• Ja, ik had zin om een topic te openen, en aangezien ik vandaag vrij heb, vroeg ik mij af of anderen ook vrij hadden en wat jullie vandaag gaan doen?
    Donderdag t/m zondag ga ik weer werken, maar vandaag heb ik dus vrij. Ik ga lekker achter mijn leerboeken kruipen zodat ik minder moet leren in augustus. En vanmiddag ga ik misschien nog wat verven ofzo, ik weet het nog niet. Maar goed, wat gaan jullie doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb eigenlijk al vakantie, maar officieel pas vrijdag, dus deze week wordt besteed aan boeken inleveren en rapport ophalen. Heerlijk halfuur heen én terug fietsen voor zulke onzin :')
    Vanmiddag ga ik eerst met wat vrienden rondhangen en daarna gaan we naar school om onze boeken en kluissleutel in te leveren :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 10:08 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik zit nu op het vliegveld van Berlijn na een super leuk river camp en ik ga iedereen zo missen. Nu ben ik nog 10 dagen vrij voor ik 6 weken ga werken in Frankrijk , maar ik sta nog wek op Flex dus ik kan nog worden opgeroepen .


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb vanaf morgen vrij.

    Ik heb al sinds mei vakantie. Examens gehad, hehe.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, ik moet om kwart voor 2 gaan werken. :')


    Take me to wonderland

    Ik heb vrij. Ik heb officieel pas vrijdag vrij, maar mijn studie liep een week voor. Als ik geen hertentamen had was ik een week eerder vrij :') Ik heb het hertentamen overigens wel gehaald!

    Ik ga vandaag alvast schoolspullen inslaan voor het nieuwe studiejaar en daarna lekker een boekje lezen :Y). Ik ga pas veel werken vanaf volgende week.


    Seasons will change, but I shall remain

    Mijn vakantie is al vanaf eind mei bezig, ik ken niet meer anders. :') Ik ben nu druk op kamerjacht.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb al 4 weken vakantie (:

    Nee, ik heb geen vrij. Deze zomer loop ik mijn stage door. Voor het tweede jaar van mijn studie moest ik namelijk 5 maanden stage lopen, maar voor het derde jaar van mijn studie moet ik nog eens 5 maanden. Ik heb besloten de stage door te trekken en in de zomer door te gaan. Zo ben ik straks eerder klaar (al in december in plaats van februari). Soms baal ik er een beetje van dat ik daarvoor heb gekozen, omdat iedereen nu vrij heeft en ik niet. Maar aan de andere kant maak ik nu wel lekker uren, hoef ik niet te solliciteren voor een nieuwe stage en krijg ik doorbetaald. Prima! In augustus krijg ik wel drie weekjes vakantie.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Nee, ik heb geen vrij. Deze zomer loop ik mijn stage door. Voor het tweede jaar van mijn studie moest ik namelijk 5 maanden stage lopen, maar voor het derde jaar van mijn studie moet ik nog eens 5 maanden. Ik heb besloten de stage door te trekken en in de zomer door te gaan. Zo ben ik straks eerder klaar (al in december in plaats van februari). Soms baal ik er een beetje van dat ik daarvoor heb gekozen, omdat iedereen nu vrij heeft en ik niet. Maar aan de andere kant maak ik nu wel lekker uren, hoef ik niet te solliciteren voor een nieuwe stage en krijg ik doorbetaald. Prima! In augustus krijg ik wel drie weekjes vakantie.


    Aaah, dat is best slim! Lekker dat je betaald krijgt voor je stage L:


    Ik loop nu ook 5 maanden stage (2ejaars) maar dat loopt ook nog even door, gewoonweg omdat ik iets later begon. De stageplek stond supergoed aangeschreven maar nam pas later studenten aan dan dat ik kon beginnen. Maar het zijn maar 3 weekjes doorloop, dus ik vind het helemaal prima! Nog 2 weekjes te gaan en dan lekker nog een weekje rondhangen hier in London <3


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    ik heb officieel wel vrij, maar ik moet wachten op mijn scriptie uitslag, dus in mijn hoofd ben ik nog met uni bezig en de rest van deze week werk ik bij mijn zomerbaantje, dus eigenlijk ben ik pas vanaf zaterdag echt vrij


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik had officieel sinds half juni al vakantie. Maar omdat ik zeker wist dat ik mijn tweede jaar over wil doen, heb ik misschien hier en daar wat colleges overgeslagen.... (krul) zeg maar gerust de laatste weken bijna alles
    Dus ik ga lekker de hele dag bassen en met muziek bezig zijn. Heerlijk.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:02 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb sinds deze week officieel vakantie. Deze week niet veel bijzonders, maar volgende week op kamp, in de twee weken daarna een weekje naar schotland en daarna weer op een week op een zeilkamp.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Altrados schreef:
    (...)

    Aaah, dat is best slim! Lekker dat je betaald krijgt voor je stage L:


    Ik loop nu ook 5 maanden stage (2ejaars) maar dat loopt ook nog even door, gewoonweg omdat ik iets later begon. De stageplek stond supergoed aangeschreven maar nam pas later studenten aan dan dat ik kon beginnen. Maar het zijn maar 3 weekjes doorloop, dus ik vind het helemaal prima! Nog 2 weekjes te gaan en dan lekker nog een weekje rondhangen hier in London <3


    Ooh, dat lijkt mij ook prima te doen! Leuk! Nog even volhouden dan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben al een week vrij omdat het rapport besproken moest worden voor de vakantie, die voor mij nu pas officieel is, maar ik zit al een hele tijd thuis (':


    obsessive rage