• Hi,

    Ik had een vraagje:
    Mijn oude iPhone 4 is een paar dagen geleden officieel overleden,
    nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe en mijn oog viel op de iPhone 5c.
    Alleen wordt deze alleen geleverd met 8GB.
    Nu heb ik op dit moment 32GB wat mij heel erg bevalt en lijkt met 8 toch wel erg weinig.

    Iemand die 8Gb heeft? Bevat dat? Of is het weinig?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik had een iPhone 4 met 8GB en dat was echt ontzettend weinig. Het meeste daarvan gaat dus op aan updates etc. Dus ik zou het niet doen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn moeder had een 8GB gekocht, omdat ze dacht dat het genoeg zou zijn. Dat was het dus echt niet. Helemaal niet als je er ook nog muziek op wilt hebben. :') Ik zou dan toch voor een duurdere gaan.


    Caution first, always.

    Ik heb een Huawei met 4gb intern geheugen en een 8gb geheugenkaartje, en dat is weinig.

    Dus een iPhone waarbij je het geheugen niet kan uitbereiden, zou ik zeker geen 8gb nemen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Apple is een bitch in dit soort dingen. Een normale telefoon met 8GB zou meer dan genoeg zijn voor normale mensen, maar een iPhone dus niet.


    Your make-up is terrible

    Ik wilde dat eerst ook, maar 8GB is al bijna wat je nodig hebt voor de software. Ik heb toen een 32GB iPhone 5c gekocht (die worden niet meer geleverd door Apple, maar belsimpel had ze nog wel! En voor een goede prijs. Ik heb alleen net even gekeken en ook belsimpel heeft ze niet meer. ): )
    Wat je ook doet, koop geen 8GB tenzij je het alleen wilt gebruiken om te bellen en te sms'en, anders heb je al meer GB nodig.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb een iPhone 4 met 16 GB en ik zou zonder nadenken voor meer kiezen :W Het hangt er gewoon vanaf of je een app-persoon bent, of veel muziek hebt en al die shizzle, want bevoorbeeld mijn ouders zouden perfect door het leven kunnen met 8 GB.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb momenteel een iPhone 5S met 16GB en sowieso, als ik een volgende ooit nog neem, meteen de 32GB-- past nauwelijks wat op dit ding, niet normaal.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb zelf een iPhone 5s met 8GB, de updates van Apple moet je toch nooit doen, dus daar gaat geen ruimte aan uit. En als je er ook geen muziek op zet kan je er prima mee! Heb nog geen problemen gehad afgelopen anderhalf jaar! ;D


    It's high noon.

    Sinds ik onbeperkt spotify kan luisteren en er dus geen ruimte meer op gaat aan muziek gaat het prima, maar ik zou sowieso meer kiezen!


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Echt te weinig... neem minimaal 16 gb.


    ©1998

    Aisslin schreef:
    Sinds ik onbeperkt spotify kan luisteren en er dus geen ruimte meer op gaat aan muziek gaat het prima, maar ik zou sowieso meer kiezen!


    Maar de app van Spotify neemt toch ook best veel ruimte in? (Bij mij ten minste, omdat ik premium heb en nummers kan downloaden zeg maar.) Ik had altijd het idee dat Spotify ook heel groot is.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Maar de app van Spotify neemt toch ook best veel ruimte in? (Bij mij ten minste, omdat ik premium heb en nummers kan downloaden zeg maar.) Ik had altijd het idee dat Spotify ook heel groot is.


    De app is inderdaad best groot, maar dat heb ik nooit echt als storend ervaren. Ik had namelijk een aanbieding bij m'n provider om onbeperkt te kunnen streamen zonder dat er data aan op gaat, dus ik zit ook niet met het gedoe dat ik offline muziek op moet slaan.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Nou, het is wel te doen, maar liever niet. Ik heb zelf een 4S met 8GB, maar ik zit wel echt al heel erg lang te klooien met de beschikbare ruimte. Je moet steeds kiezen welke app je houdt en welke foto's er weg kunnen. Want er past gewoon maar heel weinig op.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 10:58 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik had een iPhone 4 met 8gb, en geloof me (en de anderen), echt véél te weinig als je gretig gebruik maakt van allerlei apps en muziek, en dan nog eens veel foto's opslaat. Nu heb ik een iPhone 6 met 16gb en dat valt nog wel mee, al kom ik zelfs daar soms niet mee toe.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik zou het niet weten :'D maar blijkbaar is het te weinig. (krul) Momenteel heb ik een iPod van 32GB en dat is al behoorlijk wat. :3 Ik zie wel dat zonder extra dingen (foto's, muziek, apps, etc.) Ik nog maar 26,7GB over heb.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys