• Ik ben gister naar Disney geweest met school. Het was een examen uitje. We moesten vroeg opstaan. Rond half 3 stond ik al naast mijn bed :'). Ik had maar 3 uur geslapen. Om 4 uur vertrokken we met een de bus. We gingen met zo'n dubbeldekker, zodat iedereen erin past. Nadeel voor vele mensen: het plafon was erg laag. Elke keer bukken was niet zo fijn voor de nek en rug. Maar daar had ik natuurlijk niet last van, want ik ben de kleinste persoon in de bus :Y). Is er toch nog een voordeel om klein te zijn.
    Na meer dan 5 uur te hebben gezeten in een bus kwamen we aan bij Disney. Ondanks dat we allemaal erg moe waren hadden we er wel zin in ^^.
    Ik ben in verschillende attracties geweest en zo min mogelijk voedsel gekocht, want een zakje chips koste al 3 euro. Het was aardig druk, maar van andere mensen hoorde ik dat dat nog rustig was. Zo was onze langste wachttijd 55 minuten voor de Crushs Coaster. De Crushs Coaster is erg leuk en het was het wachten ook wel waard. Maar ik ga er niet snel meer in die achtbaan, want ik kwam er heel misselijk uit. Nu was ik in een groepje met 6 mensen en er konden maar 4 mensen in een kar. Ik en een vriendin gingen met 2 vreemde in een kar zitten. Toen we klaar waren gingen we even op een hekje zitten. Er kwamen mensen uit de achtbaan die na ons waren, maar niet onze groep. Wij 5 minuten wachten, maar ze waren er nog steeds niet. Vervolgens werd de achtbaan afgesloten en kwamen er allemaal personeel naar de achtbaan. Toen dachten we: O shit, dit kan niet goed zijn. En ja hoor: Ze zaten vast op het hoogste punt van de achtbaan en moesten eruit worden gehaald D:.
    Voor de rest hebben we geen problemen onder vonden in het park, gelukkig!
    Om half 8 vertrokken we weer. Ik vond Disney erg leuk, maar na 5 uur lange busreis en 10 uur te hebben gelopen in het park, was ik kapot. Ik was niet de enige, iedereen was kapot. Voor de rest herinner ik me niet veel van de reis, want ik lag half te slapen met muziek in mijn oren. We kwamen pas om half 2 weer thuis.

    Hoe was jullie vrijdag^^?


    Seasons will change, but I shall remain

    Oh wat leuk, naar Disney!
    Ik had deze week toetsweek, dus gisteren ook.
    Nu heb ik lekker 2 weken vakantie voor ik met mijn stage begin :)

    Oh, super leuk! Drie euro voor een zak chips is echt wel overdreven, maar ja, daar profiteren ze natuurlijk van. En 55 minuten wachten is ook niet niks.
    Mijn vrijdag werd gevuld door een verjaardag van iemand in de familie.


    16 - 09 - '17

    Oei, dat klinkt heel leuk, maar ook erg intensief, haha. Fijn dat het gezellig was. ^^
    Wel eng dat die achtbaan bleef steken. Dat is precies waar ik altijd bang voor ben. :'D

    Ik was gisteren met Marleen/BoromirOfGondor en Marjolien/Cormac in Emmen naar de tweede Avengers film, dus ik had ook een heel leuke vrijdag. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jouw school is zoveel leuker dan mijn school ;-;. Lijkt me geweldig om naar Disney te gaan met mijn klasgenoten! Al zijn de tijden waarop je vertrok en aankwam niet ideaal natuurlijk, haha. Ik snap dat je kapot was aan het eind van de dag. Je hebt geen grote jaarlaag als iedereen in één bus paste, of wel?
    Omdat mijn school gierig is, heeft de schoolleiding zelf niks georganiseerd voor de examenleerlingen. Dat heeft een commissie van leerlingen zelf gedaan, met een behoorlijk beperkt budget. En god wat was het lame. Normaal gesproken is het nog wel gezellig: dan staat er zo'n stormbaan op het plein en is er patat en alles, maar het enige wat er gister stond was een podium (waar alleen bands die in de commissie zaten gebruik van mochten maken lol) en een kraampje door leerlingen (half) gebakken hamburgers. O, en aan het eind van de middag was er een voetbalwedstrijd van examenleerlingen tegen leraren, dat was wel aardig vermakelijk. Zo vreemd om je zestigjarige examencoördinator in een gymbroekje te zien.
    In de avond was er een feest, opnieuw georganiseerd door dezelfde commissie. Alles was leuk, tot de laatste dj kwam, een vriend van die commissie, die een nogal bijzondere stijl had. De commissie ging helemaal uit zijn dak, maar de rest van de aanwezigen keek elkaar echt aan van wat is dit. Het merendeel is de club uitgelopen, maar naar huis kon niemand, want om onduidelijke redenen werd het feest vrij ver van huis gehouden en bussen en taxi's zouden pas een uur later komen. Dus zat de dichtstbijzijnde Febo vol met afgekakte, zweterige examenleerlingen.


    i put the fun in funeral

    Ik heb gisteren mijn hond laten inslapen en begraven :/ Dus mijn vrijdag was iets minder leuk.

    Maar een schoolreisje naar Disney o.O Dat gaat bij ons op school echt niet hoor x)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    @Square, Ik was zo blij dat ik net voor hun was gegaan, ben als de dood dat het kan gebeuren. Ik ga maandag naar Age of Ultron. Hoe is de film?


    @ Overkill , We zaten met alleen Havo-leerlingen in de bus. Er was nog een andere met Mavo/Vwo en er was nog een derde. In de derde zat een andere school, wij gingen namelijk met hun mee (toevallig de school van mijn zus). Het was gedeeltelijk georganiseerd door leerlingen van beide scholen. Als ze dan niet zo'n grote budget hadden, waarom gingen ze dan een feest houden in een club? Bij mij lijkt het slimmer om het in de aula houden en daarvoor iets leuks organiseren.


    Seasons will change, but I shall remain

    Spotgaai schreef:
    Ik heb gisteren mijn hond laten inslapen en begraven :/ Dus mijn vrijdag was iets minder leuk.

    Maar een schoolreisje naar Disney o.O Dat gaat bij ons op school echt niet hoor x)


    Gecondoleerd :c

    Het is dat een andere school had georganiseerd, anders waren we ook niet gegaan ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    @Square, Ik was zo blij dat ik net voor hun was gegaan, ben als de dood dat het kan gebeuren. Ik ga maandag naar Age of Ultron. Hoe is de film?


    @ Overkill , We zaten met alleen Havo-leerlingen in de bus. Er was nog een andere met Mavo/Vwo en er was nog een derde. In de derde zat een andere school, wij gingen namelijk met hun mee (toevallig de school van mijn zus). Het was gedeeltelijk georganiseerd door leerlingen van beide scholen. Als ze dan niet zo'n grote budget hadden, waarom gingen ze dan een feest houden in een club? Bij mij lijkt het slimmer om het in de aula houden en daarvoor iets leuks organiseren.


    Goeeeed. Ik ben nu twee keer geweest en het was echt wel een film waar ik twee keer geld aan zou willen uitgeven, wat al behoorlijk wat zegt, haha. ^^
    Er zijn een paar dingen waar ik niet heel blij mee ben rond Natasha, maar ik zal niets spoilen. Verder was het een geweldige film. Er zijn een hoop dingen waar ik juist wel heel erg blij mee ben, dus ik kan hem alleen maar aanraden. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, lucky bastard! ö

    Ik vond trouwens de Rock And Rollercoaster of zo, helemaal geweldig. *-*


    wat was dit ookalweer

    RechterTwix schreef:
    Wow, lucky bastard! ö

    Ik vond trouwens de Rock And Rollercoaster of zo, helemaal geweldig. *-*

    Daar wilde ik ingaan, maar er was iets kapot en ze moesten het repareren :c.


    Seasons will change, but I shall remain

    Woow, super leuk!

    Mijn school organiseert nooit iets. :l

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 17:49 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gaaf! Via mijn ouders hun werk kregen we tickets voor twee dagen disney en heel eerlijk.. Disney is best overrated. Maar mssn houd ik daarvoor teveeel van actie en is europa park meer mijn ding, verder is het wel super mooi en ik vond de Tower of Terror echteen van de leukste attracties!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind