• Ik denk dat ik nu ondertussen ook lang genoeg op Quizlet zit om zonder gene een schrijvers ID aan te maken. Ik heb maar mijn echte naam gebruikt, omdat mijn usernames te vaak wisselen.

    Naam: Margot
    Leeftijd: Eenentwintig
    Woonplaats: Momenteel Aberdeen Groningen
    Wat informatie over mijzelf: Ik studeer Geschiedenis, ben een chaotische aestheticist (estheticus in correct Nederlands, maar dat vind mijn esthetische ziel dan weer niet mooi genoeg) met een hoofd dat te veel gedachten bevat. Ik leef voor goed eten, muziek, het ondergaan van de zon en middernachtelijke gesprekken.

    Stories:

    OP:

    Onvolkomen
    Dit is het verhaal van Roald en Mare, twee jongeren op de middelbare school. Als Roald na de zomer in de vijfde klas komt, zit er een nieuw meisje in zijn klas, Mare. In het begin valt ze hem niet op, maar al snel bemerkt hij dat Mare anders is. Ze voegt zich niet in het bestaande groepensysteem en beweegt zich overal vliegensvlug tussendoor. Voordat Roald het door heeft wordt Mare steeds belangrijker in zijn leven.

    Ik schrijf je
    Als Huguette zeventien is geworden, besluit ze dat alles anders moet. Ze besluit elke dag een brief te schrijven: aan haar moeder, haar vriendin en de jongen die ze zo wanhopig leuk vind, maar ook aan de postbode, zichzelf, de toekomst en de weerman. Sommige brieven verstuurt ze, andere blijven liggen - soms voor even, soms voor altijd.
    Een verhaal over de hersenspinsels van een jong meisje, dat haar positie in de wereld probeert te begrijpen.


    Zij heet Pandora