschrijven =D

    BF HOOFDROL ! infeu komt , Ps: heeft die bf een vriendje(A)

    Naam;
    Isabeau
    Textje;
    Hoii wezens, Mijn naam is duss Isabeau en ik huppel al 16 jaartjes op deze geake wereld rond x'D Jap ,ik gaa jmmr genoeg duss ook nog steeds naar school>< waarom? Weetikveel ,, Ik weet ook niet waar school goed voor is fseu x'D mis voor je sociale contacten? Laat ik het nederlands houden: Vrienden ^^
    Verder heb ik liefde voor mijn vrienden en haartjes ofcourse en respect voor mensen met een eigen mening en wezens die zichzelf durfen te zijn. but deze chick smeert hem weer^^
    Baaii ,, xoXo Take care Biatch<3

    Waarom wil je die rol?;
    coz ,, ik rollen leuk vind en en en ,, Daarom >< Omdat ik ik ben xD^^


    Crack a bottle


    Klasgenoot van Hoofdrol ^^

    Naam; Summer

    Textje;

    Hii Aliéns

    ik ebn hier z'n 17 jaar geleden op de wereld belandt en kreeg de naam Summer.Verder doe ik graag Skate en Drumme. Ik heb een broer en kan erg goed met hem opschieten. As ik me verveel ga ik maar wat casette bandjes vol kleuren ^^. O ja je kan me blij maken met een ijsjee ^^

    Bubaaix33

    Waarom wil je die rol?; Lijkt me wel leuk ^^

    HEEEJ! =]
    vind je mijn tekstje zo goed eigenlijk? Ik wil 'm wel aanpassen hoor [a]


    Winter is coming.

    is niet nodig hoor
    het is goed zo


    We're all dancing to the same sad song.

    Okee. =P


    Winter is coming.

    mag ik mischien ,heel stiekem ,,
    Tweelingzusje van Tamar zijn(A)Omdat ik van haar hou x]


    Crack a bottle

    Thank You..

    ps. Geen foto erbij ??

    Dankjeeeee <3


    Winter is coming.

    mag ik mischien ,heel stiekem ,,
    Tweelingzusje van Tamar zijn(A)Omdat ik van haar hou x]

    ja hoor


    We're all dancing to the same sad song.

    (...)
    ja hoor


    JEEEEEEJ!! <33333333333


    Crack a bottle

    Thank You..

    ps. Geen foto erbij ??

    mag hoor


    We're all dancing to the same sad song.

    JAAAAA =D
    ASH is mijn tweelingzus!!!! <3
    Alleen heet ze dan Isabeau =D
    :D:D
    :D:D
    :D:D
    :D:D
    :D:D
    :D:D


    Winter is coming.