• Victoriaans Londen is het slagveld van een geheime oorlog tussen Jagers en het bovennatuurlijke. Weerwolven en vampieren zullen hun oude vete's op zij moeten zetten om te overleven en niet vermoord te worden door de Jagers.
    Mediums zijn onpartijdig, maar kunnen door beide kanten ingehuurd worden om hen te helpen.

    Vampieren: kunnen niet in zonlicht lopen en moeten iedere nacht bloeddrinken.
    Weerwolven: moeten iedere volle maan veranderen en zijn de rest van de maand even sterk als mensen.
    Mediums: zijn mensen die contact kunnen maken met geesten (en kunnen op die manier ook verloren mensen, objecten of kennis vinden)
    Jagers: zijn allemaal mensen en zijn van jongs af aan getraind. Training is klaar als zij klaar zijn en de verantwoordelijkheid kunnen dragen (boven 18).

    Verder had ik het idee om te gaan "dubbelen" dit heb ik van een andere website waar ik ook rp's doe, daar moet je haast altijd een meisje en een jongen nemen. Is dat een goed idee of kan ik dat beter niet doen?

    Zeg alsjeblieft wat je er van vind.

    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 16:40 ]

    Zou je meedoen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Lijkt me een prima idee, als de verhaallijn iets meer word uitgewerkt.
    Alleen dat idee met 'dubbelen' snap ik nog niet helemaal :3

    Ik ook niet.... Is het niet handig dat je gewoon één personage neemt? Verder goed idee!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Jorah schreef:
    Lijkt me een prima idee, als de verhaallijn iets meer word uitgewerkt.
    Alleen dat idee met 'dubbelen' snap ik nog niet helemaal :3


    Dubbelen is dat je een jongen en een meisje neemt (dus twee personages, doubles in Engels) zo hou je jongens en meisjes gelijk en heb je niet een grote groep schrijvers nodig om toch een uitgebreide groep aan personages te hebben.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik schrijf liever met een personage


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Lijkt me supercool, ookal schrijf ik wel liever met één personage ;) Als je besluit om het dan toch te openen, wil je me een berichtje sturen please? Doubles of niet, ik wil meedoen :)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik vind het een leuk idee, maar misschien een aanpassinkje voor het dubbelen: in plaats van verplicht twee perspnages, kan je zeggen dat als je er twee wil, er sowieso 1 jongen moet zijn ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barrow schreef:
    Ik vind het een leuk idee, maar misschien een aanpassinkje voor het dubbelen: in plaats van verplicht twee perspnages, kan je zeggen dat als je er twee wil, er sowieso 1 jongen moet zijn ^^


    Goed idee!!

    Ik zal zo snel mogelijk een topic openen. Dat is of vanavond al of morgen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.