• Nu ik zelf studeer en op kamers woon, wil ik graag een meespeelverhaal over een groep studenten beginnen. Ik heb gemerkt dat studenten over het algemeen maar weinig naar colleges komen en het dus niet erg interessant is om te schrijven over het leven op de studie, dus lijkt het me leuker om dat te doen over een studentenvereniging. Wat mij betreft het liefste een sportvereniging, omdat ik hiermee de meeste ervaring heb en ik er ook het meest positieve beeld van heb, maar daar kunnen we het nog over hebben. Het liefst studeren ze in Groningen, omdat ik er zelf studeer en het een heerlijke stad is, maar hier kunnen we ook nog over overleggen.

    Aandachtspunten
    - Ik kan niet van jullie eisen dat jullie student zijn om mee te doen, dus dat ga ik ook zeker niet doen. Wel lijkt het me handig als jullie een klein beetje weten hoe het gaat.
    - Als je een personage aanmaakt, schrijf er dan ook mee en doe het niet alleen omdat je het bedenken van personages leuk vindt
    - Vanzelfsprekend mag je huisgenoten van elkaar aanmaken of mensen die al vrienden zijn, maar het is natuurlijk ook leuk als je niet direct bestaande groepjes hebt en dat ze naarmate het verhaal vordert, ontstaan.
    - Geloofwaardige personages, graag. Geen hoogbegaafde kinderen van 14 die nu al studeren en daarnaast ook nog eens een ster zijn in de sport, én bovendien übersociaal.

    Lijstje
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Korte karakterbeschrijving:
    Familie:
    Studie:
    Studiejaar:
    Foto:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Voornaam: Calista
    Achternaam: Hill
    Leeftijd: 17
    Korte karakterbeschrijving: Calista is een ijverig meisje, maar ze weet nog steeds niet hoe vriendschap en relaties in elkaar zitten. School vindt Calista ook erg moeilijk.
    Familie: Hills
    Studie: Onderwijs en Kinderen.
    Studiejaar: 5


    Stop Wishing. Start Doing.

    NVM

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 16:40 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een jongen?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'