• ..Over de middeleeuwen ;D

    KLIK HIER ! -> http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128973&page=20

    Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof, meer info hierover vind je hier 'waar speelt het zich af'. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, zijn de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen dire mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is. De traditie ontstond in tijd van vele oorlogen. Een paar spionnen hielden de bevolking in de gaten en kozen enkel de beste van de beste. Ze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies. Ze worden opgeleid tot echte meesters en meesteressen.
    In andere woorden: Het was een hele eer...

    En dat is het nog altijd. De drie voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop?

    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.

    Deze RPG heeft zoals jullie merken niet echt een vaste verhaallijn die je moet volgen, jullie zijn dus vooral vrij in wat je wilt schrijven en worden niet beperkt. In andere woorden: Let your creativity flow ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh en we zijn nog niet zo ver hoor! Laat je niet afschrikken door die pagina nummer 20, je kunt zo inspringen als je wilt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil er wel één aanmaken, maar moet dat in het rollentopic of in het nieuwe RPG topic? (cat)


    Haha, nieuw topic aangemaakt.

    Even lezen ^^
    Heel veel -wat meer onervaren- RPG'ers lieten het ineens afweten in de RPG, waardoor we nu met een te kort zitten. De RPG loopt niet snel, dus het is niet zo dat als je het druk hebt met school je ineens achterloopt. Ook schrijven we langere stukken, dus geen 2-regel postjes!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cocon schreef:
    Ik wil er wel één aanmaken, maar moet dat in het rollentopic of in het nieuwe RPG topic? (cat)


    Ik heb hem in het rpg topic gezet, maar ik weet niet of Endure het een probleem vind als jij dat ook doet.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 11:41 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Cocon schreef:
    Ik wil er wel één aanmaken, maar moet dat in het rollentopic of in het nieuwe RPG topic? (cat)


    Aah, drop maar gewoon in het nieuwe topic


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik doe niet aan 2-regel postjes.
    Is er nog een voorkeur of ik een man of vrouw speel?


    Cocon schreef:
    Ik doe niet aan 2-regel postjes.
    Is er nog een voorkeur of ik een man of vrouw speel?


    haha gelukkig, ik zie dat namelijk erg vaak voorkomen ineens.
    Ik zit er zelfs over te denken even een topic te openen waar RPG'ers die lang posten zich aan kunnen melden en dat als er dan een RPG wordt geopend die beter uitgewerkt is al die mensen even een PB krijgen.
    Want ik had vorige keer regel dat er min. 10 regels geschreven moesten worden, hielden ze zich eraan? Nee --'' Bwuh.

    En ik heb geen idee wat de verhoudingen zijn, maak maar gewoon aan wat je het liefst hebt


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    haha gelukkig, ik zie dat namelijk erg vaak voorkomen ineens.
    Ik zit er zelfs over te denken even een topic te openen waar RPG'ers die lang posten zich aan kunnen melden en dat als er dan een RPG wordt geopend die beter uitgewerkt is al die mensen even een PB krijgen.
    Want ik had vorige keer regel dat er min. 10 regels geschreven moesten worden, hielden ze zich eraan? Nee --'' Bwuh.

    En ik heb geen idee wat de verhoudingen zijn, maak maar gewoon aan wat je het liefst hebt


    Dat vind ik een heel goed idee! Doen, doen, doen. Ik heb dat op gsm ook veel gezien, dat is nu helemaal verpest door slechte rpg'ers.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat vind ik een heel goed idee! Doen, doen, doen. Ik heb dat op gsm ook veel gezien, dat is nu helemaal verpest door slechte rpg'ers.


    Oké, wat moet ik als titel doen? :P
    De ervaren RPG's club. Awh yeah, haha nee. Ik wil niet discriminerend overkomen, maar stiekem erger ik me er aan als die 1-regel-posters of mary-sue-achtige een RPG van mij komen joinen...


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Oké, wat moet ik als titel doen? :P
    De ervaren RPG's club. Awh yeah, haha nee. Ik wil niet discriminerend overkomen, maar stiekem erger ik me er aan als die 1-regel-posters of mary-sue-achtige een RPG van mij komen joinen...


    Elite club voor awesome rpg'ers , haha xD
    Ja, dóh, dat is gewoonweg irritant, maar dat kan je niet gelijk aan het persoon zien. Doe anders ; Lijst met ervaren rpg'ers


    Aan niets denken is ook denken.

    Alsjeblieft ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yeah.


    Aan niets denken is ook denken.