• Het oudste boek

    Haar handen zijn als oud papier
    Verkleurd, bevlekt, gekreukeld
    Een levenswerk aan poëzie
    In uitgelopen inkt

    De woorden zijn niet leesbaar meer
    Betekenis verdwenen
    Bladzijden zijn volgeklad
    De laatste punt gezet

    Ze liggen netjes op elkaar
    Gekruld op stille borst
    Een laatste blik op oud papier
    Verdwijnt zij in de grond


    Ik had een tussenuur en had zin om mijn bergen schoolwerk nog verder uit te stellen, want zo verantwoordelijk ben ik wel, dus dan maar dichten. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh, ik vind het echt mooi ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Calix schreef:
    Oh, ik vind het echt mooi ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh nee. Ik bedoel, ja, want het is prachtig, maar ohhh nee. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Calix schreef:
    Oh, ik vind het echt mooi ^^


    26 - 02 - '16

    (Ik kom me even populair maken.)
    Welk lidwoord moet er voor punt? De of het? Het is wel een mooi, puur gedicht.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dankjewel! ^^

    Firth schreef:
    (Ik kom me even populair maken.)
    Welk lidwoord moet er voor punt? De of het? Het is wel een mooi, puur gedicht.


    Volgens mij is het 'de punt' als je het leesteken bedoelt, maar 'het punt' als je doelt op een standpunt. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Dankjewel! ^^

    (...)

    Volgens mij is het 'de punt' als je het leesteken bedoelt, maar 'het punt' als je doelt op een standpunt. (:


    Woops, sorry. Je hebt helemaal gelijk. Ze kunnen blijkbaar beide. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    (...)

    Woops, sorry. Je hebt helemaal gelijk. Ze kunnen blijkbaar beide. (:

    Helemaal prima, hoor. Ik ben altijd liever een taalfout armer dan rijker, maar in dit geval hoef ik gelukkig niets met rode oren aan te passen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Echt heel mooi, hoor, Jip!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys