• Hoi hoi allerliefste Quizletters!

    Ja, ja, vandaag is het de dag. We laten jullie niet langer wachten! De volgende kandidaten hebben de meeste stemmen gekregen van jullie (alfabetische volgorde):
    Meraki
    Papiliones
    Slughorn

    Gefeliciteerd! Jullie gaan onze crew versterken, welkom! Hopelijk vinden jullie snel je plaatsje!

    Aan elke kandidaat die het niet geworden is: ook aan jullie gefeliciteerd. Jullie hebben dat allemaal heel goed gedaan. Geef de moed zeker niet op!
    Aan de rest: laat al die felicitaties maar komen! *O*

    Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! En heel veel succes en plezier! *O*

    Gefeliciteerd alledrie!
    Ik heb er zeker vertrouwen in dat jullie goede bemiddelaars zullen zijn. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Gefeliciteeerdd!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefeliciteeerdd!! *O* *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Welkom bij de crew alledrie! Ik heb er zin in om jullie beter te leren kennen! *O*

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 13:46 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gefeliciteerd alledrie!!!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Omg, ik ben zo blij! Dit had ik echt niet verwacht! Ten eerste, dank jullie wel allemaal die op mij hebben gestemd! Ik waardeer het ontzettend! Ik ga zeker mijn best doen. :Y)

    Ten tweede, aan de mensen die het niet zijn geworden. Jullie waren ook ontzettend goed! Jullie zullen ook op een dag bemiddelaar worden, dat weet ik zeker. (:

    Ohja! Gefeliciteerd aan mijn collega's! ^^

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 13:47 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Hiephoi crewbies! Wees welkom babybemiddelaars, u will grow up in no time onder mijn vleugels (wbw)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ahh, ja, nieuw blauw bij de Crew! Gefeliciteerd alledrie! *O*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gefeliciteerd nieuwe crewbies! *O*


    The sun will rise and we will try again.

    Welkom iedereen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oeh~ gefeliciteerd aan alle winnaars. :)
    Ik denk dat iedereen hun best hebben gedaan. :3

    Hoe vraag je he stemmen op, want ben wel benieuwd. :x


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Je kunt Erica een berichtje sturen en dan zal zij je vertellen hoeveel stemmen je hebt gekregen!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gefeliciteerd allemaal! Mijn twee favorieten zitten er helaas niet bij, maar iedere kandidaat was enorm sterk en ik ben er zeker van dat jullie het heel erg goed gaan doen (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Apaixonar schreef:
    Gefeliciteerd alledrie!
    Ik heb er zeker vertrouwen in dat jullie goede bemiddelaars zullen zijn. (:


    16 - 09 - '17