• Gegroet Q,
    een tijdje zat ik te twijfelen of ik mijn lange haren zou knippen en nu irriteerde ik me erg aan mijn haren, dus vrijwel zeker gaan ze eraf voor een deel. Maar mijn grootste probleem(en) is dat ik altijd een vlecht in heb, weet je wel, mijn to go-kapsel. En 's nachts steek ik altijd een vlecht in om niet met mijn haren overal wakker te worden. Maar met kortere haren kan dit niet zo makkelijk.
    Nu kan ik overdag wel een knotje of een staart in doen, maar daar wordt mijn haar zo vettig van en los heb ik ze niet graag. Dus, wat kan ik het best in mijn haren doen dan? En wat kan ik dan 's nachts het beste in mijn haren doen?

    >zo lang heb ik het nu ongeveer, maar dan recht van onder.
    >zo kort/lang wil ik gaan hebben, gelijk die linkse versie, of net iets korter. En als mijn haren zo lang zijn, is een vlecht lelijk bij mij.

    Dus, Q, laat jullie beste haaradvies horen. (nerd)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 14:11 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou voor de linker gaan! Heb ik ook vanaf die lengte gedaan en kreeg er onwijs veel complimenten over. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn haar is atm net iets korter dan dat. Als ik mijn haren uit de weg wil hebben doe ik het gewoon in een staart. De elegantste oplossing. :Y)

    Ik heb haar van nauwelijks over mijn schouders en ik kan ook een (korte) vlecht in. Doe ik ook vaak 's nachts. Dus dat kan heus, vooral als je haren zo stijl zijn als op die foto. Ik heb slag dus dat maakt het iets moeilijker. Maar mij lukt het ook. Ik vind dat kortere erg leuk! Ik zeg doen. (:


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    Ik heb haar van nauwelijks over mijn schouders en ik kan ook een (korte) vlecht in. Doe ik ook vaak 's nachts. Dus dat kan heus, vooral als je haren zo stijl zijn als op die foto. Ik heb slag dus dat maakt het iets moeilijker. Maar mij lukt het ook. Ik vind dat kortere erg leuk! Ik zeg doen. (:


    Echt? Ah ja, misschien als ik het niet in laagjes doe. De laatste keer dat ik ze zo kort had, had ik het in laagjes, en dan gaat dan niet zo goed, maar als ik ze recht heb misschien wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Echt? Ah ja, misschien als ik het niet in laagjes doe. De laatste keer dat ik ze zo kort had, had ik het in laagjes, en dan gaat dan niet zo goed, maar als ik ze recht heb misschien wel.


    Ik heb het ook in laagjes. Het is niet de netste vlecht en mijn pony schiet er wel uit, maar het is zeker te doen. Met of zonder laagjes. Tip, als je het als het nat is al vlecht kun je beter oefenen want dat vlecht wat makkelijker. (:


    The truth is out there.

    Als kort haar niet bevalt kan je het gewoon weer aan laten groeien. (:
    Bovendien kan kort haar heel leuk staan. Heb het zelf ook, zo handig (;


    26 - 02 - '16

    Oh jeez, dat is nog altijd best lang haar. Gewoon doen, het groeit toch weer aan.


    United we stand, divided we fall.

    Haar groeit sowieso aan c:
    Als mijn haar me in de weg zit dan doe ik een knot (rommelig, strak, Joost mag het weten) en klaar is kees.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb het een halfjaar geleden een stuk korten laten knippen en nu is het ongeveer wat het bij de laatste foto is. Ik draag nog steeds regelmatig een vlecht, maar meestal doe ik het dan wel vanaf boven invlechten zodat het wat steviger en leuker zit.
    Maar ik kan het je echt aanraden om af te knippen, ik ben meestal heel blij met mijn keuze.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one