• Graag wil ik samen met iemand een RPG beginnen, aangezien de RPG die ik zelf opende nogal flopte. Het probleem is (denk ik) dat ik wel een idee kan hebben voor een RPG, maar het vervolgens niet goed kan uitwerken voor een RPG. Waardoor het dus niet goed gaat zodra ik een topic open.

    Ik sta voor alle ideeën open en ik ben waarschijnlijk op z'n minst 1 keer per week beschikbaar.

    Ik wil wel graag goed overleggen en iemand die ook er ook tijd voor heeft, die dus niet er binnen een aantal weken of een maand stopt. Iedereen heeft zijn/haar eigen leven, dus ik snap dat het in een bepaalde periode minder kan zijn.


    Physics is awesome

    Ik wil wel. Ik ben elke dag wel Online en sta overal voor open^^. Ik heb wel een paar keer eerder een rpg geopend, maar werk het vaak of niet goed genoeg uit, of ik kon een tijdje niet reageren, waardoor het doorliep.

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 12:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    Ik wil wel. Ik ben elke dag wel Online en sta overal voor open^^. Ik heb wel een paar keer eerder een rpg geopend, maar werk het vaak of niet goed genoeg uit, of ik kon een tijdje niet reageren, waardoor het doorliep.


    Ik ben ook bijna elke dag online, alleen dan wel op mijn mobiel en dan kan ik wat minder. Een beginpost aanpassen vind ik dan lastig.

    Misschien kunnen we dan proberen om het samen uit te werken en als de een niet kan reageren, dat de ander misschien kan reageren?

    Ik pb je voor ideeën.


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    (...)

    Ik ben ook bijna elke dag online, alleen dan wel op mijn mobiel en dan kan ik wat minder. Een beginpost aanpassen vind ik dan lastig.

    Misschien kunnen we dan proberen om het samen uit te werken en als de een niet kan reageren, dat de ander misschien kan reageren?

    Ik pb je voor ideeën.


    Okay^^.


    We've lived in the shadows for far too long.