• Hiii,
    Ik heb me al een hele tijd erg verdiept in de tekenstijl van de manga stripboeken en anime's en ik ben van plan om deze personages op aanvraag te gaan tekenen! Dit is natuurlijk gratis, hoewel je er wel rekening mee moet houden dat hoe uitgebreider de aanvraag is, hoe uitgebreider de tekening en dus ook hoe langer het duurt (zo is een profiel van een mens vele malen makkelijker dan een hele scene). Ik zal alles zo snel mogelijk proberen te verwerken en niemand krijgt voorrang op anderen, wie zich het eerst aanmeldt is het eerst aan de beurt komen.


    Voorbeelden




    Invullen
    Kleur/zwart-wit *
    Hoeveelheid personen: *
    Achtergrond: (bijvoorbeeld het strand of gewoon een bloemen patroon of effen kleur)
    Uiterlijk en mogelijke andere informatie over persoon/personen: *
    Atributen:
    Extra informatie:
    * = verplicht


    Wachtlijst

    ~ Yeoubi
    ~ Velleity
    ~ Constantine
    ~ Meruem
    ~Uptown
    ~ RayLaVie
    ~ xLenox
    onderstreept= Aan begonnen
    Bold = klaar


    Story!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 18:41 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Wil je mij in manga vorm tekenen? ;3

    Kleur/zwart-wit * Kleur
    Hoeveelheid personen: * 1
    Achtergrond: (bijvoorbeeld het strand of gewoon een bloemen patroon of effen kleur) Effen kleur
    Uiterlijk en mogelijke andere informatie over persoon/personen: *


    Lengte van 1 meter 71. Groene ogen, ben soms nogal verlegen, lichtelijk pessimistische uitstraling. Mijn ogen zijn vaak redelijk zwaar zwart opgemaakt.
    Als je meer foto's wil kan ik er meer geven.
    Attributen: Zwarte kat en een koptelefoon.
    Extra informatie:

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 20:31 ]


    26 - 02 - '16

    Dus je gaat manga's op aanvraag tekenen? Wat gaaf!
    Kleur/zwart-wit *: Zwart
    Hoeveelheid personen: Alleen ikzelf. (:
    Achtergrond: Bedenk maar iets.
    Uiterlijk en mogelijke andere informatie over persoon/personen: * Ik zal een foto van mij posten hoe ik eruit zie. Ik ben dus Annemarije en ik ben 1,62. Lang bruin haar met een kleine slag aan de onderkant. Ik heb bruine ogen en draag mascara. Ik zou het fijn vinden, mocht ik dit batman shirt met korte mouwen aan hebben als manga. Als je nog vragen hebt over mij, dan hoor ik dat graag! Misschien is het leuk om een hoge witte broek erbij te doen? (:


    Attributen: Ik weet zo ook niets.
    Extra informatie: Ik heb zo geen extra informatie.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 20:31 ]


    Pretty is just a pretty word.

    gaaf! alleen ben ik niet zo proud op mezelf6


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Baneful schreef:
    gaaf! alleen ben ik niet zo proud op mezelf6


    Aww... Maar je hoeft van mij echt geen foto te sturen hoor, een korte uitleg is genoeg! En bovendien hoef je niet jezelf op te geven, ik kan ook beroemdheden of gewoon zelfbedachte karakters tekenen als je die aanvraagt (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Okee, dat lijkt me wel cool! C:

    Kleur/zwart-wit: Kleur
    Hoeveelheid personen: 1
    Achtergrond: Doe maar gewoon effen, denk ik :') Of iets met de attributen, als je daar iets leuks mee weet xd
    Uiterlijk en mogelijke andere informatie over persoon/personen: Well, ik ben Amber, 1.60 lang. Ik heb blond, krullend haar en de foto had ik een roze dip dye - dat was in 2012. Na een tijdje gewoon mijn eigen haarkleur te hebben gehad, heb ik ze deze week rood ge-dip dyed. Ik ben een vrolijke, soms wat verlegen/introverte meid, die van vintage, thee, lezen, muziek, dansen en katten houd.


    Atributen: Eventueel: Boeken en thee
    Extra informatie: Ik denk dat je de meeste informatie al hebt.. Als je nog meer wilt weten, vraag maar gerust(:


    Inspiration can hit you any time

    Kleur/zwart-wit: Maakt niet uit, wat je zelf leuk vind ^^
    Hoeveelheid personen: 1
    Achtergrond: Iets met bloemen?, ik vind het allemaal best!
    Uiterlijk en mogelijke andere informatie over persoon/personen: Ik ben 160 cm lang en mijn oogkleur is donkerbruin. Mijn uiterlijk staat in de spoiler. Zou je me bruin haar kunnen geven in plaats van blond? Op de tekening zou ik graag een simpele kimono met een grote strik achterop aan willen hebben. :3


    Atributen: nvt
    Extra informatie: Mocht je nog vragen hebben, dan kan je me altijd een berichtje sturen ^~^

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 22:25 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ben eigenlijk wel benieuwd. Ik zal morgen wat opsturen.


    Vampire + Servant = Servamp

    MT


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb de aller eerste klaar (:
    Ik heb alleen nu te slecht licht om er een foto van te maken dus dat doe ik morgen. Bovendien ga ik nog even een story aanmaken om alle tekeningen in te zetten!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Super leuk idee!
    Kleur/zwart-wit *: Kleur, graag.
    Hoeveelheid personen: Alleen ik. :3
    Achtergrond: De plek op de foto is prima, met witte bloemetjes dus.
    Uiterlijk en mogelijke andere informatie over persoon/personen: * Zoals ik er sta gewoon? Kan je me ook in kodomo tekenen? ^^ Die vind ik veel schattiger. :3 Kan ik eventueel een ijsje eten en die laten vallen? xd


    Attributen: Ijsje dus.
    Extra informatie: Eh, dus alles op een rij: Ik sta voor een witte bloemenstruik met een ijsje dat eigenlijk al vallend is haha :'D voor de rest niet echt iets speciaals. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De voorbeelden staan er nu ook eindelijk op :3
    Ik zal zo direct de story aanmaken!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell


    Hier is de eerste tekeningen voor Yeoubi! (sorry dat hij op de kop is, tinypic doet heel erg raar)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 16:36 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:


    Hier is de eerste tekeningen voor Yeoubi! (sorry dat hij op de kop is, tinypic doet heel erg raar)


    Awesome!


    26 - 02 - '16

    Ha! Dit is best een leuk idee ^^
    Als het kan, zou je dan ook mijn personage willen tekenen :3 ik vind het altijd leuk wanneer andere mensen mijn personages tekenen ^^

    Kleur/zwart-wit * Kleur ofc xD
    Hoeveelheid personen: * eentje
    Achtergrond: wit of een effen kleur, kijk maar wat mooi is.
    Uiterlijk en mogelijke andere informatie over persoon/personen: * http://samlaslas.deviantart.com/art/Keymna-501342039 hier kun je een plaatje vinden :3
    Atributen: Het hart mag je erbij tekenen ^^
    Extra informatie: Ehm, ze is een hoge rang int leger en erg sadistisch xD

    alvast bedankt ^^


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    @Yeoubi graag gedaan! Ik ben blij dat je hem leuk vindt (;

    Bovendien heb ik de tekening van Velleity ook afgerond, dus hier is ie!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell