• Goed nieuws. Ja, volgende week op 26 april is het zover. Ik en mijn aanstaande gaan het officieel maken.
    Wij gaan trouwen! :D
    We hebben letterlijk een boot (cruiseship) gehuurd waar het plechtige huwelijk gaat plaatsvinden. Mega spanneeennnd!!

    Jullie zijn allemaal uitgenodigd! ^^
    Laat me weten als je komt, want er kunnen maar een max. aantal aanwezigen zijn om te voorkomen dat de boot zinkt.
    Nog 1 voorwaarde, we willen niet discriminerend zijn, maar helaas mogen personen van boven de 250kg niet mee omwille van technische reden. De boot kan hierdoor omkantelen en alle aanwezigen in gevaar brengen.

    Dit is de cruiseship die we hebben gehuurd via eenbootvoorelkemalloot.com. Prachtig, niet?


    Wat moet ik doen om op de gastenlijst te staan?
    Stuur mij zsm een privébericht met je naam en de namen van de personen die met je meegaan. Vergeet ook niet te vermelden of je kikkerbillen lust. Deze info is belangrijk voor de hapjes op het huwelijksfeest.
    Wacht niet te lang, want de gastenlijst is (zoals eerder aangegeven) beperkt.

    Ja, natuurlijk is dit allemaal onzin! Ik doe mee aan "De officiële Quizlet.nl doe avonden". We deden het spel Truth or Dare, en je kan het al raden. Ik koos voor "Dare". Ik kreeg van Freckle de opdracht om een topic te maken met een gek verzonnen nieuwsbericht.

    Mijn excuses, dat de huwelijkstrip op de cruiseship niet door zal gaan. Ik weet dat iedereen hier naar uitkeek. Net zoals ik er naar uitkeek volgende week al te gaan trouwen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Nou, en ik wilde me net aanmelden. . . :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik stuur een PB!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Amai, ik wou net mee. :c


    wat was dit ookalweer

    Sorry, guys! :c Over een paar jaar misschien! :D


    Ik wil een tuin vol egels

    MAAAR MAAR, ik wil mee :cccc


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik wou altijd al op een cruiseship! En nu is de droom verpest. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha


    16 - 09 - '17

    Flauwerd, ik had me er zo op verheugd! ;O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorry not sorry


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Well, eigenlijk moet je dat doen in het offtopic.


    Your make-up is terrible

    ^Done. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mehhh.... (no_chears)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Spijtig... (no_chears)


    -

    Jammer hoor! x)

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 21:05 ]


    Pretty is just a pretty word.