• Hello. (: Ik vroeg me af of er eigenlijk animo is voor een simpele High School—RPG? De laatste tijd zie ik veel –leuke– RPG’s met ingewikkelde ideeën en verhaallijnen maar is het ook niet eens leuk om te RPG’en over hoe het leven is op een High School is? Leave a message. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Je zou het wel kunnen doen, maar er zijn er wel een aantal over highschool geweest die snel doodliepen. Er moet dus wel een leuke verhaallijn zijn (bijv over een zanggroep, footballclub, cheerleaders o.i.d). Ik zal zeker wel een kijkje nemen wanneer je het rollentopic geopend hebt, maar of ik mee doe ligt aan de verhaallijn c:

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Je zou het wel kunnen doen, maar er zijn er wel een aantal over highschool geweest die snel doodliepen. Er moet dus wel een leuke verhaallijn zijn (bijv over een zanggroep, footballclub, cheerleaders o.i.d). Ik zal zeker wel een kijkje nemen wanneer je het rollentopic geopend hebt, maar of ik mee doe ligt aan de verhaallijn c:


    Eigenlijk zou je denken dat zulke RPG’s niet zo snel dood zouden lopen aangezien je alle kanten op kan gaan met je personage – je zit immers niet vast aan een ingewikkelde verhaallijn. Maar ik zal er nog eens over na denken, je hebt wel een punt namelijk. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Yaritza schreef:
    (...)

    Eigenlijk zou je denken dat zulke RPG’s niet zo snel dood zouden lopen aangezien je alle kanten op kan gaan met je personage – je zit immers niet vast aan een ingewikkelde verhaallijn. Maar ik zal er nog eens over na denken, je hebt wel een punt namelijk. c:

    Het probleem met dit soort rpgs is dat er te weinig verhaallijn is, dus niemamd echt iets heeft om zich aan vast te houden, waardoor er vaak al snel geen creativiteit overblijft en het doodbloed. Een breed onderwerp is wel leuk, maar zonder lijdraad vinden velen het moeilijk om te schrijven en vooral om te blijven schrijven, zeker omdat het dan ook niet altijd gemakkelijk is om mensen met elkaar te laten meeten ic.


    Bowties were never Cooler

    Ik vind zulke elf rpg altijd wel leuk, maar zoals al gezegd lopen ze vaak dood. Misschien helpt het als je het goed uitschrijft met extra activiteiten en een soort agenda ofzo. Dan heb je nog iets om je even aan vast te houden en kan je makkelijk een tijdsprong maken als het nodig is.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zou er zo aan meedoen. Vooral als het een Art Academy is. Wil je t me laten weten als je er een opent?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het zeker leuk en ik zou ook meedoen. Het leuke daaraan is dat je nergens aan 'vasthangt'


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Oeeeh ik wil dan een meid!
    Ik zou sws mee doen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Die soort rpg'en zijn erg leuk en er is altijd veel animo voor maar ze lopen heel snel dood zodra de lessen beginnen. Een verhaallijn of gebeurtenis is inderdaad wel handig, bv schoolfeest of football games. etc Ook zou ik op voorhand goed nadenken hoe je de lessen zou aanpakken :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als je 'm gaat aanmaken, wil je mij dan een berichtje sturen? Ik wil graag meedoen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga even goed nadenken over evenementen die eventueel plaats kunnen vinden. Als je suggesties hebt mag je die hier droppen. (:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 14:28 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Misschien dat ze op excursie naar Parijs, London, Barcelona etc. gaan? Of een dorps/stadsfeest waar ze op school er ook wat mee moeten doen, een prom of zo.
    Wil je me overigens waarschuwen als je het topic opent?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Yaritza schreef:
    Ik ga even goed nadenken over evenementen die eventueel plaats kunnen vinden. Als je suggesties hebt mag je die hier droppen. (:


    Een RPG met prom is laatst al geweest, er kwam geen 2e topic. ;d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    901FreeAtLast schreef:
    Misschien dat ze op excursie naar Parijs, London, Barcelona etc. gaan? Of een dorps/stadsfeest waar ze op school er ook wat mee moeten doen, een prom of zo.
    Wil je me overigens waarschuwen als je het topic opent?


    Ik zal degene die het willen waarschuwen. c: Ik zat te denken aan een Football game voor het kampioenschap -- zoals eerder iemand al had gezegd. Een excursie is ook wel leuk maar moet er nog over nadenken. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Oeh excursie klinkt leuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een excursie, schoolkamp, prom, verkiezingen voor klassenpresident, uitwisseling met buitenlandse studenten? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking