• Griekse goden & godinnen


    Een groep jongeren word uitgenodigd om de zomer te verblijven op een Grieks eiland. Wat ze niet weten is dat ze allemaal zijn uitgenodigd omdat ze reïncarnaties zijn van Griekse goden en dat als ze voor een bepaalde tijd op het eiland blijven ze langzamerhand Goddelijke krachten krijgen.

    Huis:


    Woonkamer/keuken: (klik)
    Slaapkamers: (klik)


    Invullijstje:
    Naam:
    God:
    Leeftijd: (17+/25-)
    Goddelijke kenmerken: (minstens 3)
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Seksuele voorkeur:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen: (pagina - leeftijd)
    - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja - (1-18)
    - Matheo Fell - Ares - Geleninja - (5-19)
    - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku - (4-17)
    - Criseyde Winter - Chione - xGwenxVeerx (15-21)
    - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam (15-23)
    - Victoria Balera van Samothrake - Nikè - Gigil (11-20)
    - Blake Sanders - Chronos - RabidKiller (15-22)
    - Rachel Darcy Manning - Nyx - Hecuba (19-18)
    - Dylan Wilkinson - Pan - Hecuba (18-19)
    - Rosabella Evans - Aphrodite - Tawariell (19-19)
    - Lucy Magnus - Artemis - Tsundoku (15-18)
    - Ybo Magnus - Apollon - daffie123 (17-18)
    - Jeremy Graham - Hermes - AwkwardTurtle (16-20)
    - Dongtae Dirippo - Chaos - SleepyAsh (16-18)

    Krachten:
    - Bloemen - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja
    - Ongelofelijke sterk - Matheo Fell - Ares - Geleninja
    - Bliksem - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku
    - Water sturen - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam
    - Genezen - Ybo Magnus - Apollon - daffie123

    Reservaties + Faceclaims: STOP
    Persephone geleninja Kiersey Clemons
    Hades Dandocal Ash Stymest (uitstel)
    Apollon daffie123 Drew van Acker
    Hestia Athenalove (21 mei 2015)
    Hermes AwkwardTurtle Jaimy Dornan
    Erebos Balder (21 mei 2015)
    Poseidon Coronam Sam Claflin
    Hebe Endurance (21 mei 2015)
    Zeus Tsundoku Dylan O'Brien
    Ares Geleninja Jason Momoa
    Gaea MaxiIena Nina Dobrev (uitstel)
    Nikè Gigil Lily Collins
    Artemis Tsundoku Chloë Moretz
    Chione xGwenxVeerx Zoe Sugg
    Demeter Coronam Taylor Hill (uitstel)
    Athena Gigil (uitstel)
    Chronos RabidKiller Jeremy Kapone
    Kratos Loki_ (29 mei 2015)
    Chaos SleepyAsh Thomas Brodie-Sangster
    Pan Hecuba
    Nyx Hecuba
    Aphrodite Tawariell Danielle Campbell

    Regels!!
    # Mannelijke god= mannelijke reïncarnatie (en andersom)
    # Zorg dat ze een beetje overeen komen met de mythologie
    # Laat mij je krachten/kenmerken goed keuren
    # Zorg gerust voor drama, maar niet iedereen kan zwanger zijn en stervende
    # Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    # Waarschuw voor 16+ bovenaan je post, als je het schrijft.
    # Na 5 dagen vervallen reservaties
    # Woordenaantal 200+
    # Max 2 personags


    Als je vragen hebt over goden of geen kenmerken weet zeg het me dan. Ik help graag.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 13:08 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik heb het al eerder gezegd, maar ik faceclaim Rosie Tupper ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb Crystal Reed gefaceclaimed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MaxiIena schreef:
    Ik heb het al eerder gezegd, maar ik faceclaim Rosie Tupper ^^


    Sorry, niet gezien. Ik heb het er bij gezet.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Bij deze FC ik Theo James


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Mt


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik reïncarnatie van Hera?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik FC hierbij Ash Stymest


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Luke Valdez

    I don't like people and sarcasm is my only defense

    I'm not sarcastic. I'm just intelligent beyond your understanding

    God
    Luke is de reïncarnatie van de Griekse oppergod Zeus. Naast het feit dat Zeus de oppergod is, en daarme de leider van de goden, is deze god de heer der hemelen. Dit houdt in dat hij controle had over bliksem, wolken, neerslag en meer van dat soort dingen. Een andere titel voor Zeus is de vader van mensen en goden. Zeus' heilige dier is de adelaar (oorspronkelijk symbool voor de bliksem) en zijn heilige boom is de eik. Verder had Zeus een schild, aegis. In het midden van dit schild stond een gorgonenhoofd.
    Leeftijd
    Luke heeft de leeftijd van 17 jaar bereikt. Dit maakt hem tot 1 van de jongste jongeren uit de groep.
    Goddelijke kenmerken
    Een aantal kenmerken die Luke geërfd heeft van de zogenoemde heer der hemelen is zijn leidersinstinct. Hij weet vaak hoe hij een groep mensen moet bespelen om deze zo mee te krijgen in zijn ideeën. Of hij hier vaak iets mee doet is iets anders, maar het potentieel bezit hij zeker. Een tweede eigenschap die Luke geërfd heeft is zijn sexualiteit. Luke valt niet op vrouwen of mannen, maar op het innerlijk van een persoon. Dit wordt ook wel pansexualiteit genoemd. De laatste eigenschap die Luke geërfd heeft van de Griekse god, is zijn bezorgdheid om andere mensen. Gezien Zeus door Oude grieken werd beschouwd als vader van zowel de mensen als de goden, gaf de god veel om het welzijn van de mensen die hij zag als familie. Dit heeft Luke ook, alleen geeft hij ook veel om het welzijn van zijn vrienden.
    Innerlijk
    Zoals eerder genoemd bezit Luke veel leiderspotentieel. Dit is echter een kant van zichzelf die hij niet zo waardeert en ook niet erg goed begrijpt, gezien hij verder vrij onhandig is, sociaal gezien. Wanneer hij zijn aangeboren talent om groepen te leiden wegdrukt, is hij een vrij onzekere jongen en op school heeft hij dan ook nooit vrij veel vrienden gehad, tenzij de mensen waar hij mee chat op internet meetellen. Voor hen die Luke als vrienden beschouwt is hij heel zorgzaam. Hij kan er niet tegen wanneer mensen zich overduidelijk kut voelen en zal dan ook proberen hen te helpen. Hoewel de bril die Luke draagt door sommigen gezien wordt als een teken dat hij een nerd is, is niets minder waar. Zelfs toen hij echt zijn best deed op school, haalde hij met moeite een zesje. De vorm van humor die Luke vooral gebruikt is sarcasme. Hoewel hij zelf niet de slimste is, kan hij er niet tegen als mensen echt domme opmerkingen maken.


    Geschiedenis
    Luke is geboren in Nederland, Heerenveen om precies te zijn. Samen met zijn ouders en jongere zusje, Fleur, woont hij in een huis aan het Meer, een straat vlakbij het Abe Lenstra Stadion. Hoewel zijn vader groot sportfanaat is, heeft Luke eigenlijk nooit iets met deze sport gehad. Luke's jeugd is eigenlijk vrij gewoontjes geweest; hij ging naar de basisschool waar al snel bleek dat hij niet erg goed was in vrienden maken, maar dat hij wel goed was in mensen, die hij al dan niet mocht, meelokken in zijn plannen. Bij de sportwedstrijden deed hij vaak niet mee, hoewel hij wel als een soort coach de jongere kinderen aan stond te moedigen en tips stond te geven. Na de cito ging hij door met vwo, gezien dit in eerste instantie het beste niveau voor hem leek te zijn. Halverwege de eerste periode bleek echter al dat dit niveau voor hem niet te halen was. Dit wegens gebrek aan motivatie. Het feit dat Luke de slimste niet is hielp hem ook niet echt en halverwege het jaar zakte hij af naar havo, wat wel 'werkte'. De vijf jaar dat hij onderwijs volgde bij OSG Sevenwolden is hij verder redelijk goed doorgekomen. Op zijn zestiende haalde hij zijn havodiploma.
    Uiterlijk
    [fc. Dylan O'Brien]
    Luke heeft donkerbruin haar. Zijn ogen hebben een iets lichtere kleur dan zijn haar, maar zijn duidelijk bruin. Op zijn neus heeft hij vaak een bril staan, gezien hij bijziend is. Dit houdt in dat hij dingen die ver van hem weg zijn niet scherp kan zien. De glazen van Luke's bril hebben een sterkte van min 4. Naast deze bril heeft Luke ook lenzen, maar deze doet hij een stuk minder vaak in, gezien hij het verschrikkelijk vindt telkens te moeten kloten om de dingen goed in/op te krijgen om fatsoenlijk te kunnen zien, als hij ook makkelijk een bril op zijn neus kan zetten. Luke's postuur is vrij slungelig gezien de jongen 1 meter 80 is. Hij heeft het niet zo op sporten en heeft dus niet iets in de buurt van een sixpack. De zeventienjarige draagt vaak een simpele spijkerbroek met een simpel t-shirt. Wanneer hij geen zin heeft zijn haar te fatsoeneren doet hij een beanie op, om zijn haar te verbergen.
    Seksuele voorkeur
    Luke is panseksueel.
    Relaties
    Wie wil?
    Criseyde 'Crissie' Winter - vrienden
    Jeremy Graham - vrienden
    Kracht
    Als reïncarnatie van de heer der hemelen ontwikkelt Luke een mate van controle over bliksem. Dit houdt in dat hij bliksem kan besturen en hij kan, bij uiterste concentratie, ook een soort 'bliksembol' creëren. Mede door deze kracht voelt hij niks wanneer hij zelf geraakt wordt door bliksem. Deze bliksem absorbeert hij en zou hij dan later weer kunnen gebruiken om 'nieuwe' bliksem te produceren.
    Extra

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 21:20 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Mag ik de reincarnatie van Nemesis?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Mag ik een jongen ik denk nog even na over welke god (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mag ik misschien een dochter van Apate erbij?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Yaritza schreef:
    Mag ik misschien een dochter van Apate erbij?


    Sociopaths schreef:
    Mag ik reïncarnatie van Hera?


    Clarick schreef:
    Mag ik de reincarnatie van Nemesis?


    Phxntasia schreef:
    Mag ik een jongen ik denk nog even na over welke god (;


    Sorry, 16 is het Max aantal personages. Anders word het zo druk en chaotisch. (Tenzij de rest wil dat er meer personages bij komen)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Sorry, 16 is het Max aantal personages. Anders word het zo druk en chaotisch. (Tenzij de rest wil dat er meer personages bij komen)


    Oh okay! Als er een mannelijke rol vrij komt of je van gedachten veranderd mag je me altijd een pb'tje sturen (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    geleninja schreef:
    (...)

    Sorry, 16 is het Max aantal personages. Anders word het zo druk en chaotisch. (Tenzij de rest wil dat er meer personages bij komen)


    ok, als er meer bij mogen kan je het dan laten weten?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    geleninja schreef:
    (...)

    Sorry, 16 is het Max aantal personages. Anders word het zo druk en chaotisch. (Tenzij de rest wil dat er meer personages bij komen)


    Ah jammer, alleen staat er bij de rollen 1-18, dus ik had verwacht dat er nog twee rollen over waren. Ach ja, kan je me waarschuwen als er een rol vrijkomt?


    I don't want you to die, I want you to suffer.