• Aangezien de films van The Hobbit allemaal uit zijn (de laatste moet nog op DVD verschijnen) hielden we naar aanleiding van het idee van Natascha (die tevens ook onze gastvrouwe was) een marathon. Want wat is nou leuker dan je tijd die je normaal aan slaap spendeert, te spenderen aan een The Hobbit Marathon?
    Precies, niets!

    Behalve misschien tijdens de films je username veranderen!


    Dol Guldur, Hill of Sorcery, the dungeons of the Necromancer, is nu eigendom van onze geliefde bètareader Natascha (DolGuldur). Wanneer die verkoop was? Well, vannacht :Y)

    Iemand anders in voor een raadselspel? Niemand? Nou, ik wel hoor! As I'm a nasty Hobbitses, and a thief. Precious is mine~




    Mag ik u de Fellowship van the Sleepless Night voorstellen? LynnBlack - Hobbitses - Vibes - mysterieus - DolGuldur - Wolfstar. De selfie-force was with us. En de extended editions mogen natuurlijk niet missen!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Leuk!
    En ik vind het wel jammer dat ik niet bij die meeting was, haha. Mjah, leuk dat jullie het leuk hadden! C:


    Valt me overigens nog mee dat die naam nog niet bezet was! Ö

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 19:18 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Leuk!
    En ik vind het wel jammer dat ik niet bij die meeting was, haha. Mjah, leuk dat jullie het leuk hadden! C:


    Valt me overigens nog mee dat die naam nog niet bezet was! Ö

    Nou, er komt vast nog een LOTR marathon en dan moet je maar gewoon komen. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Nou, er komt vast nog een LOTR marathon en dan moet je maar gewoon komen. :3


    No prob. :Y) Als geld en tijd het toelaat ben ik van de partij!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hehe love your new usernames c:
    Ik vraag me nog steeds af wanneer jullie dat besloten hebben, want ik heb het serieus compleet gemist :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha ik heb het stiekem ook een beetje gemist.


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring

    Wolfstar schreef:
    Hehe love your new usernames c:
    Ik vraag me nog steeds af wanneer jullie dat besloten hebben, want ik heb het serieus compleet gemist :')

    Eh, nou toen Dol Guldur in beeld was en tijdens de scène met Smeagol en Bilbo. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Eh, nou toen Dol Guldur in beeld was en tijdens de scène met Smeagol en Bilbo. :'p


    Dit :Y) en Natas was eerder dan ik ^_^ dus een Dol Guldur scene voordat het raadselspel was :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Iedereen is dol op lotr/hobbit usernames. Ik bijvoorbeeld, en GandalfTheSexy.

    Muhahaha

    :Y)


    (Als er een LotR marathon komt, wil ik ook komen!)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dat ziet eruit alsof het erg gezellig was! ^^
    En ik zag je naamsverandering al in je wedstrijdtopic, haha. Stiekem vind ik dit misschien nog wel een van de leukste LotR/Hobbit namen tot nu toe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BoromirOfGondor schreef:
    Iedereen is dol op lotr/hobbit usernames. Ik bijvoorbeeld, en GandalfTheSexy.

    Muhahaha

    :Y)


    (Als er een LotR marathon komt, wil ik ook komen!)


    Organiseer er zelf een! :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Organiseer er zelf een! :3


    Ik denk niet dat alle fans in mijn huis passen..


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    Iedereen is dol op lotr/hobbit usernames. Ik bijvoorbeeld, en GandalfTheSexy.

    Muhahaha

    :Y)


    (Als er een LotR marathon komt, wil ik ook komen!)


    ...MARLEEN! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Verdorie, echt jammer dat ik er niet kon zijn! Stomme SEweken ook altijd (cat)
    Fijn dat het gezellig was ehehehe, volgende keer kom ik hopelijk wel

    Bij de volgende marathon hoop ik dat ik is kan komen :33
    Leuke usernames! Dat ze nog niet bezet waren ;o

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 10:55 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Littlefinger schreef:
    Leuke usernames! Dat ze nog niet bezet waren ;o


    † Love? I want to sleep.