• Bij deze is dit nieuwe subforum ingewijd :Y)

    Drop hier leuke foto's van jouw huisdier(en). (:

    Aanschouw: Luna!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit is Tommie. Hij wordt maandag één jaar. c:



    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel toevallig wou ik laatst ook zo'n topic maken. Haha. Ik zal later eens foto's posten als ik tijd heb.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit is Sandy, mijn kleine lieve maar o zo vervelende hond. (kruising tussen chihuahua en maltezer)


    Dit is mijn kat Luna (we noemen haar ook baby aangezien ze echt mini is, ondanks dat ze al 3 jaar is)


    En dit zijn ze samen! :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Takeru schreef:
    mt ^^ ik ga later een foto plaatsen


    Tell me about it, stud.

    Dit is mijn kat Boris, zijn favoriete plekjes, op de prullenbak, op zolder, voor de tv en voor het raam. Hij heeft zijn rare moment (maar daar heb ik geen foto van) en soms sprint hij zonder reden door het huis. Hij is best vaak lui, maar kan ook enorm speels zijn. (en boos als hij een kat in zijn tuin ziet) Boris is wel hartstikke lief en is een echt knuffel beest!

    Een van zijn favo plekjes:




    Rent als hij de kans heeft naar de keuken om te gaan bedelen voor eten (dan gaat hij kopjes geven en extra lief doen:




    En wat ik al zei: een luie kat en een knuffelbeest:


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Dit is mijn hond Thibeau. We hebben hem gekocht als puppy, waar ons werd verteld dat het een malteser was. Hij is alleen wat groter uitgevallen. Er zit blijkbaar nog een ras doorheen. Hij is vooral erg lui en houdt van lekker eten.



    Tell me about it, stud.

    Moos, kruising engelse cocker spaniel. <3





    Ook nog 2 europese poezen en 2 konijnen, foto's volgen :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind



    Hij keek zo zielig, dus heb ik hem maar op mijn schoot gezet, maar daardoor werd het leren wat moeilijk met zijn nagels in mijn broek.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please