• Ik denk dat ik nu ondertussen ook lang genoeg op Quizlet zit om zonder gene een schrijvers ID aan te maken. Ik heb maar mijn echte naam gebruikt, omdat mijn usernames te vaak wisselen.

    Naam: Margot
    Leeftijd: Eenentwintig
    Woonplaats: Momenteel Aberdeen Groningen
    Wat informatie over mijzelf: Ik studeer Geschiedenis, ben een chaotische aestheticist (estheticus in correct Nederlands, maar dat vind mijn esthetische ziel dan weer niet mooi genoeg) met een hoofd dat te veel gedachten bevat. Ik leef voor goed eten, muziek, het ondergaan van de zon en middernachtelijke gesprekken.

    Stories:

    OP:

    Onvolkomen
    Dit is het verhaal van Roald en Mare, twee jongeren op de middelbare school. Als Roald na de zomer in de vijfde klas komt, zit er een nieuw meisje in zijn klas, Mare. In het begin valt ze hem niet op, maar al snel bemerkt hij dat Mare anders is. Ze voegt zich niet in het bestaande groepensysteem en beweegt zich overal vliegensvlug tussendoor. Voordat Roald het door heeft wordt Mare steeds belangrijker in zijn leven.

    Ik schrijf je
    Als Huguette zeventien is geworden, besluit ze dat alles anders moet. Ze besluit elke dag een brief te schrijven: aan haar moeder, haar vriendin en de jongen die ze zo wanhopig leuk vind, maar ook aan de postbode, zichzelf, de toekomst en de weerman. Sommige brieven verstuurt ze, andere blijven liggen - soms voor even, soms voor altijd.
    Een verhaal over de hersenspinsels van een jong meisje, dat haar positie in de wereld probeert te begrijpen.


    Zij heet Pandora
    Het is 1820 en de achttienjarige Matthias vertrekt verlangend naar Suriname. Zijn vader bezit daar een plantage en nu hij oud genoeg is mag hij eindelijk met zijn vader mee. Het leven in de West is echter heel anders dan hij had verwacht: hij vindt het klimaat onprettig, het sociale leven saai en hij blijkt toch niet zo goed tegen het hardhandige behandelen van de slaven te kunnen. En dan heb je ook nog Pandora, de jongste dochter van de huisslavin. Pandora is anders, anders dan alle anderen en ze leeft in continue angst. Samen vluchten ze de jungle in, op zoek naar de Morrons, op zoek naar een plek waar Pandora zich echt thuis kan gaan voelen.

    Daar gaf ik mijn liefde aan
    Asha is zevenentwintig en zit doodongelukkig bij haar ouders. En als haar moeder er klaar mee is, ziet Asha maar een oplossing. Terug gaan naar de oorzaak van haar ellende. En die ellende probeert ze te verklaren aan haar twaalf liefdes, de ups en downs, de spanning van het verleiden en het tomeloze verdriet van het uit elkaar gaan. Maar is het wel zo eerlijk om anderen de schuld te geven als je zelf kapot bent?

    Fanficties:

    Alles wat niet mag en andere geheimen (Fred en George)
    De Wemel-tweeling gaat vol vertrouwen hun derde jaar op Zweinstein tegemoet. Fred en George zijn nog altijd immens populair, zowel als dynamisch Zwerkbalduo én als hilarische komieken. Hun jongste broertje vormt een extra doelwit dit jaar en nu Percy klassenoudste is, is het zelfs nog leuker om hem te plagen. Talloze strafwerkuren, gekke streken en vermaningen van Professor Anderling staan hen te wachten, maar dan gooit een meisje roet in het eten. Wat zal er gebeuren als een van de twee broers minder tijd heeft voor de ander en ze voor het eerst van het leven iets niet kunnen delen?

    Who Am I? (Teddy Lupos)
    Teddy is vijftien en af en toe helemaal de weg kwijt. Hoe kan het ook anders: hij is een puberende jongen in het lichaam van - ja, zeg het maar. Een 5-shot over een ongewone tovenaar die probeert te ontdekken wat hij nou werkelijk is.

    Be My Muse: The Artist, His Muse and How the Preppy Boys almost ruined it
    Als Remus op zijn vijftiende voor het eerst naar een echte school mag, gaat hij naar Hogwarts. De kostschool met zijn vreemde tradities en excentrieke rector bevallen hem al gauw. Hij ontmoet de kunstzinnige Sirius, de preppy James en de vrolijke Peter. Problemen overvallen hem echter sneller dan verwacht, want hoe maak je vrienden als je zo'n eenzame jeugd hebt gehad? Hoe verberg je je geheimen als je continue in gezelschap bent? En als je vrienden hebt, wanneer houdt de grens tussen vriendschap en liefde op?



    Stand Alones:

    Stand Alones verzamelstory
    Een story waarin al mijn stand alones en wedstrijdverhalen staan.

    Perciver - Een kerstsurprise
    Een kerstsurprise voor Inge (Square), een Perciver-kerstverhaal waarin Percy van kerst leert houden en waarin Inge een bijrol speelt.



    Quizzen:

    Welke mythische held ben jij?



    Gedichten:

    Nederlands:

    Lichtillusie
    Een ode
    Zweden
    Korenveld
    Hoe een personage sterft en de woorden om hem treuren
    Vale
    Loslaten
    Het zijn
    Sterrenhuid
    Twaalf Beaufort
    Het laatste verzoek
    Dat het me duizelt
    Bar weinig zin
    Mara
    Stads wonderland
    Glazen tranen

    Engels:

    In my vision
    You are like coffee
    Cotton Candy
    Since you went away
    The bench most left
    Kill your darlings
    Tinfoil Mountains
    Pandoras Box
    All they left me
    June sadness
    Every night
    Her skin
    This game of senses
    Red Moon
    My Love


    Lijstjes:

    Top tien Highschoolfilms
    Iedereen kent er wel een paar. Ze zijn goed voor bij een feestje, een logeerpartijtje of als je je even zielig voelt en opgevrolijkt moet worden door een stuk chocolade en een film die laat zien dat al je problemen lekker universeel zijn. Je hebt er serieuze varianten van of makkelijk vermaak, een ding is zeker: films over High Schools zijn geweldig. Hier een lijst met de absolute klassiekers of gewoon steengoede films in deze categorie. Dus kruip maar in je bed of op de bank en veel kijkplezier!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 18:25 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je gedichten zijn echt prachtig!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    aah thanks


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nieuw gedicht toegevoegd: Tinfoil Mountains


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Er is een nieuw verhaal bijgekomen:

    Daar gaf ik mijn liefde aan

    en zes nieuwe gedichten:

    Pandoras Box
    All they left me
    June sadness
    Every night
    Her skin
    This game of senses


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ondertussen zijn er negen creaties bijgekomen:

    1 Verhaal (Be My Muse: The Artist, His Muse and How the Preppy Boys almost ruined it )
    1 Stand Alone ( Perciver - Een kerstsurprise)
    5 Nederlandse Gedichten (Dat het me duizelt, Bar weinig zin , Mara, Stads wonderland, Glazen tranen)
    2 Engelse gedichten (Red Moon, My Love)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.